Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MaCoPi |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9949 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
nee... want we hebben nog geen oefen applet daarvoor. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MaCoPi |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9949 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
MaCoPi schreef: | komt het nog wel dan? |
Als Glorfindel tijd heeft, misschien wel _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MaCoPi |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 37 Geslacht: Man |
|
Ik zal morgen en overmorgen eens kijken of ik een analyse-applet in elkaar kan zetten. Voor een oefenapplet moet ik eerst zelf het spelletje een beetje snappen, ik heb het nog niet gespeeld. _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MaCoPi |
|
we zijn nu een maandje verder, zit er al wat aan te komen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MaCoPi |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 37 Geslacht: Man |
|
Ja, maar ik heb nogal veel moeite met het implementeren van de spelregels. _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
Glorfindel schreef: | Ja, maar ik heb nogal veel moeite met het implementeren van de spelregels. |
valt tegen he  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
|
idd :x _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
Glorfindel schreef: | idd :x |
en je hebt nog wel mijn code  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MaCoPi |
|
Glorfindel schreef: | Ja, maar ik heb nogal veel moeite met het implementeren van de spelregels. |
:? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Denenes |
|
bram schreef: | Glorfindel schreef: | idd :x |
en je hebt nog wel mijn code  |
Hoi,
Ik vroeg me af, komt het nog of is het onmogelijk
Denenes |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
Naar boven |
|
 |
 |
|