Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wereldreis |
|
Hoi, wij hebben het spel Bang bijna nieuw, (een keer gespeeld en absoluut niet leuk) in de verkoop. het kan door de brievenbus dus de verzendkosten zullen niet zo hoog zijn. Mail me maar met een bod als je interesse hebt.
groetjes Marion |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Groeneveld  Vip
Geregistreerd op: 3-6-2003 Totaal berichten: 3352 Leeftijd: 58 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wereldreis |
|
dank je wel...wat lief......... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mustang |
|
wereldreis schreef: | dank je wel...wat lief......... |
Prijs? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jeffreyp |
|
bij bol.com 9 euro dus hier 2e hands 5 euro maximaal maar ik hoor net dat het absoluut niet leuk is  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Risky  Vip Geregistreerd op: 24-10-2004 Totaal berichten: 414 Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 33 Geslacht: Man |
|
Viel mij ook al op. Erg eerlijk om dat erbij te zetten. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Groeneveld  Vip
Geregistreerd op: 3-6-2003 Totaal berichten: 3352 Leeftijd: 58 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
rolan001 |
|
ik wil het best wel, maare, snap alleen de regels niet echt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MadMac
Geregistreerd op: 3-9-2003 Totaal berichten: 515 Woonplaats: Gouda Leeftijd: 38 Geslacht: Man |
|
Ik heb het spel laatst gekregen en 2 keer gespeeld. Ik vond het best een leuk spel. Volgens mij is het wel alleen leuk als je het met een grote groep speelt. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 37 Geslacht: Man |
|
Naarmate de groep groter wordt is het leuker ja. Er moet minstens 1 hulpsheriff bij zitten voordat het echt leuk wordt. _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mustang |
|
ja hoor, je moet het met minstens 5 spelen en dan is het best een leuk spel. Ik heb het ondertussen zelf gekocht, de verzendkosten liggen naar belgie net te hoog, en gedurende het kerstverlof heb ik het regelmatig met mijn familie (vrouw en kinderen tussen 8 en 12 jaar). Let op, het is zeker geen kinderspel...
Dries. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
TheAxe |
|
Voor 5 euro wil ik het wel hebben.
TheAxe |
|
Naar boven |