FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Karippeler
BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 12:47    Onderwerp: SOC: Go Zomerkamp in Lunteren, 7-12 Augustus! Reageer met quote

Vanwege het feit dat veel go-spelers het go-congres in Rome laten schieten dit jaar, is er besloten een Go zomerkamp te organiseren hier in Nederland.
Dit jaar voor het eerst dus het SOC: Het Scheve Ogen Congres!

De bedoeling hiervan is gewoon gezellig een paar dagen Go-en, en andere spellen spelen met spelletjesfanaten. Een mini-go congres dus, waarbij de nadruk natuurlijk ligt op gezelligheid Very Happy.

Wanneer en waar? - Het congres wordt gehouden van 7-12 Augustus, overnachting en maaltijden in Jeugdherberg de Poelakker.

Wat? - Er wordt een hoofdtoernooi gespeeld dat bestaat uit 8 ronden MacMahon. Verder proberen we zoveel mogelijk bijtoernooien en andere activiteiten te organiseren. De bedoeling is dus eigenlijk dat er begonnen wordt met Go, en dat de rest van de dag gezellig allerlei andere activiteiten/spellen gespeeld kunnen worden. Neem dus gerust spellen mee die je leuk lijken met andere spelletjesfanaten te spelen!

Kosten: 5 Overnachtingen, 3 maaltijden per dag, doorlopend koffie, thee en limonade: 130 euro bij aanmelding voor 5 juli. Na 5 juli bedragen de kosten 150 euro.
Verder is het toernooigeld 20 euro voor volwassenen, 10 euro voor kinderen.
Wees er snel bij, er is maar een beperkt aantal plaatsten beschikbaar!

Voor meer info (vragen) en/of inschrijving kun je mij natuurlijk een p.m. sturen, of mailen (RubenMC_17@hotmail.com).

(Binnenkort komt er overigens een website waar je alle informatie kunt vinden)
Naar boven
ivoSF
BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 17:31    Onderwerp: Reageer met quote

ik wee tniet of ik mekan doen omdat mijn vacantie de week hiervoor afloopt, maar als ik vrije dagen kan opnemen zla ik het zeker doen.

als dit niet kan kom ik s`avonds langs voor de gezeligheid want ik woon op fietsafstand!
Naar boven
stalkor
BerichtGeplaatst: Vr Jun 23, 2006 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

8 ronden mcmahon begrijp ik, maar met welke tijdslimiet?
Naar boven
HolbewonerOffline
Totaal berichten: 1843
Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jun 23, 2006 17:24    Onderwerp: Reageer met quote

Is het mogelijk alleen 12 augustus even langs te komen. Ik zou wel eens een keer face-to-face serieuze uitleg over het spel willen krijgen.
Bekijk gebruikers profiel 
gome
BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 10:48    Onderwerp: Reageer met quote

Holbewoner: dan kan je ook naar ieder willekeurige club toe.
Naar boven
Dansgek
BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 15:21    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is vlakbij mijn werk, dus kan ik misschien ook eens langs komen...om eens te kijken Wink
Naar boven
ivoSF
BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2006 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

holbewoner, langskomen kan altijd en er is vast wel iemand die tijd en zin heeft om wat uit te leggen, afhankenlijk van wat je bedoelt met "seriouze uitleg"
Naar boven
Karippeler
BerichtGeplaatst: Di Jun 27, 2006 10:03    Onderwerp: Reageer met quote

@Stalkor:

De tijdslimiet is 75 min. pppp, met byo-yomi.

Overigens is er meer informatie te vinden op de website:

http://www.vierkantvoorwiskunde.nl/SOC2006/
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: