Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eelke
BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 0:55    Onderwerp: Reageer met quote

Het schiet weer eens absoluut niet op bij de molenspeltoernooien. Hopla! opgeven! Leukste spel toch?
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 1:00    Onderwerp: Reageer met quote

Eelke schreef:
Het schiet weer eens absoluut niet op bij de molenspeltoernooien. Hopla! opgeven! Leukste spel toch?

Zo is het, Eelke! Ik wacht al weer tijden voordat ik weer eens de kans krijg om mijn talent te bewijzen: komop liefhebbers!!!! Doe mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 0:09    Onderwerp: toernooi Reageer met quote

Ik wil graag even melden dat Frisekea in het laatste molenspeltoernooi is uitgeschakeld. Doordat hij niet kon winnen van Torenwachter en Frisekea is hij derde geworden. Hierdoor heb ik helaas niet de eerste plaats in de poule gehaald, en een door mij gewenste kwartfinale tegen Pillendraaier wordt mij ontnomen. Teleurstellend! Hoe is dit mogelijk, Frank?
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 0:15    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat voor de meeste spellen , zeker als er wat denkwerk bij komt niet veel/minder nieuwe toernooien worden gestart op dit moment vanwege de start van de jijbent kamp ...... in elk geval voor mij een reden om voorlopig geen nieuwe toernooien te starten Wink
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 7:12    Onderwerp: Re: toernooi Reageer met quote

torenwachter schreef:
Ik wil graag even melden dat Frisekea in het laatste molenspeltoernooi is uitgeschakeld. Doordat hij niet kon winnen van Torenwachter en Frisekea is hij derde geworden. Hierdoor heb ik helaas niet de eerste plaats in de poule gehaald, en een door mij gewenste kwartfinale tegen Pillendraaier wordt mij ontnomen. Teleurstellend! Hoe is dit mogelijk, Frank?

Embarassed Concentratie denk ik te veel bij de partijen in het toptoernooi en spellen tegen lehmar gehad Exclamation

Maar goed binnenkort doe ik mss wel weer mee aan een toernooi...
En ehhh tw nu kun je niet meer zeggen dat je altijd tegen me gelijkspeeld hé Wink
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 8:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ja maar, Torenwachter, een geluk bij een ongeluk: dankzij die tweede plaats mag je nu tegen de nummer één van poule 4!!

Is dat niet een feest? En dat allemaal dankzij onze jonge vriend.
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 13:54    Onderwerp: Reageer met quote

Eelke schreef:
Ja maar, Torenwachter, een geluk bij een ongeluk: dankzij die tweede plaats mag je nu tegen de nummer één van poule 4!!

Maar goed, ik heb super veel zin aan het kampioenschap en wil mezelf graag terug zien in een super spannende en zinderende finale tegen Szurcsi of een ander topper!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 18:28    Onderwerp: Re: toernooi Reageer met quote

frisekea schreef:
torenwachter schreef:

Embarassed Concentratie denk ik te veel bij de partijen in het toptoernooi en spellen tegen lehmar gehad Exclamation

Maar goed binnenkort doe ik mss wel weer mee aan een toernooi...
En ehhh tw nu kun je niet meer zeggen dat je altijd tegen me gelijkspeeld hé Wink

O,ja, natuurlijk, dat moet ik rechtzetten, Frisekea heeft tweemaal van mij gewonnen, en een eervolle revanche behaald.
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 18:30    Onderwerp: djinn Reageer met quote

Eelke schreef:

Jazeker, Eelke, geweldig, mag ik mij door Djinn weer alle kanten van het molenbord laten wijzen. Ik verheug mij al weer op een nieuwe afstraffing. Het is dat dit zo'n mooi spel is, maar een keer niet vernederd worden is ook wel eens fijn. Nou ja, ik ga voor vier remises Very Happy
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 18:33    Onderwerp: kwart Reageer met quote

torenwachter schreef:
Eelke schreef:

Jazeker, Eelke, geweldig, mag ik mij door Djinn weer alle kanten van het molenbord laten wijzen. Ik verheug mij al weer op een nieuwe afstraffing. Het is dat dit zo'n mooi spel is, maar een keer niet vernederd worden is ook wel eens fijn. Nou ja, ik ga voor vier remises Very Happy

Hooooo!!!! Wacht eens even!!!! Ik speel niet tegen Djinn, nou zie ik het! Ik speel tegen mijn gewaardeerde molenspel-partner Eelke. Wat een opluchting! En inderdaad, wat een feest, de laatste keer heb ik slechts met 6-2 verloren, dus dat geeft hoop! Nou Eelke, bereid je voor op een zeer gemotiveerde torenwachter op het klassieke molenbord! Cool
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 19:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal de partijen met spanning gaan volgen. Smile
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 19:17    Onderwerp: dank Reageer met quote

frisekea schreef:
Ik zal de partijen met spanning gaan volgen. Smile

Bedankt Frank, dat wordt zeer gewaardeerd. Hoe is het in het toptoernooi eigenlijk?
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

Het wordt spannend ik heb nog 4 partijen lopen

- 1 partij tegen Djinn daar moet ik zwaar vechten voor remise
- 1 partij tegen Pillendraaier ook moeilijke stand maar kan bijde kanten op kan winst worden of verlies.
- 2 partijen tegen Eelke waarbij ik 1 zeer goed sta en 1 op remise... Very Happy
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 19:33    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
Het wordt spannend ik heb nog 4 partijen lopen

- 1 partij tegen Djinn daar moet ik zwaar vechten voor remise
- 1 partij tegen Pillendraaier ook moeilijke stand maar kan bijde kanten op kan winst worden of verlies.
- 2 partijen tegen Eelke waarbij ik 1 zeer goed sta en 1 op remise... Very Happy

Dat wordt nog een zware klus voor je. Vooral tegen Pillendraaier verwacht ik toch dat je wint! Gaat het dan toch nog de verwachte halve finale Djinn - Szurcsi worden?
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

Laten we het hopen Torenwachter dat ik van Pillendraaier win:

Maar: Ik heb evenveel punten als Djinn met 1 wedstrijd minder dus ik heb nog wel een redelijk groot voordeel....
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6

Ga naar: