FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zeepaardje
BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 15:55    Onderwerp: Reageer met quote

hoodie schreef:
Zeepaardje schreef:
maar om te kijken wie eruit moet binnen een team wordt er ook eerst naar punten gekeken. Dat zou dan nu ook moeten..

jij bent nog de enige persoon in jouw team Wink

ik maakte alleen een vergelijking...
Als een team minder punten heeft dan het andere team moet er iemand van dat team uit. Eerst wordt dan gekeken naar behaalde aantal punten in de ronde en als dat ook gelijk is naar startrating.

Nu hebben de teams evenveel punten, waarom wordt er dan eerst naar startrating gekeken en niet naar behaalde aantal punten!?
Naar boven
Inge79
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

inge79 - maverick40: 0-2
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 16:37    Onderwerp: Reageer met quote

Zeepaardje schreef:
hoodie schreef:
Zeepaardje schreef:
maar om te kijken wie eruit moet binnen een team wordt er ook eerst naar punten gekeken. Dat zou dan nu ook moeten..

jij bent nog de enige persoon in jouw team Wink

ik maakte alleen een vergelijking...
Als een team minder punten heeft dan het andere team moet er iemand van dat team uit. Eerst wordt dan gekeken naar behaalde aantal punten in de ronde en als dat ook gelijk is naar startrating.

Nu hebben de teams evenveel punten, waarom wordt er dan eerst naar startrating gekeken en niet naar behaalde aantal punten!?

De regel van het minst behaalde punten is allen van toepassing in 1 team en heeft dus niets te maken met 2 teams die gelijk eindigen.
Spelregels 3 tegen 3 toernooien schreef:
* Bij gelijke stand in het team waar er 1 uit moet, de speler eruit die het minste punten heeft binnengehaald voor het team. Hebben 2 personen evenveel punten binnengehaald dan de hoogste rating eruit.

De regel is als er 2 teams gelijk eindigen dan moet het team met de laagste teamrating eruit. Die ratings worden als volgt berekent:
Spelregels 3 tegen 3 toernooien schreef:
* Beginratings van de personenen vaststellen, en als een team nog uit 2 personen bestaat deze teamratings middelen. Ander krijg je teams 1 goede en 2 slechte en door de lage teamrating verslaat die alles als die alleen overblijft.

Ik weet dat het niet leuk is als je wordt uitgeschakeld in een toernooi, maar dit zijn nu eenmaal de regels van het toernooi. Ik hoop daarom voor een beetje begrip.

Groeten,

Frank ter Harmsel
Naar boven
Zeepaardje
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 16:51    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Frank en Hoodie,

In je hele verhaal staat nergens dat als twee teams gelijk eindigen dat dan meteen naar rating wordt gekeken en niet naar behaalde punten. De vergelijking met de situatie binnen een team haalde ik alleen maar aan om te laten zien dat jullie de regels niet consequent toepassen.
Het maakt me helemaal niet uit dat ik al dan niet uitgeschakeld ben, het gaat hier om het principe: de regels zijn niet consequent en niet volledig gegeven aan het begin.
Want zeg nou zelf: ik heb twee punten behaald en mijn tegenstanders gemiddeld één, dan heb ik toch beter gepresteerd? :?

Met vriendelijke groet,
Marieke
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 17:03    Onderwerp: Reageer met quote

Zeepaardje schreef:
Beste Frank en Hoodie,

In je hele verhaal staat nergens dat als twee teams gelijk eindigen dat dan meteen naar rating wordt gekeken en niet naar behaalde punten. De vergelijking met de situatie binnen een team haalde ik alleen maar aan om te laten zien dat jullie de regels niet consequent toepassen.
Het maakt me helemaal niet uit dat ik al dan niet uitgeschakeld ben, het gaat hier om het principe: de regels zijn niet consequent en niet volledig gegeven aan het begin.
Want zeg nou zelf: ik heb twee punten behaald en mijn tegenstanders gemiddeld één, dan heb ik toch beter gepresteerd? :?

Met vriendelijke groet,
Marieke

De regels zijn consequent, Hoodie en ik weten allebei dat als er 2 teams gelijk eindigen het team met de hoogste teamrating een speler verliest. Dit hebben we ook altijd nog toegepast, je mag mij anders wel een voorbeeld geven wanneer we deze regel niet consequent hebben toegepast.

Verder: Het klopt dat jij 2 punten hebt en in het andere team de gemiddelde score maar 1 is, maar dit is een teamwedstrijd en daarom telt de teamscore.

Frank ter Harmsel & Hoodie
Naar boven
Zeepaardje
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 17:11    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn dat jullie het samen weten! De deelnemers weten het alleen niet :? In de regels staat het zo niet en in het toernooi is het nog niet voorgekomen. Je hebt gelijk dat de teamprestatie geldt, maar die is nu eenmaal gelijk!
Jammer dat jullie dit niet van tevoren hebben gemeld, dan had ik voor aanvang van het toernooi mijn commentaar kunnen geven.
Naar boven
hoodie
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

Zeepaardje schreef:
Fijn dat jullie het samen weten! De deelnemers weten het alleen niet :? In de regels staat het zo niet en in het toernooi is het nog niet voorgekomen. Je hebt gelijk dat de teamprestatie geldt, maar die is nu eenmaal gelijk!
Jammer dat jullie dit niet van tevoren hebben gemeld, dan had ik voor aanvang van het toernooi mijn commentaar kunnen geven.

we hebben het er nu ingezet, en het is al 7x gebeurd bij het '3 tegen 3 Streetsoccer toernooi'. en daar is het altijd zo toegepast.
Naar boven
Zeepaardje
BerichtGeplaatst: Za Jan 20, 2007 17:55    Onderwerp: Reageer met quote

hoodie schreef:
Zeepaardje schreef:

we hebben het er nu ingezet, en het is al 7x gebeurd bij het '3 tegen 3 Streetsoccer toernooi'. en daar is het altijd zo toegepast.

Dat is een ander toernooi waar ik niet aan mee doe. Hoe had ik het dan moeten weten? Goed dat jullie het er nu hebben ingezet, al vind ik het nog steeds een vreemde regel Smile Succes verder ermee!
Naar boven
florrat
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Zeepaardje schreef:
Tuurlijk niet, jij hebt 2 potjes gespeeld, en de helft gewonnen. Zei hebben bij elkaar ook 2 potjes gespeeld, en ook de helft gewonnen (bv als je simultaan speelt tegen 10 mensen, en je wint er 1, en verliest er 9, dan heb jij er 1 gewonnen, en zei in het totaal gemiddeld 9/10, maar zei hebben toch een stuk beter gepresteerd...)

Zeepaardje schreef:
Fijn dat jullie het samen weten! De deelnemers weten het alleen niet :?
Spreek voor jezelf, ik wist het wel, en ik vind de regels ook helemaal logisch...

Zeepaardje schreef:
Ze hebben het van tevoren gemeld: gekopieerd uit de eerste post van het aanmeldtopic
Quote:
Wanneer 2 teams gelijk eindigen, gaat er een persoon uit, uit het team met de hoogste gem. teambeginrating.
(Of is dat er kort geleden bijgezet? Laatste wijziging van die post was gister...)

EDIT: Ik heb miijn spellen opgestart
Naar boven
Zeepaardje
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 21:32    Onderwerp: Reageer met quote

florrat schreef:

Zeepaardje schreef:
Ze hebben het van tevoren gemeld: gekopieerd uit de eerste post van het aanmeldtopic
Quote:
Wanneer 2 teams gelijk eindigen, gaat er een persoon uit, uit het team met de hoogste gem. teambeginrating.
(Of is dat er kort geleden bijgezet? Laatste wijziging van die post was gister...)

ja dat is er later bijgezet, zie hoodies post
Naar boven
florrat
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Zeepaardje schreef:
ja dat is er later bijgezet, zie hoodies post
Owh sorry, daar had ik blijkbaar even overheen gelezen Embarassed
Naar boven
florrat
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 22:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ajee - florrat: 2-0, Ajee wint! [link]

EDIT: