FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 11:04    Onderwerp: Reageer met quote

Smile Ik heb toch ook niet gezegt dat ik bij Jijbent hoor Wink

Ik vind de discussie alleen zo zinloos:
ten eerste omdat er al een topic over is. Dus waarom moet er dan (net als bij TPR wat uit de hand liep) een nieuw topic over worden aangemaakt als je het ook gewoon in het oude kan plaatsen?

en ten tweede had de persoon in kwestie gewoon de spelregels kunnen lezen, dan had hij dit probleem nu niet gehad.

of wil jij zeggen dat je dit een zeer zinvolle discussie vind Razz
Maar je hebt gelijk, ik ben geen admin Wink

De admins werden ieder geval wel gestoord van alle dubbelopgaande discussies over TPR, daar zijn mooie slotjes opgezet en is alleen het oudste TPR topic gebleven, als dit dobbelgedoe ook uit de hand loopt kun je wel raden wat er gebeurt dan Wink
Naar boven
Terence
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 11:12    Onderwerp: Reageer met quote

Royalkasanova schreef:
Smile

De admins werden ieder geval wel gestoord van alle dubbelopgaande discussies over TPR, daar zijn mooie slotjes opgezet en is alleen het oudste TPR topic gebleven, als dit dobbelgedoe ook uit de hand loopt kun je wel raden wat er gebeurt dan Wink

Vraag me af wie ze dan van de gestoordheid heeft verholpen??? Cool Cool Cool
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 11:24    Onderwerp: Reageer met quote

Bram en JW zijn nu op vakantie, lekker genieten van de zon en de vrijheid Cool
Zo zetten ze al het gedoe van jijbent van zich af en beginnen ze straks weer met een frisse start Wink
Naar boven
Terence
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 11:32    Onderwerp: Reageer met quote

Royalkasanova schreef:
Bram en JW zijn nu op vakantie, lekker genieten van de zon en de vrijheid Cool
Zo zetten ze al het gedoe van jijbent van zich af en beginnen ze straks weer met een frisse start Wink

Dat zegt nog niks over verhelpen van gestoord zijn....... dacht dat dokters zwijgplicht hadden Cool Cool Cool

Ps. Zolang er nieuwe gebruikers bijkomen zullen vaker dezelfde discussies plaatsvinden. En deze nieuwe gebruikers kan je dan niets kwalijk nemen..... Alleen een subtiele verwijzing met eventueel snelkoppeling naar eerdere topic. Cool Cool
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 12:37    Onderwerp: Reageer met quote

Daar heb je idd gelijk in.
Maar ook voor nieuwe gebruikers zou het ook mogelijk geweest zijn eerst in de fora te kijken of er al een disucussie over zoiets te vinden zou zijn, dan hoef je alleen te zoeken en te lezen en heb je meteen antwoord op velen vragen.

Helaas hebben die links/verwijzingen bij de TPR fora toen niet geholpen want de mensen bleven maar doorzeuren, maar het idee van jou Terence klopt helemaal!

Maar hoe moeten we mensen duidelijk maken dat het verstandig is eerst de spelregels te lezen?
En dat als je dit niet doet voor akelige verrassingen kan komen te staan?
Naar boven
Terence
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

Royalkasanova schreef:

Maar hoe moeten we mensen duidelijk maken dat het verstandig is eerst de spelregels te lezen?
En dat als je dit niet doet voor akelige verrassingen kan komen te staan?

Niet we, dus niet ik, niet één of ander gebruiker, maar diegene(n) die van ons lidmaatschap betaald word(en), die zou(den) bijvoorbeeld een zin/regel (extra vet en/of groot) lees de spelregels eerst, daar onze spellen afwijken van standaardregels of zoiets..... Cool Cool
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 17:41    Onderwerp: Reageer met quote

Tja...
Maar of mensen er naar luisteren?
Naar boven
Stephan
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 20:21    Onderwerp: Reageer met quote

De meeste mensen komen op deze site om spelletjes te spelen, en verdiepen zich niet in alle forum onderdelen. Temeer omdat de meeste onderwerpen op het forum volstaat met onzin en flauwekul en ellenlange, onnodige zeurverhalen. Iemand die zich net aanmeldt, gaat niet eerst honderduizend topics lezen maar stelt gewoon zijn vraag. Daar is nl het forum voor. Als dan iemand gewoon een link stuurt naar een soortgelijk topic, is iedereen happy. Overigens heeft dit topic ook alweer minstens vijf onnodige berichtjes, inclusief deze. Wink
Naar boven
jeffreyp
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 20:39    Onderwerp: .. Reageer met quote

zoiezo gaat het nergens over, er is niet voor niets een aparte 5 dezelfde en een aparte 3+2 dezelfde :?
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 20:40    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaar dat ik van te voren zei, doe maar slotje op Wink
want op dit topic staat al een link naar waar je dingen kunt plaatsen over de regels van het dobbelen.
en zoals je idd ziet is dit topic dan overbodig Smile
Naar boven
GlorfindelOffline

Totaal berichten: 2297
Leeftijd: 35
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels gaat het topic ook over iets heel anders dan de titel/het eerste bericht, dus naar goed forum-gebruik moet er dan zowiezo een slotje op Twisted Evil
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2005 22:02    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Glorfindel Razz Hoe durf je Laughing Je bent helemaal geen admin man Wink

Nee helemaal met je eens hoor Wink

En wat Jeffrey zegt klopt ook helemaal, een Full House is toch echt een Full House en geen 5 dezelfde Laughing
Naar boven
SproetnikOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 106
Leeftijd: 48
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2006 9:15    Onderwerp: full house Reageer met quote

Ik heb gemerkt dat je bij full house geen 5 dezelfde kunt invullen. Strikt genomen zijn dat ook 2 en 3 dezelfde, tenminste zo doen we het thuis ook. Is hier eigenlijk een bepaalde regel voor?
Sproetnik Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Dansgek
BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2006 9:22    Onderwerp: Re: full house Reageer met quote

Sproetnik schreef:
Ik heb gemerkt dat je bij full house geen 5 dezelfde kunt invullen. Strikt genomen zijn dat ook 2 en 3 dezelfde, tenminste zo doen we het thuis ook. Is hier eigenlijk een bepaalde regel voor?
Sproetnik Razz

Dit is vaker geopperd, hier is het geen Yahtzee maar dobbelspel en 5 dezelfde is geen 3+2 dezelfde volgens de regels hier.
Naar boven
deesnaar
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:44    Onderwerp: full house: 5 gelijk is toch ook 2+3??? Reageer met quote

hallo,
alweer een yatzeer gegooid Razz en die had ik natuuuurlijk al.
Bij het 'gewone'yatzee; op tafel dus, doen wij altijd dat dit ook een full house is, immers in 5 gelijk zitten er 2 EN 3 gelijk.... toch????????? Rolling Eyes Question
groeten
deesnaar
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

Ga naar: