Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:14    Onderwerp: Het Molenspel is weer populair!!! Reageer met quote

Jawel! Binnen een week een nieuw toernooi! Dat was de bedoeling. Het molenspel is weer populair, daar ben ik blij om. Voortaan om de week een nieuw toernooi, dat is toch een mooi streven, of niet? bier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik speelde het al een lange tijd niet meer en ben het nu ook weer aan het spelen. Ik ben wel de handige truukjes verleerd maar die leer ik denk snel wel weer een xtje.

P.s. Goeie opzet die reclame Wink
Naar boven
paulan
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

nu nog reclame voor Tablut en daarna voor Subulata Wink
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Maar die 2 spellen lopen als enige slechter dan molenspel, en dan blijven we bezig want dan kun je erop rekenen dat er weer veel reclame voor molenspel komt Wink
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:41    Onderwerp: Reageer met quote

tja , dit is een heel erg voorbarige conclusie ... het aantal spelers dat actief molenspel speelt is zelfs gedaald ... Sad
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

Maar het eerste punt wat torenwachter wil gaan halen is dat er elke week een nieuw molenspel toernooi komt, en als dat elke week blijft komen heb je er denk ik vast wel wat tussen zitten die het bevalt en het ook gaan en blijven spelen.
Naar boven
paulan
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:53    Onderwerp: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
Maar die 2 spellen lopen als enige slechter dan molenspel, en dan blijven we bezig want dan kun je erop rekenen dat er weer veel reclame voor molenspel komt Wink

Het was ook niet echt serieus bedoeld Wink

frankterharmsel schreef:
Maar het eerste punt wat torenwachter wil gaan halen is dat er elke week een nieuw molenspel toernooi komt, en als dat elke week blijft komen heb je er denk ik vast wel wat tussen zitten die het bevalt en het ook gaan en blijven spelen.

Dat denk/hoop ik ook Very Happy
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:55    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat dit niet te halen is zeker met het aantal max toernooien dat je mag starten.... maar ik hoop het wel

en @ torenwachter:

dat van molenspel is weer populair moet ik toch met caesar eens zijn.....
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

Maar wat doet dat ertoe, ze gaan pas uit de ratinglijst als ze het 2 maanden niet meer spelen dus dat gaat over langere tijd. En wat maakt het uit iemand die het niet speelt doet ook niet mee aan toernooien. Ik heb liever dat het aantal potjes molenspel blijft stijgen en dan de toernooien erachteraan dan de gebruikers met een echte rating.
Naar boven
damduivel
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 07, 2005 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

heb het ook een tijdd gespeeld ben er mee gekapt maar speel het nu ook weer wat vaker Razz
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2005 1:15    Onderwerp: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:

Precies, Frank, door onze reclame hier zijn we dus heel snel aan een nieuw toernooi begonnen, met overigens heel veelnieuwe spelers, en zonder de top drie, ook wel eens leuk. Ik denk dat we er nu vertrouwen in kunnen hebben dat we regelmatig een toernooi kunnen spelen, en dat dus het aantal actieve spelers ook weer gaat stijgen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frisekea
BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2005 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk nu om de 2/3 weken...
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2005 21:36    Onderwerp: Reageer met quote

torenwachter schreef:
frankterharmsel schreef:

Precies, Frank, door onze reclame hier zijn we dus heel snel aan een nieuw toernooi begonnen, met overigens heel veelnieuwe spelers, en zonder de top drie, ook wel eens leuk. Ik denk dat we er nu vertrouwen in kunnen hebben dat we regelmatig een toernooi kunnen spelen, en dat dus het aantal actieve spelers ook weer gaat stijgen...

Maar het wous jouw idee!
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2005 7:56    Onderwerp: Reageer met quote

kijk als je het aantal lopende spellen ziet vind ik backgammon tog nog Ietsje populairder Wink
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2005 13:11    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn nu nog maar 2 spelers in het nieuwe molenspel toernooi. Dit is dus 1 speler per dag en dat schiet niet op. Dus meld je nu aan voor een molenspel toernooi!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6

Ga naar: