Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dansgek |
|
Mijn record is mijn tegenstander 29x laten passen en 76 punten |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
frankterharmsel |
|
Ik had ook een partij waarbij ik mijn tegenstander erg vaak kon laten passen maar ik heb het zo uitgespeeld dat het afgelopen was toen ik voorstond, ik heb dus veel tegels onbenut gelaten door mezelf op te sluiten op een ijsschots!
Mijn record is 10x passen! 54 punten! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Tournegrin
Geregistreerd op: 25-1-2004 Totaal berichten: 258 Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht Leeftijd: 41 Geslacht: Vrouw |
|
20x passen / 66 punten _________________ Op geluk moet je niet wachten, je moet het tegemoet gaan! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
go-herminator  Vip
Geregistreerd op: 4-7-2005 Totaal berichten: 238 Geslacht: Onbekend |
|
Ik heb net als frankterharmsel net opzettelijk mezelf opgesloten om de partij te beeindigen, maar als ik alles gepakt had was dat neergekomen op 26x passen en 76 punten  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9891 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 50 Geslacht: Man |
|
Ik ga er binnenkort wel naar kijken of ik het iets snelle kan afhandelen
Geen garanties btw  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
go-herminator  Vip
Geregistreerd op: 4-7-2005 Totaal berichten: 238 Geslacht: Onbekend |
|
Zou super zijn als er iets voor gevonden kon worden!
Wat mij betreft zou het voldoende zijn als je het zo implementeerd dat als speler A niet meer kan zetten, en speler B heeft meer punten, dat speler B dan wint. Maar misschien zijn er mensen die dat niet willen omdat ze voor een hoge score spelen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cplatinck |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marsyl  Vip
Geregistreerd op: 30-1-2004 Totaal berichten: 389 Woonplaats: Spijkenisse Leeftijd: 50 Geslacht: Vrouw |
|
Het kan altijd nog zo zijn, dat wanneer je zelf het spel kan uitmaken, maar je minder punten hebt dan je tegenstander, je door een cruciale fout, toch verliest......... tja..... om dan dus de persoon die de meeste zetten uit kan spelen te laten winnen ook al staat deze achter (en zou uiteindelijk met goed spelen wel winnen) ljkt me geen goed idee.... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Sproetnik  Supervip
Geregistreerd op: 15-9-2005 Totaal berichten: 107 Woonplaats: Bollenstreek Leeftijd: 49 Geslacht: Vrouw |
|
Dat is te ondervangen door de vissen die bereikbaar zijn erbij te tellen.
En degenen die nog zoveel keer moeten zetten maken over het algemeen niet zo n cruciale fout, anders hadden ze dat niet voor elkaar gekregen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vinnie |
|
Sproetnik schreef: |
En degenen die nog zoveel keer moeten zetten maken over het algemeen niet zo n cruciale fout, anders hadden ze dat niet voor elkaar gekregen  |
in bijna ieder potje moet wel 1 van beide spelers op het eind een paar keer passen. Ook als 2 heeele slechte spelers tegen elkaar spelen. Dat argument gaat dus niet op
Geloof ook dat het idee was om het potje te stoppen op het moment dat je tegenstander niet meer kan zetten EN je in punten voor staat. Als je nog niet voor staat moet je dan maar doorzetten tot je wel voorstaat, lijkt me fair. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
florrat |
|
Sproetnik schreef: | Dat is te ondervangen door de vissen die bereikbaar zijn erbij te tellen.
En degenen die nog zoveel keer moeten zetten maken over het algemeen niet zo n cruciale fout, anders hadden ze dat niet voor elkaar gekregen  | Je kan altijd nog een fout maken, dat je bijvoorbeeld twee kanten op kan gaan, en dat je de verkeerde kant kiest... Zolang je nog kan verliezen zonder op te geven vind ik het redelijk als je door moet spelen... En je kan de zetten ook verspreiden over meerdere dagen als je zo erg in tijdnood zit...  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marsyl  Vip
Geregistreerd op: 30-1-2004 Totaal berichten: 389 Woonplaats: Spijkenisse Leeftijd: 50 Geslacht: Vrouw |
|
En buiten dat, het is ook nog eens zo dat je tegenstander kan verliezen op tijd, ook al staat deze voor Wie overkomt dat nou niet eens een keertje? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|