FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9885
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Aug 19, 2006 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

judyw schreef:
LOL, nu is het helemaal mooi:

http://www.jijbent.nl/go+%289x9%29/show.php?gamenumber=3557465

zie het verschil tussen score na markering en de uiteindelijke score :?

Dat was even een klein foutje van ons, had niets met de score te maken, was per ongeluk 2x de score.
judywOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 118
Geslacht: Vrouw
BerichtGeplaatst: Za Aug 19, 2006 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, dat is/was het niet! Ik heb deze partij gewonnen en ik wil dat dat wordt rechtgezet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Aug 19, 2006 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

judyw schreef:
Nee, dat is/was het niet! Ik heb deze partij gewonnen en ik wil dat dat wordt rechtgezet!

Ik kan de rating niet meer herstellen, maar wel het toernooi, maar dan heb ik de bevestiging nodig van pombeest dat hij dat spel idd heeft verloren.
judywOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 11:54    Onderwerp: Reageer met quote

Hartstikke bedankt!
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

judyw schreef:
Hartstikke bedankt!

Overleg dan wel even met pombeest en hij moet mij daarvan dan een bevestiging sturen!
NilsV
BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt verloren Judy... je bent namelijk akkoord gegaan met de markering, er wordt niet voor niets gevraagd om een akkoord Rolling Eyes En de wijze waarop de rechter onderhoek is opgebouwd had je kunnen verwachten dat de markering niet helemaal goed zou gaan (wat overigens wel vaker gebeurt!)

Overigens is dat niet de eerste keer dat je verliest door eigen onoplettendheid!
spelnummer: 2852134 speelden wij tegen elkaar, je had gewonnen, alle zwarten waren door... helaas markeerde de computer dat alle witte dood waren en daar gingen we beiden mee akkoord.

Sorry, ik bedoel het niet bot, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf blijft opletten en niet vertrouwd op een correct markering!
Neemt niet weg, dat als alle partijen akkoord gaan met herstel van de score en toernooiwinst van Judy (heel bijzonder tegen Pombeest), dat ik je de winst van harte gun yes Wink
Naar boven
Kevintju
BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

NilsV schreef:
Je hebt verloren Judy... je bent namelijk akkoord gegaan met de markering, er wordt niet voor niets gevraagd om een akkoord Rolling Eyes En de wijze waarop de rechter onderhoek is opgebouwd had je kunnen verwachten dat de markering niet helemaal goed zou gaan (wat overigens wel vaker gebeurt!)

Overigens is dat niet de eerste keer dat je verliest door eigen onoplettendheid!
spelnummer: 2852134 speelden wij tegen elkaar, je had gewonnen, alle zwarten waren door... helaas markeerde de computer dat alle witte dood waren en daar gingen we beiden mee akkoord.

Sorry, ik bedoel het niet bot, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf blijft opletten en niet vertrouwd op een correct markering!
Neemt niet weg, dat als alle partijen akkoord gaan met herstel van de score en toernooiwinst van Judy (heel bijzonder tegen Pombeest), dat ik je de winst van harte gun yes Wink

Markering was goed, puntentelling was verkeerd. Judyw heeft terecht gewonnen.
Naar boven
NilsV
BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 18:48    Onderwerp: Re: automatische markering afschaffen Reageer met quote

judyw schreef:
Kan de automatische markering worden afgeschaft, ik heb er zojuist voor de 3e keer mee verloren
(http://www.jijbent.nl/go/show.php?gamenumber=3364362
de zwarte groep linksonder is dood ipv de 3 witte stenen, dit scheelt 23 punten+ o7 is geen punt voor zwart; iets wat je ook niet kunt aangeven)

Dit duidt op een verkeerde markering niet op een verkeerde puntentelling, alhoewel dat natuurlijk samen hangt...
Blijft een feit dat je zelf op moet letten Laughing
Naar boven
Kevintju
BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 18:54    Onderwerp: Reageer met quote

judyw schreef:
Nu maakt de automatische markering het helemaal bont; ik win de laatste finalepartij van Pombeest met een half punt(waren we het beide over eens) en hij geeft de overwinning aan Pombeest met 3 punten???????

http://www.jijbent.nl/go+%289x9%29/show.php?gamenumber=3557465

en je kan hem niet eens meer naspelen?

Ik wil mijn toernooioverwinning terug+ mijn rating aangepast

We hebben het al een tijdje over deze partij. Over die vorige partij is al niks meer over gezegd, omdat de score nu wordt aangeduid bij markering. Echter, de puntentelling gaat nog niet helemaal goed, wat het probleem is bij de 2de partij.
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Die is wel stom... puntentelling gaat daar idd verkeerd en denk dat ik wel weet hoe dat komt. Ik zal bram nog eens om de code vragen om die bug te zoeken.

De automatische markering is verder vooral om beginnende spelers op weg te helpen. Hij doet de meeste dingen die ik als beginnende speler kon bedenken wel goed, maar als er valse ogen niet opgevuld zijn, bamboeverbindingen opengelaten, snapbacks, nare seki's of nog vervelendere dingen in zitten zal je em even moeten helpen.

Dat er automatisch gemarkeerd wordt betekent nog niet dat je zonder te kijken op ok moet klikken. De automatische markering afschaffen gaat je dan niet helpen, dan moet je nog steeds zelf nadenken toch?
Naar boven
pombeestOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 368
Leeftijd: 48
BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het forum al een tijdje niet bekeken, sorry... Die partij was natuurlijk een halfpunter voor Judy, dus zie dit maar als de gevraagde bevestiging Wink Dat Judy ook de toernooioverwinning claimt snap ik, en zou gegeven het toernooiverloop ook meer dan terecht zijn, maar ik ben wel benieuwd naar het TPR-verhaal Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 22:42    Onderwerp: Reageer met quote

Toernooiuitslag is aangepast. Maar pombeest wint nog steeds op TPR.
RenGo
BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 23:35    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:
Die is wel stom... puntentelling gaat daar idd verkeerd en denk dat ik wel weet hoe dat komt. Ik zal bram nog eens om de code vragen om die bug te zoeken.

De automatische markering is verder vooral om beginnende spelers op weg te helpen. Hij doet de meeste dingen die ik als beginnende speler kon bedenken wel goed, maar als er valse ogen niet opgevuld zijn, bamboeverbindingen opengelaten, snapbacks, nare seki's of nog vervelendere dingen in zitten zal je em even moeten helpen.

Dat er automatisch gemarkeerd wordt betekent nog niet dat je zonder te kijken op ok moet klikken. De automatische markering afschaffen gaat je dan niet helpen, dan moet je nog steeds zelf nadenken toch?

Klopt, maar wat je ook doet, blijft wel een probleem dat je je tegenstander moet verplichten zijn valse ogen dicht te leggen, in seki situaties is dat soms niet eens mogelijk en ben je afhankelijk van je tegenstander.
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2006 0:01    Onderwerp: Reageer met quote

ja, klopt... dat gaat om eventuele punten in sekis, of zijn er nog meer van dat soort gevallen?

Eigenlijk is het raar dat een veld waar je de ander niet kan verplichten te zetten en dat omsingeld is door zijn stenen toch geen punt voor de ander is...
Wat is daar eigenlijk de gedachte achter?
Naar boven
judywOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2006 0:46    Onderwerp: Reageer met quote

Pombeest gefeliciteerd!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur