Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:30    Onderwerp: Populariteit molenspel Reageer met quote

Met het erbij komen van nieuwe spellen lijkt het wel of het molenspel bijna niet meer gespeeld word. Erg jammer, want het is een mooi spel. Maar voordat er een nieuw toernooi gestart kan worden met 28 spelers, duurt het soms wel een maand. Dat is veel te lang! Daarom deze oproep: doe mee aan een molenspel-toernooi, laat ons, trouwe spelers, niet zo lang wachten.
Hoe komt dat toch dat dit spel zo weinig populair is???? Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:31    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

torenwachter schreef:
Met het erbij komen van nieuwe spellen lijkt het wel of het molenspel bijna niet meer gespeeld word. Erg jammer, want het is een mooi spel. Maar voordat er een nieuw toernooi gestart kan worden met 28 spelers, duurt het soms wel een maand. Dat is veel te lang! Daarom deze oproep: doe mee aan een molenspel-toernooi, laat ons, trouwe spelers, niet zo lang wachten.
Hoe komt dat toch dat dit spel zo weinig populair is???? Rolling Eyes

Ik speelde het eerst ook maar ik speel het nu neit meer ik weet neit hoe dat komt, maar er zijn nog maar 310 lopende spellen molenspel!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:33    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

Nou, schrijf je dan alsjeblieft in voor het toernooi! Dan zijn het er al 24!
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:36    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

torenwachter schreef:

Ik vind het spel opzich wel leuk maar ik ben de laatste tijd erg druk voor school en laatste tijd wat computerproblemen en ik heb ook geen zin om me in te schrijven en overal door mijn tijd te gaan. Maar ik zal er even over denken want het is wel leuk!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:38    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
torenwachter schreef:

Ik vind het spel opzich wel leuk maar ik ben de laatste tijd erg druk voor school en laatste tijd wat computerproblemen en ik heb ook geen zin om me in te schrijven en overal door mijn tijd te gaan. Maar ik zal er even over denken want het is wel leuk!

Heel goed Frank, dan heb ik er al één over de streep getrokken met mijn actie!
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:41    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

torenwachter schreef:
frankterharmsel schreef:
torenwachter schreef:

Ik ben er nog neit helemaal overheen hoor, want ik ben echt bang dat ik 6 partijen verlies op tijd!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:44    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
torenwachter schreef:
frankterharmsel schreef:
torenwachter schreef:

Ik ben er nog neit helemaal overheen hoor, want ik ben echt bang dat ik 6 partijen verlies op tijd!

Kom op, doe het! Dan laat ik je winnen!
Naar boven
geertonline
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:45    Onderwerp: toernooi molenspel Reageer met quote

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar heb even goed naar de spelregels gekeken.
Vond het wel aardig en wil me wel inschrijven voor het toernooi,
maar het probleem is, dat ik al het maximum aantal toernooien heb, maar als het nog kan, dan zal ik me zeker inschrijven Very Happy
Naar boven
__Goliath__
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:47    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad jammer dat het zo weinig gespeeld word ik vind het zelf wel leuk! heb me ook al ingeschreven Wink
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:51    Onderwerp: Re: toernooi molenspel Reageer met quote

geertonline schreef:
maar het probleem is, dat ik al het maximum aantal toernooien heb, maar als het nog kan, dan zal ik me zeker inschrijven Very Happy

Ik heb het ook nog nooit gespeeld misschien een keer in een ver verleden, maar je mag me inschrijven ik zie wel waar het schip strand Wink
Overigers mag dit klassieke bordspel niet v/d aardbodem verdwijnen.
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:54    Onderwerp: Re: Populariteit molenspel Reageer met quote

torenwachter schreef:
frankterharmsel schreef:
torenwachter schreef:
frankterharmsel schreef:
torenwachter schreef:

Kom op, doe het! Dan laat ik je winnen!

Ik wacht nog even af of de computer het niet weer begeeft en of de aanmeldingen nu niet iets sneller gaan lopen door je reclame. Ik heb er heel vee zin in maar ik ben ook erg druk met school.

KOM OP MENSEN ER ZIJN NOG 4 MENSEN NODIG VOOR EEN MOLENSPEL TOERNOOI DUS MELD JE AAN EN ZORG DAT JIJ BIJ DE LAATSTE 4 ZIT!
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:56    Onderwerp: Re: toernooi molenspel Reageer met quote

Wilm schreef:
geertonline schreef:

Ik heb het ook nog nooit gespeeld misschien een keer in een ver verleden, maar je mag me inschrijven ik zie wel waar het schip strand Wink
Overigers mag dit klassieke bordspel niet v/d aardbodem verdwijnen.

Het is een gewoon toernooi van jijbent.nl dus je moet je even aanmelden bij toernooien en dan bij Molenspel op DOE MEE klikken! Of klik op de link onderaan om naar mijn toernooien te gaan je moet dan nog wel zelf klikken op DOE MEE! http://www.jijbent.nl/toernooien.php
Naar boven
geertonline
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:57    Onderwerp: .. Reageer met quote

Ik zit ook nog op school, in welke klas zit je?
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 16:58    Onderwerp: Re: .. Reageer met quote

geertonline schreef:
Ik zit ook nog op school, in welke klas zit je?

Ik zit in de 3de maar we gaan volgens mij Offtopic dus zullen we het via PB of Chatbox verder praten?
Naar boven
geertonline
BerichtGeplaatst: Za Feb 26, 2005 17:04    Onderwerp: .. Reageer met quote

Ik zit ook in de derde Very Happy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9

Ga naar: