Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Feniks
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2004 18:08    Onderwerp: Op tijd verloren Reageer met quote

hallo

wanneer is een partij, die al twee dagen op o dagen staat, nu verloren?
kan je tegenstander alsnog zetten en dan toch verder gaan?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9940
Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2004 18:18    Onderwerp: Re: Op tijd verloren Reageer met quote

Pillendraaier schreef:
hallo

Een spel kan eigenlijk nooit 2 dagen op 0 staan. Een spel gaat verloren als het aantal dagen op negatief staat om 03:08 's nachts.

De tegenstander moet dan niet op vakantie zijn.
Feniks
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 0:15    Onderwerp: Reageer met quote

Toch heeft mijn kwartfinale tegen King Timo vanaf gisteren op 0 dagen gestaan (King Timo dan he), en nu heeft hij vandaag toch kunnen zetten, en staat hij weer op 6 dagen . Hoe kan dat nou?

groetjes
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Pillendraaier schreef:
Toch heeft mijn kwartfinale tegen King Timo vanaf gisteren op 0 dagen gestaan (King Timo dan he), en nu heeft hij vandaag toch kunnen zetten, en staat hij weer op 6 dagen . Hoe kan dat nou?

groetjes

hij krijgt voor elke zet 1 dag, dus hebben jullie een paar zetten gedaan waardoor hij weer 6 dagen heeft, wat ik in zo'n geval doe is niet zetten pas als hij weer off line is zo dwing je hem om elke dag 1 zet te doen in plaats van dat hij nu weer 6 dagen de tijd heeft, je hebt mensen er bij die het er om doen waardoor zij dus 1 zet in de 6 dagen doen,
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

dat maakt toch niks uit... als je 6 zetten doet en dan 6 dagen wacht dan doe je dus ook 1 zet per dag...
Als je iemand dwingt iedere dag een zet te doen door pas heel laat een tegenzet te doen dan beperk je de partij juist tot MAXIMAAL 1 zet per dag, terwijl als je zelf snel doorspeelt, je tegenstander MINIMAAL 1 zet per dag doet. Als hij immers op 6 dagen staat en nog een zet doet dan krijgt hij er geen dag bij en doet ie dus al minstens 7 zetten in 6 dagen.
Naar boven
Feniks
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Na al deze uitleg (bedankt daarvoor) snap ik het (kan aan mij liggen) nu weer niet. Gisteren heb ik gezet, toen had King Timo weer 6 dagen, terwijl hij nu vandaag weer op twee partijen 0 dagen heeft en op 1 partij 1 dag. Question
Maar ik moet maar gewoon blijven zetten dan? Toch bedankt voor alle goede raad.
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2004 23:11    Onderwerp: Reageer met quote

Pillendraaier schreef:
Na al deze uitleg (bedankt daarvoor) snap ik het (kan aan mij liggen) nu weer niet. Gisteren heb ik gezet, toen had King Timo weer 6 dagen, terwijl hij nu vandaag weer op twee partijen 0 dagen heeft en op 1 partij 1 dag. Question
Maar ik moet maar gewoon blijven zetten dan? Toch bedankt voor alle goede raad.

nee ik zou niet zetten maar hem op 1 dag houden, want ik snap niet waarom iemand maar bij 1 partij zet en niet gewoon bij alle vier, ik houd ze vast totdat ik ze alle vier heb, ik hou niet van dit soort spelletjes en doe daarom er ook niet aan mee
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Bram Superadmin,

"Een spel kan eigenlijk nooit op twee dagen staan," schrijf je hierboven.

Toch is dat bij Pillendraaier - King Timo wel gebeurd. Ik heb dat gezien omdat ik die partijen volg.

Nu zal me het worst zijn of er wel of niet op tijd wordt verloren (er om spelen is altijd leuker) maar: hoe kan dat nou?
Eelke
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9940
Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

Eelke schreef:
Beste Bram Superadmin,

Toch is dat bij Pillendraaier - King Timo wel gebeurd. Ik heb dat gezien omdat ik die partijen volg.

Nu zal me het worst zijn of er wel of niet op tijd wordt verloren (er om spelen is altijd leuker) maar: hoe kan dat nou?
Eelke

Ik zou het niet weten, kennelijk heeft iemand dan toch 1 zet op die dag gedaan, dan blijf je op 0 staan..
Dansgek
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 12:49    Onderwerp: Reageer met quote

Iets wat ook kan is dat de persoon iets voor 12 heeft gezet, hij gaat dan naar 1 dag, om 12 uur meteen weer naar 0 dagen.
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 15:17    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
Eelke schreef:
Beste Bram Superadmin,

Eelke

Ik zou het niet weten, kennelijk heeft iemand dan toch 1 zet op die dag gedaan, dan blijf je op 0 staan..

Dat hoeft niet ik heb 2 weken terug twee keer gezien met twee van mijn tegenspelers waarvan ik zeker weet dat zij niet online zijn geweest.
Volgende keer zal ik er ook melding van maken, wat ik niet begrijp is dat iemand op -1 kan staan zonder dat ze op vakantie zijn, en dit NA 03:08
Naar boven
jordyladder
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 17:14    Onderwerp: Reageer met quote

ja allemaal erg leuk maar zoveel bugs hebbben we hier niet
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 17:52    Onderwerp: Reageer met quote

leuke reactie jordy daar heb je wel gelijk in
Naar boven
Francisca1
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 18:02    Onderwerp: Re: Op tijd verloren Reageer met quote

Pillendraaier schreef:
hallo

Wat is het spelnummer van de partij?
Naar boven
Feniks
BerichtGeplaatst: Vr Nov 26, 2004 19:53    Onderwerp: Reageer met quote

het toernooi nummer is 1701
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: