FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stinus
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2005 19:12    Onderwerp: Verandering van jacht Reageer met quote

spelregels schreef:
Tijdens deze speelbeurten kun je wel 60 graden draaien en/of 1 vak vooruit naar een leeg vak zwemmen, maar je kan niet eten

betekend dat dat je wel moet zwemmen en/of draaien?
want als ik het hokje bij Ik wil op een andere vis jagen. aanvink, kan ik nog geen zet doen.
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2005 19:14    Onderwerp: Re: Verandering van jacht Reageer met quote

stinus schreef:
spelregels schreef:
Tijdens deze speelbeurten kun je wel 60 graden draaien en/of 1 vak vooruit naar een leeg vak zwemmen, maar je kan niet eten

want als ik het hokje bij Ik wil op een andere vis jagen. aanvink, kan ik nog geen zet doen.

Maar als je dat hokje aanvinkt moet je wel op een draairichting klikken. Dus als je op een andere vis gaat jagen dan moet je draaien. Wel jammer vind ik dat de beurt daarna de keuze van de vis ook weer als 1 zet telt.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9890
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2005 19:24    Onderwerp: Re: Verandering van jacht Reageer met quote

stinus schreef:
spelregels schreef:

Nee je hoeft niet te zwemmen nog te draaien, je kunt klikken op dezelfde richting zoals die nu ook staat en dan doet ie niets.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: