Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 19:33    Onderwerp: Reageer met quote

stino schreef:
torenwachter schreef:
Dansgek schreef:
Bij deze geef ik me ook op voor dit toernooi.

Heb even getwijfeld omdat ik al een tijdje niet speel.

Verder ben ik er ook voor om zoals Thetimmy aangaf een duostart te doen, zodat het echt een toptoernooi is en geen lucky crapshoot.

Helemaal mee eens!

bedoelen jullie hier; ook al een duostart in de poules?
voor mij maakt het niet uit. Doch zou leuk zijn, enkel wel veel spellen voor de niet-vips zeker...

Ja! Dat bedoelen we! Zou wel het meest eerlijk zijn, dan spelen we maar wat langer, dat geeft toch niks? Speel je gewoon eerst de ene partij uit en daarna de andere????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Belgium
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

torenwachter schreef:
stino schreef:
torenwachter schreef:
Dansgek schreef:
Bij deze geef ik me ook op voor dit toernooi.

Heb even getwijfeld omdat ik al een tijdje niet speel.

Verder ben ik er ook voor om zoals Thetimmy aangaf een duostart te doen, zodat het echt een toptoernooi is en geen lucky crapshoot.

Helemaal mee eens!

bedoelen jullie hier; ook al een duostart in de poules?
voor mij maakt het niet uit. Doch zou leuk zijn, enkel wel veel spellen voor de niet-vips zeker...

Ja! Dat bedoelen we! Zou wel het meest eerlijk zijn, dan spelen we maar wat langer, dat geeft toch niks? Speel je gewoon eerst de ene partij uit en daarna de andere????

Je zal inderdaad wat langer moeten wachten, maar ik zou, als ik keus had, toch ook duo start verkiezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk, we worden het al eens, ook een niet-vip kan hier toch wel mee leven? Alles in het belang van een rechtvaardig toernooiverloop, lijkt me.
Naar boven
steventje
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij geen probleem hoor,dan zal ik de website aanpassen en dan spelen we 12 wedstrijden per poule,we zullen wel rekening moeten houden dat bij niet vips het wat langer zal duren.Is iedereen daarmee akkoord.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 23:02    Onderwerp: Reageer met quote

sorry @ mijn teamgenoot; maar ik ben van mening dat ge dan beter ineens met knock-outs werkt als ge dat principe wilt hanteren. Voor de poules kan ik er best meeleven om de favoriet te zijn.
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

steventje schreef:
Voor mij geen probleem hoor,dan zal ik de website aanpassen en dan spelen we 12 wedstrijden per poule,we zullen wel rekening moeten houden dat bij niet vips het wat langer zal duren.Is iedereen daarmee akkoord.

Akkoord! Ik denk dat je hier velen een plezier mee doet!
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 0:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga ook akkoord, maar ik wil er wel op wijzen dat het wel eens ontzettend lang zou kunnen duren dan. Als ik veertien spelletjes moet beeindigen voor de poules zijn afgelopen... En ik ben dan nog een vrij snel speler. Er zijn er zeker die trager zullen zijn.

Ik ga dus wel akkoord, maar ik denk dat we op die manier wel een beproeving doen op de Vips hun geduld.

Maar als niemand daar een probleem van maakt is het voor mij gelijk . Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 2:02    Onderwerp: Reageer met quote

tof dat mijn idee overgenomen wordt Very Happy

Nu nog hopen dat ik daadwerkelijk meedoe en ik mijn 50% score van de vorige keer kan herhalen. Sta op dit moment 38e in de ratinglijst Very Happy
steventje
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 8:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Timmy,ik heb nu 29 inschrijvingen jij bent juist nog de nummer 28.Ik heb op 21 november om 13h50 een kopie van de top 100 genomen en ik baseer mij nu op die lijst.Ik heb dat bewust zo gedaan want anders zullen spelers hun verliespartijen achterhouden om hun rating te doen stijgen (ik zeg niet dat jij dat doet hoor Wink ) of proberen om nog van positie te veranderen en daardoor in een andere poule te zitten in het toernooi.Ik hoop voor jou dat er zich niemand meer aanmeld die hoger staat.

Ik stel ook voor om de kwartfinales over 4 spellen te laten lopen,de halve over 6 en de finale over 8.
Ook bij gelijke stand in de kwart,halve en finale niet de laagste rating te laten doorgaan maar degene die al de meeste punten heeft behaald in het toernooi.Als je bijvoorbeeld in de kwart tegen iemand moet die 20 punten heeft gehaald in de poules en jij hebt 22 punten behaald dan gaat bij gelijke stand die door met 22 punten.
Behalve bij de poules,bij gelijke eindstand gaat de laagste rating door.
Naar boven
Dansgek
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

steventje schreef:
Hallo Timmy,ik heb nu 29 inschrijvingen jij bent juist nog de nummer 28.Ik heb op 21 november om 13h50 een kopie van de top 100 genomen en ik baseer mij nu op die lijst.Ik heb dat bewust zo gedaan want anders zullen spelers hun verliespartijen achterhouden om hun rating te doen stijgen (ik zeg niet dat jij dat doet hoor Wink ) of proberen om nog van positie te veranderen en daardoor in een andere poule te zitten in het toernooi.Ik hoop voor jou dat er zich niemand meer aanmeld die hoger staat.

Ik stel ook voor om de kwartfinales over 4 spellen te laten lopen,de halve over 6 en de finale over 8.
Ook bij gelijke stand in de kwart,halve en finale niet de laagste rating te laten doorgaan maar degene die al de meeste punten heeft behaald in het toernooi.Als je bijvoorbeeld in de kwart tegen iemand moet die 20 punten heeft gehaald in de poules en jij hebt 22 punten behaald dan gaat bij gelijke stand die door met 22 punten.
Behalve bij de poules,bij gelijke eindstand gaat de laagste rating door.

We kunnen de finalerondes ook doen op TPR, als je er niet uitkomt zal ik je wel een makkelijke berekening sturen.

Kan je de uitslagen ook ergens anders hosten, mijn pc vind die popups niet zo leuk Wink
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, TPR is natuurlijk het beste, als dat mogelijk zou zijn...
Naar boven
Dansgek
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 13:24    Onderwerp: Reageer met quote

torenwachter schreef:
Ja, TPR is natuurlijk het beste, als dat mogelijk zou zijn...

Ook al doe je 2 partijen je kan het heel makkelijk in Excel zetten.
Naar boven
Nebu
BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2006 15:06    Onderwerp: Reageer met quote

blijkbaar lang verwacht...

Ik zal meedoen!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands