Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
stinus |
|
spelregels schreef: | Tijdens deze speelbeurten kun je wel 60 graden draaien en/of 1 vak vooruit naar een leeg vak zwemmen, maar je kan niet eten |
betekend dat dat je wel moet zwemmen en/of draaien?
want als ik het hokje bij Ik wil op een andere vis jagen. aanvink, kan ik nog geen zet doen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
frankterharmsel |
|
stinus schreef: | spelregels schreef: | Tijdens deze speelbeurten kun je wel 60 graden draaien en/of 1 vak vooruit naar een leeg vak zwemmen, maar je kan niet eten |
want als ik het hokje bij Ik wil op een andere vis jagen. aanvink, kan ik nog geen zet doen. |
Maar als je dat hokje aanvinkt moet je wel op een draairichting klikken. Dus als je op een andere vis gaat jagen dan moet je draaien. Wel jammer vind ik dat de beurt daarna de keuze van de vis ook weer als 1 zet telt. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9950 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
stinus schreef: | spelregels schreef: | Tijdens deze speelbeurten kun je wel 60 graden draaien en/of 1 vak vooruit naar een leeg vak zwemmen, maar je kan niet eten |
Nee je hoeft niet te zwemmen nog te draaien, je kunt klikken op dezelfde richting zoals die nu ook staat en dan doet ie niets. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|