Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2265
Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Ireland
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 11:54    Onderwerp: Gezocht: Canadees dambord Reageer met quote

Ik heb al een aantal jaren met enige regelmaat gepoogd een Canadees dambord te vinden (12x12). Overal kom je het internationale bord (10x10) of het checkers-bord (8x8) tegen, maar de Canadese variant heb ik nog nergens kunnen vinden.
Als er iemand een plek weet waar dit te koop is, of zo creatief is dit te maken ben ik daar bijzonder in geinteresseerd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 

SkatingHackerOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 8090
Leeftijd: 38
Dominicanrep
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 12:16    Onderwerp: Re: Gezocht: Canadees dambord Reageer met quote

Wishmaster schreef:
Ik heb al een aantal jaren met enige regelmaat gepoogd een Canadees dambord te vinden (12x12). Overal kom je het internationale bord (10x10) of het checkers-bord (8x8) tegen, maar de Canadese variant heb ik nog nergens kunnen vinden.
Als er iemand een plek weet waar dit te koop is, of zo creatief is dit te maken ben ik daar bijzonder in geinteresseerd.

Betekend 'Canadees dambord' ook dat dit in Canada gespeeld wordt? Ik ken meerdere mensen die in Canada wonen. Als het daar bijvoorbeeld gewoon in de speelgoedwinkel ligt, dan is wel te regelen dat het in Nederland komt.

(9x winst)
(15x zilver)
(21x brons)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
WishmasterOffline
Admin
Admin

Ireland
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 16:42    Onderwerp: Re: Gezocht: Canadees dambord Reageer met quote

SkatingHacker schreef:

Betekend 'Canadees dambord' ook dat dit in Canada gespeeld wordt? Ik ken meerdere mensen die in Canada wonen. Als het daar bijvoorbeeld gewoon in de speelgoedwinkel ligt, dan is wel te regelen dat het in Nederland komt.

Het wordt wel gespeeld in Canada, maar is er lang niet zo populair als het dammen hier. Ik weet dan ook niet of het er zo in de winkel te krijgen is.

Naar boven

bobibird
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

hahe is canadees/hollander.
Naar boven
SkatingHackerOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 8090
Leeftijd: 38
Dominicanrep
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 18:45    Onderwerp: Reageer met quote

bobibird schreef:
hahe is canadees/hollander.

Dat is waar ook. Die kan misschien wel helpen.

(9x winst)
(15x zilver)
(21x brons)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
WishmasterOffline
Admin
Admin

Ireland
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 19:35    Onderwerp: Reageer met quote

ik twijfel een beetje of ik hem er niet al eens naar gevraagd heb

Naar boven

frisekea
BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou nog maar een x vragen als ik jou was Very Happy
Naar boven
HaHe
BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2004 6:09    Onderwerp: Canadees dambord Reageer met quote

Ik heb het nu pas in de gaten dat jullie het over mij hebben hier. Kom net terug van een grote spellen winkel hier in Vancouver. Toen ik vroeg om een Canadees dambord keken ze me aan alsof er iets aan mij mankeerde. Maar geen zorgen hoor, er is een oplossing. Get adobe photoshop and design your board. Take disk to printshop and get print . Plak op een stukkie hout of zo iets en spuit een beetje vernis er over. Voila, echt niet zo moeilijk denk ik voor mensen met een beetje technical savvy. Stay in touch and let me know how you make out. Good luck !

Hans Smile
Naar boven
Francisca1
BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2004 10:14    Onderwerp: Re: Gezocht: Canadees dambord Reageer met quote

Wishmaster schreef:

Misschien kun je het bij Gametime proberen. Deze winkel zit in Haarlem en heeft best veel spellen. Het telefoonnummer is 023-5250494. Zelf heb ik er al een aantal spellen vandaan.

Heb net nog even gekeken of hun website al on-line is maar helaas.
Naar boven
WishmasterOffline
Admin
Admin

Ireland
BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2004 17:42    Onderwerp: Re: Gezocht: Canadees dambord Reageer met quote

Francisca1 schreef:
Wishmaster schreef:

Misschien kun je het bij Gametime proberen. Deze winkel zit in Haarlem en heeft best veel spellen. Het telefoonnummer is 023-5250494. Zelf heb ik er al een aantal spellen vandaan.

Heb je misschien ook een adres? Ik kom regelmatig in Haarlem en kan er dan misschien wel een keer even langs lopen.

Naar boven

Francisca1
BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2004 19:47    Onderwerp: Re: Gezocht: Canadees dambord Reageer met quote

Wishmaster schreef:
Francisca1 schreef:
Wishmaster schreef:

Heb je misschien ook een adres? Ik kom regelmatig in Haarlem en kan er dan misschien wel een keer even langs lopen.

Heb ik voor je.

Generaal Cronjestraat 47

Mocht ik er van de week zijn. Dan loop ik wel even naar binnen om te informeren. Ik woon er niet al te ver vandaan Wink
Naar boven
Francisca1
BerichtGeplaatst: Wo Nov 17, 2004 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben vandaag naar gametime geweest. Helaas hadden ze nog nooit van een canadees damboord gehoord. Wel van een Europees en een Nederlands Dambord.

Toen ik vertelde dat je, wanneer je in Haarlem bent, langs de winkel wilt gaan om er naar te vragen gaven ze aan wel te gaan informeren of het bestaat. Mocht het bestaan en ze weten waar ze het kunnen bestellen dan denk ik dat ze dat, op jouw verzoek, zeker voor je zullen doen.

Groeten,
Francisca
Naar boven
WishmasterOffline
Admin
Admin

Ireland
BerichtGeplaatst: Wo Nov 17, 2004 23:14    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn maar 2 landen in de wereld waar ze op het 12x12 bord spelen. Dat zijn Canada en Sri Lanka, en omdat het ook in die landen niet half zo populair is als het dammen in Nederland is het sowieso lastig om ze te vinden.
Maar dat het bestaat weet ik wel zeker, want ik heb er wel eens een gezien, maar degene waar hij van was wilde hem niet kwijt, die had hem zelf uit Sri Lanka vandaan.

Naar boven

Madelief
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2004 11:09    Onderwerp: Reageer met quote

Wishmaster schreef:
Er zijn maar 2 landen in de wereld waar ze op het 12x12 bord spelen. Dat zijn Canada en Sri Lanka, en omdat het ook in die landen niet half zo populair is als het dammen in Nederland is het sowieso lastig om ze te vinden.
Maar dat het bestaat weet ik wel zeker, want ik heb er wel eens een gezien, maar degene waar hij van was wilde hem niet kwijt, die had hem zelf uit Sri Lanka vandaan.

Robert gaat naar sri lanka aankomend jaar..mss wil hij wat voor je meenemen Very Happy (heb wel tegen hem gezegd dat ik dat in het forum zette hoor!)
Naar boven
WishmasterOffline
Admin
Admin

Ireland
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2004 12:08    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, als hij er daar een kan vinden en ik niet de volledige transportkosten hoef te betalen zou dat wel heel fijn zijn Very Happy

Naar boven

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: