FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 398
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 8:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nu ook met rood van x-men gewonnen. Dus nu ook al mijn poule wedstrijden afgerond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
trincot
BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 18:22    Onderwerp: Reageer met quote

Dan zijn nu de TPR bekend zo als ze zijn vůůr de kwartfinales:

Code:
stino          2787
Jer.Heinsbroek 2510

trincot        2796
Pjotter        2547

raymond_kr     2711
BuilderQ       2597

de-ik--ki-ed   2812*
torenwachter   2479*

* onder aanname dat voor TheTimmy met de rating van Nebu gerekend wordt.
Misschien wil iemand deze cijfers ook nog eens uitrekenen ter controle?
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 12:43    Onderwerp: Reageer met quote

Kwartfinale overzicht:

stino - torenwachter: stino gaat door

trincot - Jer-.Heinsbroek: nog niks beslist

raymond_kr - Pjotter: zo te zien zullen zij nog een extra (3de) duo moeten spelen om hun kwartfinale te beslissen. Raymond heeft het TPR voordeel aan zijn kant.

de-ik--ki-ed - BuilderQ: Builder haalt het eerste duospel geheel naar zich toe, de tweede moet nog van start gaan, maar dit zal de uitslag naar alle waarschijnlijkheid niet meer beÔnvloeden.

Stino heeft hoe dan ook het TPR voordeel aan zijn kant in de halve finale. BuilderQ zal dat in de meeste scenario's ook hebben als hij Jer.Heinsbroek tegenover zich krijgt. Als ik daarentegen doorga, zal de TPR verhouding (tussen BuilderQ en mij) nog sterk afhangen van de uitslagen.

Niet vergeten dat allu en Szandor nog om de 3de poule-plaats strijden! En daar lijkt Szandor aan het langste eind te trekken.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 13:00    Onderwerp: Reageer met quote

trincot schreef:
Kwartfinale overzicht:

stino - torenwachter: stino gaat door

trincot - Jer-.Heinsbroek: nog niks beslist

raymond_kr - Pjotter: zo te zien zullen zij nog een extra (3de) duo moeten spelen om hun kwartfinale te beslissen. Raymond heeft het TPR voordeel aan zijn kant.

de-ik--ki-ed - BuilderQ: Builder haalt het eerste duospel geheel naar zich toe, de tweede moet nog van start gaan, maar dit zal de uitslag naar alle waarschijnlijkheid niet meer beÔnvloeden.

Stino heeft hoe dan ook het TPR voordeel aan zijn kant in de halve finale. BuilderQ zal dat in de meeste scenario's ook hebben als hij Jer.Heinsbroek tegenover zich krijgt. Als ik daarentegen doorga, zal de TPR verhouding (tussen BuilderQ en mij) nog sterk afhangen van de uitslagen.

Niet vergeten dat allu en Szandor nog om de 3de poule-plaats strijden! En daar lijkt Szandor aan het langste eind te trekken.

ik denk dat BuilderQ de vorige potjes ook al beeindigd heeft ...
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

stino schreef:

Oh ja, ik zie nu idd ook dat ze 2 partijen al beŽindigd hebben.

En ondertussen heeft Pjotter gewonnen met rood van raymond_kr, en ze zijn meteen met de 3de duopartij begonnen. Zo te zien is raymond_kr goed bezig om het evenwicht te doorbreken.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

trincot schreef:
stino schreef:

Oh ja, ik zie nu idd ook dat ze 2 partijen al beŽindigd hebben.

En ondertussen heeft Pjotter gewonnen met rood van raymond_kr, en ze zijn meteen met de 3de duopartij begonnen. Zo te zien is raymond_kr goed bezig om het evenwicht te doorbreken.

ff een vraagje hierbij, moest hij nu die derde duo winnen, wordt zijn TPR dan berekend adhv die 4-4 of op een andere manier?
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 23:56    Onderwerp: Reageer met quote

stino schreef:
ff een vraagje hierbij, moest hij nu die derde duo winnen, wordt zijn TPR dan berekend adhv die 4-4 of op een andere manier?

Ik zou denken dat alle gespeelde partijen meetellen, dus ook de 3de duo partijen. Maar ik kan je al wel zeggen dat als dat gebeurt (uitslag 8-4), raymond_kr 34 meer TPR heeft dan als enkel de 2 eerste duo's worden worden meegeteld (uitslag 4-4)
Hmmm.... iemand hier nog verhelderende gedachten over?
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2007 22:58    Onderwerp: Reageer met quote

trincot schreef:
stino schreef:

Ik zou denken dat alle gespeelde partijen meetellen, dus ook de 3de duo partijen. Maar ik kan je al wel zeggen dat als dat gebeurt (uitslag 8-4), raymond_kr 34 meer TPR heeft dan als enkel de 2 eerste duo's worden worden meegeteld (uitslag 4-4)
Hmmm.... iemand hier nog verhelderende gedachten over?

nee das niet eerlijk zou ik zo zeggen op het eerste gezicht, ik zou de TPR pakken van de laatste 4 partijen...
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2007 23:24    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm wacht even... ik lees stino's bericht nu nog eens en zie "laatste 4 partijen"
Dus je stelt voor dat de eerste 2 van de 6 partijen dan niet meetellen? (ik had eerst begrepen de laatste 2 niet). Dat lijkt me niet goed, want dan is het tpr voordeel te groot voor de winnaar, want hij wordt gelijkgeschakeld aan iemand die in de eerste duopartij gelijk uitkwam en de 2de won. Maar ik vind dat niet hetzelfde: de speler die 3 duo's nodig had, verdient minder tpr te krijgen dan wie het in 2 kon.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2007 23:48    Onderwerp: Reageer met quote

trincot schreef:
Hmm wacht even... ik lees stino's bericht nu nog eens en zie "laatste 4 partijen"
Dus je stelt voor dat de eerste 2 van de 6 partijen dan niet meetellen? (ik had eerst begrepen de laatste 2 niet). Dat lijkt me niet goed, want dan is het tpr voordeel te groot voor de winnaar, want hij wordt gelijkgeschakeld aan iemand die in de eerste duopartij gelijk uitkwam en de 2de won. Maar ik vind dat niet hetzelfde: de speler die 3 duo's nodig had, verdient minder tpr te krijgen dan wie het in 2 kon.

Mja ik zit hier al heel den tijd te twijfelen...en nu ik er nog ies grondig over nadenk is het idd eerlijker dat em de eerste 4 partijen pakt, ten slotte heeft hij al de kans gehad om dan "goed" te spelen...
Dus TPR op basis van de eerste 4 partijen Smile (ik volg dus je mening Wink , en twas op ons forum dat ik da van de eerste 4 partijen had gezegd Smile vandaar de verwarring wsl Razz daar kan ik alleen niet editten)
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 0:27    Onderwerp: Reageer met quote

stino schreef:
ik volg dus je mening Wink

Hola... ik heb gewoon voor- en nadelen belicht, he! Maar als niemand anders bezwaar heeft, zal ik zeker niet gaan tegensputteren.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 12:25    Onderwerp: Reageer met quote

trincot schreef:
stino schreef:
ik volg dus je mening Wink

Hola... ik heb gewoon voor- en nadelen belicht, he! Maar als niemand anders bezwaar heeft, zal ik zeker niet gaan tegensputteren.

Het nadeel is er gekomen door zen eigen fout hť, nl het niet kunnen beŽindigen van een partij in de officiŽle speeltijd ( de eerste 4 partijen... )

edit: mss moet Raymond ook zelf ies zijn mening geven want het is hem tenslotte die 4-4 speelde Razz
Naar boven
raymond_kr
BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 13:30    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt mij ook het meest eerlijk als TPR wordt berekend over de 1ste 4 potjes. Alleen volgt hieruit een volgend probleem: na 6 potjes is de stand tussen pjotter en mij nog steeds gelijk... .en nu moet worden beslist wie er doorgaat op basis van TPR. Is mijn TPR ook hoger na 6 potjes? Als we de hiervoor aangenomen stellingname blijven volgen wordt TPR bepaald over de 1ste 4 potjes en ga ik door. Wat vinden jullie hiervan?
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 19:02    Onderwerp: Reageer met quote

raymond_kr schreef:
Lijkt mij ook het meest eerlijk als TPR wordt berekend over de 1ste 4 potjes. Alleen volgt hieruit een volgend probleem: na 6 potjes is de stand tussen pjotter en mij nog steeds gelijk... .en nu moet worden beslist wie er doorgaat op basis van TPR. Is mijn TPR ook hoger na 6 potjes? Als we de hiervoor aangenomen stellingname blijven volgen wordt TPR bepaald over de 1ste 4 potjes en ga ik door. Wat vinden jullie hiervan?

ok, dus we zijn het over eens dat de 3 duo partij niet wordt meegenomen in de TPR berekening. De 3de duopartij dient alleen om te beslissen wie wint na een 4-4. Ongeacht de uitslag van de 3de duopartij zal de TPR er geen rekening mee houden. Is de 3de gewonnen, dan gaat de winnaar door, anders beslist de TPR (zoals die is na de 4-4).
Ter info: na 4-4 heeft raymond_kr een TPR van 2577. Mocht de 3de duo zijn meegerekend (6-6) zou hij een TPR van 2549 hebben (omdat het weer gelijk was. Bij 8-4 zou zijn TPR 2611 geweest zijn).
Voor Pjotter is de TPR in al die scenario's lager: 2519 na 4-4, 2512 na 6-6.
Naar boven
trincot
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 0:15    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb trouwens 2 x verloren met geel tegen Jer.Heinsbroek, de andere 2 partijen lopen nog.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14

Ga naar: