Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stino
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 16:05    Onderwerp: nr 1 in vier op een rij Reageer met quote

wat ik me over laatst afvroeg was wie er voor pjotter op de nr1 stond en of die nu nog actief bezig is met 4 op een rij want als ik zie bij vinnie enzo heeft ie max de tweede plaats bereikt

greetz
stino
Naar boven
Dansgek
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 16:14    Onderwerp: Re: nr 1 in vier op een rij Reageer met quote

stino schreef:
wat ik me over laatst afvroeg was wie er voor pjotter op de nr1 stond en of die nu nog actief bezig is met 4 op een rij want als ik zie bij vinnie enzo heeft ie max de tweede plaats bereikt

greetz
stino

Pjotter staat al geruime tijd 1e, ikzelf heb ook even 1e gestaan, maar aangezien de hoogste plaats pas later is ingevoerd staat sindsdien alleen Pjotter op de eerste plek. En zie je bv. bij mij ook niet staan hoogst behaalde plaats 1.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 16:16    Onderwerp: Re: nr 1 in vier op een rij Reageer met quote

Dansgek schreef:
stino schreef:

greetz
stino

Pjotter staat al geruime tijd 1e, ikzelf heb ook even 1e gestaan, maar aangezien de hoogste plaats pas later is ingevoerd staat sindsdien alleen Pjotter op de eerste plek. En zie je bv. bij mij ook niet staan hoogst behaalde plaats 1.

en is er dan iemand die sinds die invoering van hoogste plaats op nr1 heeft gestaan of is het enkel pjotter wat sinds toen de klok sloeg Razz
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 21:33    Onderwerp: Reageer met quote

enkel pjotter volgens mij Smile

hij is gewoon de beste , nog steeds denk ik Sad
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2005 19:01    Onderwerp: Reageer met quote

Eerst was er Johan-M met 2030 eerste plek ik vocht toen met rating van 1930 om derde plek samen met greatgonzo, en Shyrena stond toen 2de met 1960, na een lange tijd werd ik eerste na een direkt duel met Johan-M en sinds die tijd bijna altijd eerste gestaan paar dagen Robert, Dansgek... maar nooit langer dan 3dagen kwijtgeraakt achter elkaar dacht ik... totaal rond de 8 gok ik.
Naar boven
iejoorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 72
Leeftijd: 57
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 1:04    Onderwerp: top 10 Reageer met quote

hallo

wat ik wel erg is, vind ik wat sommigen doen om hoog in de ranglijst te blijven.
meteen de nieuwkomers uitnodigen die nog van toeten nog blazen weten.. ja zo kom je er wel....
Koste wat kost hogerop komen???

Als je dan toch hoog wil komen te staan , doe het dan op een eerlijke manier.

Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Dansgek
BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 10:23    Onderwerp: Re: top 10 Reageer met quote

iejoor schreef:
hallo

wat ik wel erg is, vind ik wat sommigen doen om hoog in de ranglijst te blijven.
meteen de nieuwkomers uitnodigen die nog van toeten nog blazen weten.. ja zo kom je er wel....

Crying or Very sad

Dit werkt niet goed bij 4R, aangezien de nieuwkomers een rating van 1500 hebben....en een 1500 rating levert niks op als je boven een bepaalde rating bent. Ik geloof dat we zelf met 1900 nog geen of max 1 punt stijgen bij winst.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 10:54    Onderwerp: Re: top 10 Reageer met quote

Dansgek schreef:
iejoor schreef:
hallo

Crying or Very sad

Dit werkt niet goed bij 4R, aangezien de nieuwkomers een rating van 1500 hebben....en een 1500 rating levert niks op als je boven een bepaalde rating bent. Ik geloof dat we zelf met 1900 nog geen of max 1 punt stijgen bij winst.

daar heb je het goed ik krijg geen punten meer van iemand met een rating van 1500 dusja...tis te zien wat jij hoog vindt natuurlijk Razz Wink

Laatst aangepast door Gast op Do Jun 22, 2006 19:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
iejoorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 72
Leeftijd: 57
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 12:55    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Oke, gelukkig maar, maar het viel me op dat er iemand is die alle nieuwkomers uitnodigt, en toevallig ook wel in de top 100 genoteerd staat..
dat doe je dan toch niet zomaar..

maar goed...
Succes verder! Iedereen mag van mij hogerop hoor.. Wink maar wel eerlijk blijven!

iejoor Razz
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 15:36    Onderwerp: record-rating Reageer met quote

Heeft Stino op dit moment eigenlijk een record-rating? (2514!) , heb ik nog nooit gezien... :?
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 15:40    Onderwerp: Reageer met quote

Bij 4 op een rij wel, Dammen en KV zijn er nog hogere ratings.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

nu nog 4 op een rij tetris hé Razz

mja zoals frisekea zei bij 4R was Pjotter tot nu met 2504 de hoogste dacht ik Smile
Naar boven
Johan-M
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 17:37    Onderwerp: Reageer met quote

Pjotter schreef:
Eerst was er Johan-M met 2030 eerste plek ik vocht toen met rating van 1930 om derde plek samen met greatgonzo, en Shyrena stond toen 2de met 1960, na een lange tijd werd ik eerste na een direkt duel met Johan-M en sinds die tijd bijna altijd eerste gestaan paar dagen Robert, Dansgek... maar nooit langer dan 3dagen kwijtgeraakt achter elkaar dacht ik... totaal rond de 8 gok ik.

Voor mij stond Robert op 1. Wink
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2006 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

Stino staat nu 170 dagen op 1, maar voor de eerste keer sinds lang word hij bedreigd door de tweede. Trincot komt steeds dichter in de buurt.

Stress ? Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
stino
BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2006 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Nee.

IK sta net iets langer op een Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5