Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 12:47    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
ik heb me aangemeld dit forum loopt idd lekker.

ik speel nu 2 keer tegen lehmar met wit en zwart

vreemd genoeg speel ik met wit lekkerder tegen hem...

vreemd zo zie ik ook dat toppers meer met wit van elkaar winnen dan met zwart....

Is er eigenlijk theorie in de vorm van openingenboeken ofzo voor molenspel?
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

nee volgens mij niet..... maar veel oefenen en je komt vanzelf achter de juiste strategie...
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 13:24    Onderwerp: Reageer met quote

volgens mij werkt de reclame bij mij word er ook al gevraagd naar oefen sites voor molenspel..... allen komt en speel molenspel Laughing
Naar boven
Angela
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 13:43    Onderwerp: Reageer met quote

Nou ik word helemaal ingemaakt door frank, denk dat ik dit maar niet meer speel, hele gem. ranking gaat eraan Sad . (ik win steeds meer, maar verlies alleen maar met molenspel) D8 krijg wel ff hulp maar niet dus, frank wil gewoon graag punten Wink
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 13:59    Onderwerp: Reageer met quote

Angela schreef:
Nou ik word helemaal ingemaakt door frank, denk dat ik dit maar niet meer speel, hele gem. ranking gaat eraan Sad . (ik win steeds meer, maar verlies alleen maar met molenspel) D8 krijg wel ff hulp maar niet dus, frank wil gewoon graag punten Wink

Nee hoor, maar meestal als ik speel tegen iemand die het graag wil leren vragen ze waarom je dingen doet en dat leg ik dan uit.
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 14:16    Onderwerp: Reageer met quote

angela wil je een oefensite voor molenspel

kun je oefenen totdat je het beheerst en dan kun je nog eens punten van frank winnen Wink
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 14:34    Onderwerp: Reageer met quote

nog maar 10 mensen nodig voor het molenspel toernooi dit gaat wel veel sneller dan voor wanneer er geen reclame gemaakt werd! Cool
Naar boven
Angela
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
Angela schreef:

Nee hoor, maar meestal als ik speel tegen iemand die het graag wil leren vragen ze waarom je dingen doet en dat leg ik dan uit.

Ik snap wel waarom jij dingen doet als ik het zie, maar weet soms niet hoe ik verder moet. En dan ga jij juist ervoor zorgen dat het mis gaat..
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
angela wil je een oefensite voor molenspel

kun je oefenen totdat je het beheerst en dan kun je nog eens punten van frank winnen Wink

Moet ze wel veel gaan spelen want ik speel daar nu ook! Wink
Wat is je rating daar? En hoe heet je?
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 15:20    Onderwerp: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
Angela schreef:

Frank, ik wil ook eens tegen je spelen.

Ik ben blij dat mijn oproep zoveel teweg brengt. Er zijn nog echte molenspel-vrienden hier op jij-bent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 15:23    Onderwerp: Reageer met quote

torenwachter schreef:
frankterharmsel schreef:
Angela schreef:

Frank, ik wil ook eens tegen je spelen.

Ik ben blij dat mijn oproep zoveel teweg brengt. Er zijn nog echte molenspel-vrienden hier op jij-bent!

Daag me maar met 7 dagen per zet en duo start!
Naar boven
paulan
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Voor degene die willen oefenen tegen de computer is de oefen-applet op deze site ook wel goed, denk ik. Ik vind hem sterk spelen, zo heb ik de strategie ook geleerd Wink
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 16:28    Onderwerp: Reageer met quote

hij valt te verslaan......
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 16:58    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
hij valt te verslaan......

Iedereen hier is te verslaan!
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

tjah .... iedereen is een groot woord...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9

Ga naar: