Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frisekea
BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2004 20:22    Onderwerp: online molenspel toernooi Reageer met quote

het lijkt me leuk om een online molenspel toernooi te doen op een avond zeg maar tijdslimiet 2 uur?!!! zou iemand dit willen organiseren want ik heb wel zin om mee te spelen maar ik kan niet goed tabellen maken enz................ aantal spelers 8 misschien? iemand zin om zo''n toernooi te organiseren?
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 3:18    Onderwerp: Re: online molenspel toernooi Reageer met quote

frisekea schreef:
het lijkt me leuk om een online molenspel toernooi te doen op een avond zeg maar tijdslimiet 2 uur?!!! zou iemand dit willen organiseren want ik heb wel zin om mee te spelen maar ik kan niet goed tabellen maken enz................ aantal spelers 8 misschien? iemand zin om zo''n toernooi te organiseren?

Wil niet organiseren, maar lijkt mij ook erg leuk om aan mee te doen Very Happy
Naar boven
maantjuhh
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

me too maar ben ook geen organiserend type Embarassed
Naar boven
lierseloverke
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 20:01    Onderwerp: Reageer met quote

juist hetzelfde voor mij, heb wel wat organiserend talent i.v.m site's maar zoiets heb ik nog nooit gedaan, zou er ook wel graag aan meedoen
Naar boven
RJS
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

eens moet de eerste keer zijn lierseloverke Very Happy
Naar boven
lierseloverke
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

ja je hebt wel gelijk maar ik weet niet goed hoe het met die zetten in elkaar zit
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

als ik een weekje vakantie van school heb wil ik het wel een keer op een avond doen. proberen te organiseren Very Happy
Naar boven
lierseloverke
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2004 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
als ik een weekje vakantie van school heb wil ik het wel een keer op een avond doen. proberen te organiseren Very Happy

met de nodige uitleg zou ik je daar graag bij helpen Wink
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

alvast bedankt lierseloverke Wink
Naar boven
Mr.RoflOffline

Totaal berichten: 1807
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2004 19:41    Onderwerp: Reageer met quote

Het idee spreekt me wel aan yes en deelnemen lijkt me erg leuk. Ik zal er eens diep over nadenken of ik kan en wil helpen met de organisatie. De voorjaarscompetitie vraagt namelijk ook nogal wat aand8 Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail 
frisekea
BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

dat begrijp ik. maar ik kan alle hulp gebruiken Wink
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2004 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

ik wil wel meedoen , enig idee met hoeveel spelers je dit zou willen spelen ? en zou het en knokout toernooi worden of gewoon zoals in een poule waar iedereen tegen iedereen een spelletje speelt ?
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Wo Sep 15, 2004 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

16 spelers poules van 4 personen er word 2x tegen elkaar gespeeld 1 x wit moet je zijn en 1 x zwart. de nummers 1 gaan strijden om plaats 1/4
de nummers 2 voor plaats 5/8 wie niet bij de eerste 2 in de poule zit is dan ook gelijk uitgeschakeld Idea
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2005 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

binnenkort krokusvakantie ik zal binnenkort aan een admin vragen of ik het dan mag organiseren
Naar boven
Feniks
BerichtGeplaatst: Za Jan 22, 2005 18:28    Onderwerp: on-line toernooi Reageer met quote

heel leuk idee, ik wil ook wel meedoen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: