Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thorgal
BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2005 14:54    Onderwerp: vraagje pionnen slaan Reageer met quote

Om een pion af te nemen moet je deze insluiten tussen 2 eigen pionnen (of de troon, hoekpunten)
Maar mag dit slechts met 1 pion of mogen dat ook meerdere zijn, bv. 2 zoals bij pente of meer...
Ook als je een pion insluit met de hoekpunt en een eigen pion en de tegenstander zijn pion verdwijnt niet. Wat moet ik dan precies doen Question
Naar boven
LuckyLuke
BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2005 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag per richting maar 1 pion slaan (dus niet zoals pente). Je kan er wel meer slaan (max 3) maar dan moeten ze allemaal direct grenzen aan de pion waar je mee slaat.

Mocht het slaan niet lukken (Je slaat wel, maar de pion verdwijnt niet) dan moet je Bram maar waarschuwen lijkt mij Wink Ik zou de zet in dat geval ook nog niet uitvoeren en Bram's reply afwachten.
Naar boven
thorgal
BerichtGeplaatst: Ma Jan 17, 2005 15:15    Onderwerp: Reageer met quote

goed bedankt yes
Nu weet ik tenmisnte meer Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: