Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2005 23:49    Onderwerp: kampioenschap Reageer met quote

Opvallende poule-indeling bij de derde ronde van het kampioenschap, poule 1, 2 , 4 en 5zijn vrij licht ingedeeld, maar poule 6 en 7 hebben bijna alle top 10 spelers. Er gaan favorieten sneuvelen, lijkt me...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Pjotter
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 19:25    Onderwerp: Re: kampioenschap Reageer met quote

torenwachter schreef:
Opvallende poule-indeling bij de derde ronde van het kampioenschap, poule 1, 2 , 4 en 5zijn vrij licht ingedeeld, maar poule 6 en 7 hebben bijna alle top 10 spelers. Er gaan favorieten sneuvelen, lijkt me...

Ik kan het wel waarderen deze top wedstrijden Smile

Heb de kleuren niet tegen:

Ronde 3 Pouleoverzicht poule 6
Gebruiker 1 2 3 4 5 6 7 P TPR
1. Pjotter (2472) - * * * * 2 * 2 1966
2. cplatinck (2205) * - * * * * 2 2 1947
3. caesar007 (2192) * * - * * * * 0 2003
4. Vinnie (2439) * * * - * * * 0 1972
5. MadMerel (1933) * * * * - * * 0 1954
6. Ironman (1744) 0 * * * * - * 0 1939
7. Eastbird (1725) * 0 * * * * - 0 1935

Tegen Vinnie geel maar tegen cplatinck en caser rood, als ik dus tegen de andere 3 "gewoon" win waarvan ik er dus al 1 heb gewonnen en met rood ook doe wat moet tegen cplatinck al bijna gelukt heb ik minimaal 10 punten en zal toch wel genoeg zijn, wie weet nog tegen vinnie de winnende streak onderling volhouden Very Happy
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 19:43    Onderwerp: Re: kampioenschap Reageer met quote

Pjotter schreef:
torenwachter schreef:

Ik kan het wel waarderen deze top wedstrijden Smile

Heb de kleuren niet tegen:

Ronde 3 Pouleoverzicht poule 6
Gebruiker 1 2 3 4 5 6 7 P TPR
1. Pjotter (2472) - * * * * 2 * 2 1966
2. cplatinck (2205) * - * * * * 2 2 1947
3. caesar007 (2192) * * - * * * * 0 2003
4. Vinnie (2439) * * * - * * * 0 1972
5. MadMerel (1933) * * * * - * * 0 1954
6. Ironman (1744) 0 * * * * - * 0 1939
7. Eastbird (1725) * 0 * * * * - 0 1935

Tegen Vinnie geel maar tegen cplatinck en caser rood, als ik dus tegen de andere 3 "gewoon" win waarvan ik er dus al 1 heb gewonnen en met rood ook doe wat moet tegen cplatinck al bijna gelukt heb ik minimaal 10 punten en zal toch wel genoeg zijn, wie weet nog tegen vinnie de winnende streak onderling volhouden Very Happy

Ziet er inderdaad goed voor je uit, ik heb zelf ook alle kleuren mee, maar ga er denk ik toch 1 verliezen...
Naar boven
tjebberwalkyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 107
Leeftijd: 48
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

het zijn inderdaad 2 zware pouls, moet je aan de bak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Prettige verjaardag ! 
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

tjebberwalky schreef:
het zijn inderdaad 2 zware pouls, moet je aan de bak!

jij doet het trouwens prima zag ik Very Happy
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Okt 22, 2005 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

Oke 4 op een rij wekt de laatste tijd mijn interesse, ik heb het gevoel dat rood in het voordeel is, klopt dat of is het maar een gevoel?
Naar boven
dame
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 0:15    Onderwerp: 4 op 1 rij uitgeanalyseerd Reageer met quote

4 op 1 rij is uitgeanalyseerd: rood begint en wint (las ik onlangs in NRC Handelsblad Wetenschapsbijlage, wschl. van 1.10.05) - dat wil zeggen dat een computer (of een HEEL sterke speler) die met rood begint, ALTIJD kan winnen. Dit stond in een bericht over Go, waar ZOVEEL speelmogelijkheden zijn, dat het zelfs met een veld van 6 x 6 nog heel lang zal duren voor de computer kan uitmaken wat de winnende strategie is: go is dus nog lang niet uitgeanalyseerd.
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 0:18    Onderwerp: Reageer met quote

rood heeft een (winnend ?? ) voordeel , het lijkt er sterk op dat je normaal gezien met rood altijd kan winnen

en over de poules , tja ik heb toch wel veel pech deze keer , ik had echt wel op de laatste 14 gehoopt ... maar geel tegen vinnie en geel tegen pjotter ... volgende ronde zit er niet in denk ik , tenzij vinnie en of pjotter ergens 4 punten verliezen of ik hen kan verrassen met geel maar die kans is heel erg klein Sad
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 9:53    Onderwerp: Reageer met quote

caesar007 schreef:
rood heeft een (winnend ?? ) voordeel , het lijkt er sterk op dat je normaal gezien met rood altijd kan winnen

en over de poules , tja ik heb toch wel veel pech deze keer , ik had echt wel op de laatste 14 gehoopt ... maar geel tegen vinnie en geel tegen pjotter ... volgende ronde zit er niet in denk ik , tenzij vinnie en of pjotter ergens 4 punten verliezen of ik hen kan verrassen met geel maar die kans is heel erg klein Sad

Ik wens je veel succes, Caesar, je weet maar nooit!
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 12:51    Onderwerp: Re: 4 op 1 rij uitgeanalyseerd Reageer met quote

dame schreef:
4 op 1 rij is uitgeanalyseerd: rood begint en wint (las ik onlangs in NRC Handelsblad Wetenschapsbijlage, wschl. van 1.10.05) - dat wil zeggen dat een computer (of een HEEL sterke speler) die met rood begint, ALTIJD kan winnen. Dit stond in een bericht over Go, waar ZOVEEL speelmogelijkheden zijn, dat het zelfs met een veld van 6 x 6 nog heel lang zal duren voor de computer kan uitmaken wat de winnende strategie is: go is dus nog lang niet uitgeanalyseerd.

dit gaat over 7x6 4 op een rij
wij spelen hier 8x8
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1844
Leeftijd: 41
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 13:22    Onderwerp: Reageer met quote

8x8 lijkt me ook niet al te moeilijk om helemaal uit te rekenen. Zoveel mogelijkheden kunnen er toch niet zijn?
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 14:03    Onderwerp: Reageer met quote

Valt volgens mij nog tegen
GlorfindelOffline

Totaal berichten: 2297
Leeftijd: 36
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 21:38    Onderwerp: Re: 4 op 1 rij uitgeanalyseerd Reageer met quote

TheTimmy schreef:
dame schreef:

wij spelen hier 8x8

Bij 7x6 is de eerste speler trouwens in het voordeel Wink
Pjotter
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 22:59    Onderwerp: Re: 4 op 1 rij uitgeanalyseerd Reageer met quote

Glorfindel schreef:
TheTimmy schreef:
dame schreef:

wij spelen hier 8x8

Bij 7x6 is de eerste speler trouwens in het voordeel Wink

Ze zei ook de eerste speler, dacht denk ik niet na over het feit dat rood hier de tweede is...
Naar boven
GlorfindelOffline

Totaal berichten: 2297
Leeftijd: 36
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 23, 2005 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben trouwens als 50e geŽindigd Sad had graag nog een ronde verder gespeeld ...
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: