Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
willemjan1
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 10:32    Onderwerp: tijd Reageer met quote

Hoe kan het dat als ik bij een wedstrijd een zet doe, de tijd bij de tegenstander dan op 24 uur staat , terwijl bij mij steeds 5 dagen komt.
Ik heb ook al gezien dat mijn tegenstander in de min is gekomen met tijd. bv -10 minuten ?????
Ik vind het allemaal maar raar, wat maakt het dan nog uit als je toch over de tijd heen mag gaan om te reageren.

Vr.Gr.
Willemjan
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 88313
Leeftijd: 66
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 10:57    Onderwerp: Re: tijd Reageer met quote

willemjan1 schreef:
Hoe kan het dat als ik bij een wedstrijd een zet doe, de tijd bij de tegenstander dan op 24 uur staat , terwijl bij mij steeds 5 dagen komt.
Ik heb ook al gezien dat mijn tegenstander in de min is gekomen met tijd. bv -10 minuten ?????
Ik vind het allemaal maar raar, wat maakt het dan nog uit als je toch over de tijd heen mag gaan om te reageren.

Vr.Gr.
Willemjan

Er wordt eenmaal per dag gekeken of een tegenstander in de min staat. Wie om 03:08 in de min staat verliest zijn spel.
Zodra de tegenstander zijn zet gedaan heeft gaat de tijd bij hem ook weer naar een ander tijdstip.
hugo92Offline

Totaal berichten: 565
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 08, 2006 22:36    Onderwerp: Reageer met quote

Iedere dag krijg je er één zet bij bij toernooispellen. Als je dus iedere dag je zet doet vanaf het begin heb je bijna altijd 5 dagen. Als je een tijdje wacht en pas zet als je geen dagen meer over hebt, kom je op 1 dag te staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: