Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Alma! |
|
Hallo, ik ben op zoek naar het spel racko, dit is een kaartspel wat je met 2-4 spelers kunt spelen en waarbij het de bedoeling is om jou 10 kaarten op de juiste volgenorde te krijgen, doormiddel van kaarten pakken en weg leggen.
Wie heeft dit spel voor mij te koop?? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
frankterharmsel |
|
Is dat dit spel:
 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Alma! |
|
ja dat is het spel wat ik bedoel |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marsyl  Vip
Geregistreerd op: 30-1-2004 Totaal berichten: 389 Woonplaats: Spijkenisse Leeftijd: 51 Geslacht: Vrouw |
|
IK WIL OOK!!!!!!!!!! Al jaaaaaaaaaaaaaaren naar op zoek, mijn ouders hebben het, van ravensburger, maar die maakt het niet meer. Ik loop echt alle vrijmarkten af hiervoor.....
We hebben zelfs al een poging gedaan om het zelf te maken, maar werkt niet  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Alma! |
|
de vader van een vriendin van mij die heeft het wel zelf gemaakt, maar die wil hem niet kwijt, helaas helaas.
maar als je een beetje creatief bent, wat ik helemaal niet ben, zou het toch haast wel moeten lukken. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mrtn |
|
Op www.marktplaats.nl staat 't gewoon aangeboden. Op de homepage rechtsbovenin gewoon intypen en gevonden! Nog even een mooi bod doen... En heb je Ebay al geprobeerd? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Mr.Rofl
Geregistreerd op: 19-1-2004 Totaal berichten: 1807 Woonplaats: Alkmaar Geslacht: Onbekend |
|
Naar boven |
|
 |
 |
frankterharmsel |
|
Mijn afbeelding is ook van ebay, ik weet niet of je daar een account hebt maar het is erg gemakkelijk! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Alma! |
|
de racko spelletjes die op ebay te koop zijn, zijn in duitsland en in amerika, das dan ook weer te ver vind ik  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
frankterharmsel |
|
Alma! schreef: | de racko spelletjes die op ebay te koop zijn, zijn in duitsland en in amerika, das dan ook weer te ver vind ik  |
Als je ze besteld krijg je ze thuisgestuurd hoor  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
eefie |
|
Hoi,
Ook enthousiast rackospeler. Een vriendin had het van vroeger, ik van een rommelmarkt, en mijn zus uit een kringloopwinkel. Maar let op!! Er zijn diverse varianten. De oude gaat tot 60, er zijn ook met kaarten tot 75 punten waarbij ook meer kaartjes in het rekje moeten ofzo, dat laatste meen ik me te herinneren. In ieder geval was er nog meer dat anders was, dan alleen het aantal kaartjes.
Eef |
|
Naar boven |
|
 |
 |
royal-lover |
|
en je hebt ook versies zonder pestkaarten en jokers en versies zonder die kaarten ik zou als ik jullie was degene met pestkaarten proberen te vinden maar die zijn wel zeltzaam ze zijn niet meer normaal te koop en dat al een hele tijd niet meer |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Holbewoner  Vip Geregistreerd op: 29-5-2003 Totaal berichten: 1845 Woonplaats: Verweggistan Leeftijd: 42 Geslacht: Man |
|
Alma! schreef: | de racko spelletjes die op ebay te koop zijn, zijn in duitsland en in amerika, das dan ook weer te ver vind ik  |
Duitsland is toch niet ver? _________________ Time flies like an arrow
Fruit flies like a banana |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Nicolette  Vip
Geregistreerd op: 27-3-2004 Totaal berichten: 7 Woonplaats: Lelystad Leeftijd: 60 Geslacht: Vrouw |
|
Ha, ik heb Racko bij de kringloop winkel vandaan, voor 1 euro 50.
En dan ook nog iegene met jokers, dus mogelijk om verschillende variaties te spelen. erg leuk spel, speel het alleen te weinig.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
marrie_ Geregistreerd op: 29-10-2004 Totaal berichten: 2 Woonplaats: Hoogeveen Leeftijd: 64 Geslacht: Vrouw |
|
Bij evengamen kun je nu een spelletje spelen dat je hetzelfde speelt als racko, alleen heet het daar tower blaster |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|