FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pee_jee123
BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 11:22    Onderwerp: Kolonisten van Catan Reageer met quote

Ik wil misschien wel een uitbreiding van Kolonisten van Catan kopen.. Dus niet het gewone spel, het kaartspel of De prhistorie of zoiets maar die van Ridders en steden enzo of de Zeevaarders, Alvast bedankt.

Prijs enzo via msn adres, te krijgen via pb wanneer je Kolonisten van Catan te koop hebt.
Naar boven
bobibird
BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

voor tweedehands spellen: `t Ezelsoor, de tweedehands boekwinkel, Achter de Arnhemse poortwal 21, 3811 LX Amersfoort 033-4621250. Altijd complete spellen door eigen "zoekdienst". Ik vond een "2de, verbeterde versie" van kvc, € 25,= Laughing
Naar boven
Pee_jee123
BerichtGeplaatst: Vr Aug 26, 2005 21:42    Onderwerp: Te ver.. Reageer met quote

sorry, ik dacht eerst dat het over Arnhem is, maar Amersfoort is iets uit het bereik, tog bedankt voor de moeite.

(mijn moeder wil tog tog met ch, dus hier toch, met ch..)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: