FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rolan001
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 15:50    Onderwerp: bug in seasim ???? Reageer met quote

hallo had een spel tegen raga gespeeld,

het vreemde was, als ik op een ander soort vis wilde jagen, kon het niet, want het zat ingesloten, en er was een vakje open bij het het soort vis, maar daaar kon ik mijn haai niet zetten , hoe kan dat ????
Naar boven
MovieloverxxlOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 1756
Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 15:54    Onderwerp: Re: bug in seasim ???? Reageer met quote

rolan001 schreef:
hallo had een spel tegen raga gespeeld,

het vreemde was, als ik op een ander soort vis wilde jagen, kon het niet, want het zat ingesloten, en er was een vakje open bij het het soort vis, maar daaar kon ik mijn haai niet zetten , hoe kan dat ????

Heb je het spel nog staan? Want anders vrees ik dat we het niet kunnen zien. Kun je dan even de link plaatsen?

En ook zeggen in welke zet dat was Wink
Kamp (in vet: nog bezig)
(2011-2013: inactief)
13+0 goud RE08/09/10/14/15/16/17 RO 08/09/15 OW08 STA14 SE16
08+1 zilver SE10/14/15 RE06 LOA14 OW14/16/17 RE18
15+1 brons KV05/07 RE05/07 SE06/08/17 PE07/14 BL08 SH09 OW09/18 JU17 EG17 SE18
zilver Vice-Europees kampioen Othello/Reversi 2009 2016
goud Belgisch Kampioen Othello/Reversi (10x)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
rolan001
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 15:56    Onderwerp: Reageer met quote

ik zal mhet even opzoeken ;p
Naar boven
rolan001
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

het spel is helaas verwijderd maar in zet 7 wilde ik van witte vis naar de bruine vis omdat die soort veel vis had maar kon er niet heen zetten :S ik snap niet echt hoe dat ziet , hoe kan je op adnere vissen jagen ?
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

De eerste keer vink je aan dat je op een andere vis wilt jagen. De volgende keer selecteer je een ander vissoort. En de keer daarna kun je ook op het gekozen vissoort jagen. Je kunt dus niet als je dat vakje aanvinkt meteen jagen op de nieuwe vissoort. Dit kost je een aantal zetten.

En als je denkt dat er iets niet klopt: Zet niet en bewaar de partij!
Naar boven
rolan001
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 16:03    Onderwerp: Reageer met quote

oke dat snap maar, als je tijdens de spel op adnere vissen wil jagen, wat gebeurt er dan? is je haai dan weg of zo ?
Naar boven
florrat
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 21:53    Onderwerp: Reageer met quote

rolan001 schreef:
oke dat snap maar, als je tijdens de spel op adnere vissen wil jagen, wat gebeurt er dan? is je haai dan weg of zo ?
Als je tijdens het spel op een andere vis wil jagen moet je het volgende doen:

-De eerste beurt moet je bovenaan het hokje "ik wil op een andere vis jagen" aanvinken, je kan in die beurt je haai draaien en naar een leeg vakje zwemmen, maar niet eten.
-De volgende beurt met die vis (3 beurten later dus) kan je een viskleur aanvinken waar je op wil gaan jagen. Ook in deze beurt kan je je haai draaien en naar een leeg vakje zwemmen, maar niet eten.
-Als je de beurt daarvoor met die vis een kleur hebt aangevinkt om op te jagen kan je deze beurt beginnen met eten.

Je haai gaat in de periode dat je niet op vissen kan jagen niet weg, maar het visje erin gaat weg...

Nog uitgebreider zou ik het niet kunnen uitleggen Very Happy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: