Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2004 20:13    Onderwerp: Op zoek naar Go-moku Reageer met quote

Ooit wel eens wat leuks gezien op tv of in de winkel wat je graag zou willen kopen maar op dat moment had je of geen geld of je dacht ik koop het later wel. Even later wil je het toch graag kopen maar dan kan je het op eens nergens meer vinden zeer frustrerend is dat.
Nou is het misschien leuk om hier een rubriek te starten als je op zoek bent naar iets dat je elkaar hier kan helpen waar dat produkt te verkrijgen is.
Nou ben ik op zoek naar het spel Go-muku nou zal je wel zeggen dat kan je hier doen dat is ook zo, maar je gaat ook wel eens op vakantie en dan is het wel eens leuk op zo'n spel in het echt te hebben. Ik ben dus op zoek naar een luxe uitvoering van dit spel een soort pronkstuk in je huis, wie kan mij helpen waar ik dit kan vinden. speelgoed winkels heb ik al geprobeerd.
Naar boven
grazy242000Offline
Totaal berichten: 402
Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Australia
BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2004 20:21    Onderwerp: Reageer met quote

als je naar de forum berichten gaat is er sinds kort een rubriek marktplaats daaar kan je spellen kopen en verkopen misschien zit daar wat voor je bij je kan ieder geval je advertentie plaatsen en als ik het goed heb maar hou me ten goede is go moku te koop in de betere speelwinkels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
motions1984Offline

Totaal berichten: 942
Leeftijd: 35
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2004 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

grazy242000 schreef:
als je naar de forum berichten gaat is er sinds kort een rubriek marktplaats daaar kan je spellen kopen en verkopen misschien zit daar wat voor je bij je kan ieder geval je advertentie plaatsen en als ik het goed heb maar hou me ten goede is go moku te koop in de betere speelwinkels

dit is marktplaats Very Happy
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
jwchess
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2004 21:52    Onderwerp: Reageer met quote

motions1984 schreef:

't Stond eerst onder algemeen. Ik heb het verplaatst. Wink
Naar boven
grazy242000Offline
Totaal berichten: 402
Leeftijd: 40
Australia
BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2004 22:09    Onderwerp: Reageer met quote

jwchess schreef:
motions1984 schreef:

't Stond eerst onder algemeen. Ik heb het verplaatst. Wink
dacht ook al ben toch niet gek geworden
Naar boven
Madelief
BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 8:33    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb een winkeltje in alkmaar gezien met allemaal van die spellen..als ik er nu eens loop als de winkels open zijn ga ik wel effe naar binnen om te gluren (das waarschijnlijk pas 16 okt.)...maar eagletje woont in alkmaar dus mss heeft hij effe tijd om te gluren...je kan het hem vragen via een pebee...

succes ermee en laat maar effe weten of ik nog moet kijken okee Wink
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 10:09    Onderwerp: Reageer met quote

Madelief schreef:
ik heb een winkeltje in alkmaar gezien met allemaal van die spellen..als ik er nu eens loop als de winkels open zijn ga ik wel effe naar binnen om te gluren (das waarschijnlijk pas 16 okt.)...maar eagletje woont in alkmaar dus mss heeft hij effe tijd om te gluren...je kan het hem vragen via een pebee...

Toppie erg bedankt thumb up
Naar boven
Mr.RoflOffline

Totaal berichten: 1807
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 14:26    Onderwerp: Reageer met quote

Madelief schreef:

Rolling Eyes misschien leuk als je het adres hier even neerzet, dan kan ik ook eens gaan kijken en mn bevindingen hier posten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail 
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik zal dat adres ook wel eens willen weten
Naar boven
Nelufer
BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2004 9:07    Onderwerp: Reageer met quote

Is een 'gewoon' go spel ook goed voor jou?

Bij christiaansen en enkele andere speelgoedwinkels verkopen ze in België een heel mooi go spel in een houten koffer ... echt luxe uitvoering.

De prijs is tssn de 70 en de 80 euro
Naar boven
Francisca1
BerichtGeplaatst: Ma Okt 04, 2004 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

Bij de betere speciaalzaken kun je een Go bord kopen. Ik geloof dat ik er zo'n (dit jaar) 20 euro voor heb betaald. Daar kwamen nog wel de stenen bij.

De winkel is in Haarlem. Voor diegenen die een adres willen hebben. Stuur me een pb of een mail naar francisca.wisman@zonnet.nl. De gegevens stuur ik dan op. Zodra er een website is (vandaag begrepen dat deze in omtwikkeling is) laat ik het je ook nog weten. Er is een kans dat de eigenaar inmiddels ook geregistreerd is. Ik heb hem geloof ik wel nieuwsgierig en enthousiast gemaakt. Wink
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Vr Jun 17, 2005 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ja eindelijk is het zover ik heb een pentebord ergens op de kop getikt.
Maar wat nog veel mooier is dat ik er een in Amerika heb besteld en dit is een luxe uitvoering.

Naar boven
Nielsje
BerichtGeplaatst: Vr Aug 19, 2005 23:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er van de week een gekocht bij 'Het verboden rijk'.

Dat is een boekhandel en ik liep er stomweg tegenaan. Ze verkopen daar allerlei bordspellen.
Ook een redelijk luxe uitvoering. Ze moeten alleen de doosjes met steentjes aan passen, want ik ben al op mijn knieen gemoeten om een stuk of 100 steentjes te rapen....

Groetjes
Naar boven
bobibird
BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 11:46    Onderwerp: spellen Reageer met quote

voor tweedehands spellen: `t Ezelsoor, de tweedehands boekwinkel, Achter de Arnhemse poortwal 21, 3811 LX Amersfoort 033-4621250. Altijd complete spellen door eigen "zoekdienst". Go-spellen € 2,50 - € 3,=.
Naar boven
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1843
Leeftijd: 41
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2005 12:13    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt ook gewoon een Go-bord kopen. Bij de spellenspeciaalzaken verkopen ze ze wel voor zo'n 50 a 60 euro. Die kun je vinden bij de Joker in Utrecht, bij Moenen en Mariken in Nijmegen en in Den Bosch vlakbij de Sint-Jan (Die naam is al een paar keer veranderd).

Laatst kwam ik een Go-bord tegen bij de V&D voor 14,95 en heb dat gekocht. Het is redelijk klein formaat maar daarom juist handig alleen de stenenbakjes zijn prut, maar daar koop ik nog wel andere bakjes voor.
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: