FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
motions1984Offline

Totaal berichten: 942
Leeftijd: 33
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 9:00    Onderwerp: einde van het spel Reageer met quote

ik heb net een spel gespeelt en gewonnen doordat mijn tegenstander geen zetten meer kon doen en ik nog wel. maar bij andere spellen zoals stad en land is het zo dat als je tegenstander niet meer kan zetten dat het spel dan is afgelopen. kan dat niet hier ook ingevoerd worden? dat lijkt mij in ieder geval leuker en spannender. dan gaan ook echt pas de aantal vissen in 1 vak tellen. nu is het puur een strategie van je tegenstander vastzetten en dan win je wel. misschien ben ik een van de weinigen die er zo over denkt maar graag zie ik nog andere reacties.

Groeten Motions1984
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 10:08    Onderwerp: Reageer met quote

een zo groot mogelijk gebied van je tegenstander afsluiten is toch niet zo triviaal als je het doet voorkomen volgens mij.

Bij stad en land waren er weer mensen die vonden dat je nog door moest kunnen spelen als je tegenstander niet meer kan, net zoals dat bij reversi of attaxx zo is. Het spel bestaat volgens mij al een tijdje en dit zijn de regels, die moet je niet aan gaan passen.
Naar boven
motions1984Offline

Totaal berichten: 942
Leeftijd: 33
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 12:40    Onderwerp: Reageer met quote

oke dat is dan duidelijk voor me Razz was maar een suggestie Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
Willy-Anne1
BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2006 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

jaah, ik denk ook maar van.. dat is juist de tactiek, je tegenstander vastzetten.. alleen maar zeg je, maar als je tegenstander ook zo denkt.. kan t nog wel lastig zijn..
Naar boven
SproetnikOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 106
Leeftijd: 47
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2006 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie de beide kanten wel, maar als beide spelers die tactiek gebruiken gebeurt het niet zo vaak dat je nog heel veel vissen alleen moet op eten. Ik denk dat daar toch een oplossing voor gevonden kan worden. Door het optellen van de nog bereikbare vissen van degene die nog zoveel zetten moeten doen.
Ik denk nl. dat het voor de gewone spelers erg lastig wordt om nog andere spellen te spelen als ze zoveel extra zetten moeten doen om het spel af te ronden. En als je er maar 50 per dag hebt Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9792
Leeftijd: 48
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 11:28    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is nu aangepast. Zodra een pinguin niet meer kan zetten, wordt die ijsschots met die pinguin van het bord verwijderd en de punten opgeteld bij de speler in die kleur.

Zodra een speler niet meer kan zetten en de tegenstander meer punten heeft, eindigt het spel direct.
bobibird
BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 18:25    Onderwerp: gelijkspel Reageer met quote

bij gelijkspel krijgen beide 2 punten??? Laughing toernooinummer: 15458 Spel: 3981901
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9792
Leeftijd: 48
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 19:32    Onderwerp: Re: gelijkspel Reageer met quote

bobibird schreef:
bij gelijkspel krijgen beide 2 punten??? Laughing toernooinummer: 15458 Spel: 3981901

Ik zie niet wat je bedoeld? Wie tegen wie? in de database staat namelijk dat jij 2 punten hebt en idefix 0.
florrat
BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 19:54    Onderwerp: Re: gelijkspel Reageer met quote

bobibird schreef:

Ik zie ook niets verkeerds staan:
4. idefix_obelix (1500) 0 0 0 - 2 0 2 4 1411
6. bobibird (1500) 0 * * 2 * - * 2 1251
Naar boven
Sabotage
BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 13:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dit klinkt alsof het spelletje in 50-50 is geëindigd. Dat ie daarom verwacht dat het 1-1 zou moeten zijn, maar dat ie is vergeten/niet weet dat als remisebreker het aantal ijsschotsen telt.......
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: