Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 13:01    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
torenwachter schreef:
bomzet schreef:
vici heeft van mij gewonnen door een grote blunder van mij ik dacht ach hij heeft maar 1500 rating dus pakj een slechte molen maar tot mijn verbazing pakte hij een erg sterke voortzetting die ik niet had verwacht van hem als ik die zet niet had gedaan was het remise geweest

groeten bomzet

Ik ben er van overtuigd dat Bomzet toch een sterkere speler is dan Vici. Heb zojuist gelijkgespeeld tegen Vici. Lijkt me duidelijk dat Bomzet tot de favorieten behoord...

Niet mee eens,bewijst maar weer eens dat je een tegenstander NOOIT moet onderschatten
Maar goed ben het er wel mee eens dat je het remise had kunnen houden, wat dat betreft altijd op safe spelen.

Maar goed, ik denk dat Vici op het niveau van Bomzet zit of mss hoger maar ik denk niet lager. We zullen zien hoe Vici het in de volgende ronde gaat doen, de tijd zal het leren

En natuurlijk is Karvinen ook een podiumkandidaat.
Hij doet het goed in de eerste ronde.

Geef me dan nu maar eens jouw podiumvoorspelling. Kunnen we toch een poll opzetten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frisekea
BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 15:03    Onderwerp: Reageer met quote

1: Szurcsi ( geen discussie mogelijk lijkt me)
2: Frisekea / Eelke / Vici / Karvinen / Paulan
3:Frisekea / Eelke / Vici / Karvinen / Paulan

Dit is mijn voorspelling
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Ma Jul 04, 2005 13:45    Onderwerp: Reageer met quote

Die Paulan - hou die ook in de gaten. Hij wint momenteel alles!

Hij komt in een "normaal" toernooi in de halve finales met het buitenlandse supertrio. Ik ben benieuwd!

(Trouwens jammer dat er steeds maar geen nieuw toernooi start. Kom op, jongens!)
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuwe ronde kampioenschap is begonnen, ben eigenlijk heel erg tevreden met mijn loting, ik zie genoeg kans om deze ronde door te komen Very Happy
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 671
Geslacht: Man
Atjeh
BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2005 17:20    Onderwerp: Molenspel kampioenschap Reageer met quote

Ik mag ook niet klagen over deze poule. Dat is toch het voordeel als je als degene met de tweede hoogste rating van de poule in de eerste ronde eerste van de poule wordt. Dan kom je in de tweede ronde in een zwakke poule. Nou ja, we moeten het natuurlijk nog wel waarmaken. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2005 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

Molenspel poule 1: is een poule waar slachtoffers gaan vallen Laughing
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2005 14:40    Onderwerp: Reageer met quote

Glorfindel schreef:
Eén ding is zeker: ondanks mijn hoge startrating ben ik geen kanshebber; ik ben al blij als ik de laatste 49 haal Rolling Eyes

Gefeliciteerd yes

Je hebt je doel gehaald Wink

Nu proberen of de laatste 14 er misschien inzitten.
Naar boven
arno
BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2005 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

ja zit ik ook in Sad 4 1800+ geloof ik naja ben iig tevreden dat ik 3de ronde heb gehaald Laughing
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2005 14:50    Onderwerp: Reageer met quote

Aan het begin van het kampioenschap ging ik voor de 2e plek, nu ben ik zelfverzekerder dan ooit en ga ik de confrontatie met Szurcsi aan met dank aan ontzettend veel partijen op kurnik ben ik naar mijn gevoel veel beter geworden. Razz
ken ik in ieder geval bijna alle standaard openingen, daar kom ik al een heel eind mee, ik ga dan nu ook voor de 1e plek!
Toch moet ik ook zeggen dat Poule 1 mij verbaasd, knap van Arno yes en ook Hoodie doet het erg aardig Applause
Naar boven
Karvinen
BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2005 15:02    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
1: Szurcsi ( geen discussie mogelijk lijkt me)
2: Frisekea / Eelke / Vici / Karvinen / Paulan
3:Frisekea / Eelke / Vici / Karvinen / Paulan

Dit is mijn voorspelling

Haal Karvinen maar uit het lijstje Wink
Ik speel het molenspel veel te weinig om een kans te maken op een halve finaleplaats...
De eerste ronden zijn nog makkelijk om door te komen, maar wanneer de sterken elkaar gaan ontmoeten, dan wordt het een heel ander verhaal.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

Ga naar: