FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
FC.Cwali
BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 11:32    Onderwerp: SeaSim 1e week Reageer met quote

Wilde net iets bij het nieuws-item over SeaSim toevoegen, maar dat is net stopgezet. Dan even hier:

Bedankt voor alle leuke leuke reacties.
Dit is de eerste en enige site waar dit spel nu te spelen is.
Alle 3 Cwali-2-persoons-bordspellen zijn hier nu te spelen.
Ik heb de bordspellen gemaakt en vind deze internet-versie van SeaSim erg geslaagd.

Ben benieuwd hoe de toernooien verder gaan. Het spel heeft in theorie geen geluksfaktor (wel elk spel andere beginsituatie), maar de taktiek moet door de meesten natuurlijk nog ontdekt worden.

Nog even reclame maken voor het bordspel (zie link bij spel): In het bordspel kun je een virus, een orka en een golf in de zee toevoegen. Hier op computer met veel spellen door elkaar vind ik dat niet nodig, maar het bordspel speel ik meestal met virus/orka/golf. Die variant-regels hebben ook geen geluksfaktor maar maken het spel toch heel onvoorspelbaar. Maar op de computer hier mis ik ze voorlopig niet.

Cool
Naar boven
florrat
BerichtGeplaatst: Za Nov 26, 2005 15:30    Onderwerp: Reageer met quote

twee vraagjes over het bordspel:
Hoe werken die orca, golf en virus in het bordspel?
Hoe worden de vissen aan het begin van het spel neergezet?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9891
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Nov 26, 2005 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

florrat schreef:
Hoe werken die orca, golf en virus in het bordspel?

De orca eet vis voor je haaien weg, de golf verplaatst vissen en het virus maakt vissen ziek (dood de vissen). Daardoor heb je extra dimensies in het spel.

florrat schreef:
Hoe worden de vissen aan het begin van het spel neergezet?

Je hebt een velletje paper bij het bordspel zitten met de nummers er random op verdeeld, je kiest daaruit zelf een rij of een kolom of een diagonaal.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: