Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ingrid_1981Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 351
Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Dec 20, 2005 23:34    Onderwerp: GEZOCHT: Playstation 1 spellen Reageer met quote

Voor mijn stiefdochter van 5 jaar zoek ik nog wat leuke spellen voor op een playstation 1.

Ik heb deze gekregen maar er zitten geen spellen bij voor iemand van 5 jaar vandaar dat ik het zo probeer.

groetjes Ingrid
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Di Dec 20, 2005 23:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat je de playstation beter kan inruilen voor een Nintendo.
Nintendo maakt heel erg veel spellen voor een jonge doel groep (tussen 5 en 10 jaar).
Hierbij moet je denken aan bv Mario & Pokemon.

Er zijn game-winkels waar je de Playstation kan inruilen, hierdoor krijg je korting als je bv een Nintendo koopt, ik zou dan voor de Nintendo GameCube gaan, de Nintendo64 (vraag me af of die uberhaupt nog te koop is) is al een beetje oud Smile

Maar een Playstation (1 of 2) of Xbox (360) is niet echt heel geschikt voor iemand van 5 Wink hoop je hiermee te hebben geholpen.
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2005 14:29    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn zusje had vroeger tijgetje en de smurfen op de playstation 1... ook had ze tarzan, bugs life en nog wat dinsey spellen.... die zullen toch wel voor 5 jarige kinderen geschikt zijn. Die spellen hebben we alleen helaas niet meer.

edit: smurfen had ze zelfs uitgespeeld dus die moet zeker te doen zijn, sommige disney spellen vond ze wel wat lastiger.
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2005 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ze zijn er wel... "kinderspellen" voor de Playstation 1, maar Nintendo heeft er veel meer, want die hebben kinderen echt als doelgroep, Playstation heeft dat niet.

Khad eerst de N64, waarom denk je dat ik op Xbox over ben gestapt en niet op GameCube Wink spelletjes voor Xbox vink tog wat volwassener.

Als je je kind verslaafd wil maken moet je zorgen dat je Donkey Kong spellen krijgt, mn vrienden en ik waren daar vroeger verslaafd aan.
De persoon waaraan ik het verkocht heb (dies nu 10 ofzo) blijft het leuk vinden.
Naar boven
Mr.RoflOffline

Totaal berichten: 1807
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2005 20:42    Onderwerp: Re: GEZOCHT: Playstation 1 spellen Reageer met quote

Ingrid_1981 schreef:
Voor mijn stiefdochter van 5 jaar zoek ik nog wat leuke spellen voor op een playstation 1.

Ik heb deze gekregen maar er zitten geen spellen bij voor iemand van 5 jaar vandaar dat ik het zo probeer.

groetjes Ingrid

Rolling Eyes issie omgebouwd Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail 
Ingrid_1981Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 351
Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Dec 24, 2005 22:47    Onderwerp: Reageer met quote