FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GlorfindelOffline

Totaal berichten: 2297
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2005 20:16    Onderwerp: Complimenten codekraker Reageer met quote

Hoi,

Hierbij een groot compliment yes aan Jijbent.nl wat betreft Codekraker. Eindelijk een spel waarbij puur nadenken de overhand heeft, simpel is, en waar niemand een voorsprong heeft bij de introductie van het spel. Perfect dat je een remise-makende beurt hebt als tweede speler, dat scheelt een hoop puntjes Very Happy

Groeten, Glorfindel
Vici
BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2005 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

kkan me hier alleen maar bij aansluiten!!!
Naar boven
paulan
BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 6:22    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij hebben sommige mensen wel mdegelijk een voorsprong Rolling Eyes Als je het "vroeger" veel gespeeld hebt leer je de taktiek en de beste zetten zo ongeveer Wink
Naar boven
fem
BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 6:26    Onderwerp: Reageer met quote

ik sluit me hier geheel bij aan..

Groot applaus voor dit geweldige spel....niets geen inzicht voor wat de tegenstander zou kunnen gaan doen (waar ik dus heel slecht in ben)maar gewoon nadenken en puzzelen, een individueel spel met zijn tweeen.. Lekker kort waardoor toernooien snel kunnen gaan.

Ik ben helemaal lyrisch....
in 1 woord GEWELDIG
Naar boven
LuckyLuke
BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 13:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ideaal spel voor niet-vips: Weinig zetten, maar wel lange "nadenk tijden".

Na enige aarzeling vind ik dit tich wel een heel goede toevoeging aan de site. Dus ook mijn complimenten.
Naar boven
FoxHunt3R
BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 13:10    Onderwerp: Reageer met quote

Helemaal mee eens.
Alleen moet je heel goed nadenken en dat maakt het extra leuk.

Uitstekende zet van Jijbent.nl om dit toe te voegen yes
Naar boven
Angela
BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2005 13:14    Onderwerp: Reageer met quote

Niet duveltsje vergeten he! Zij kwam met dit idee! (Zie wensen)

Complimenten voor jijbent en duveltsje!
Heeel goed gedaan, erg leuk spel Laughing
Naar boven
Kevintju
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 14:47    Onderwerp: Reageer met quote

Prachtig spel inderdaad, lekker snel en kort, dit spel doop ik nu om tot "The Fast and the Furious" whuahahaha!!!
En JUICHEN!!! als je 5 zwarte pinnetjes ziet verschijnen hahaha!!
Naar boven
Dansgek
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 14:56    Onderwerp: Re: Complimenten codekraker Reageer met quote

Glorfindel schreef:
Hoi,

Hierbij een groot compliment yes aan Jijbent.nl wat betreft Codekraker. Eindelijk een spel waarbij puur nadenken de overhand heeft, simpel is, en waar niemand een voorsprong heeft bij de introductie van het spel. Perfect dat je een remise-makende beurt hebt als tweede speler, dat scheelt een hoop puntjes Very Happy

Groeten, Glorfindel

Uh puur nadenken heeft helaas niet de overhand, het is met name geluk hebben in de eerste en 2e zet...Verder is het wel een leuk spel..
Naar boven
GlorfindelOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 14:59    Onderwerp: Reageer met quote

Toch is de geluksfactor veel kleiner dan bijv. backgammon & de beer is los.
broodje_aap
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 15:29    Onderwerp: Re: Complimenten codekraker Reageer met quote

Dansgek schreef:

Uh puur nadenken heeft helaas niet de overhand, het is met name geluk hebben in de eerste en 2e zet...Verder is het wel een leuk spel..

wat dat betreft is het jammer dat niet alle potjes worden bewaard. dan zou je je tegenstander kunnen analyseren en je code af laten hangen van de strategie van je tegenstander en je strategie aanpassen aan voorkeuren voor kleurcombinaties van je tegenstander.
Naar boven
GlorfindelOffline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 15:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zet mijn codes altijd puur random neer dus bij mij zal dat niet helpen Very Happy
broodje_aap
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 15:41    Onderwerp: Reageer met quote

Glorfindel schreef:
Ik zet mijn codes altijd puur random neer dus bij mij zal dat niet helpen Very Happy

tenzij je echt met een dobbelsteen of randomgenerator je code maakt zullen je hersens aan bepaalde patronen en/of kleurcombinaties onbewust toch de voorkeur geven. vandaar ook dat bij wereldkampioenschappen traditioneel mastermind gemiddeldes worden gehaald die beneden het gemiddelde van de optimale strategie liggen
Naar boven
fem
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

ik klik erop, scroll wat heen en weer en dat is dan de kleur voor het vakje.. multiple draaien.. Laughing
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb net in 1 toernooi 2 keer in 3 zetten verloren... met een code van 5 verschillende.... tenzij mn tegenstanders echt hard mijn kleurkeuze hebben zitten bestuderen lijkt me dat toch wel onder de noemer "pech" vallen Smile

Je kunt trouwens wel een heleboel kleurcodes van je tegenstander zien als je dat wil, gewoon de zettenlijst bekijken in de historie van potjes die die tegenstander verloren of gelijkgespeeld heeft, de laatste zet van de tegenstander is dan zijn combinatie geweest.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: