Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
assie |
|
Hay Bram,
Wij Garfield en Assie snappen even niet waarom Garfield bij spel 350481 gewonnen heeft. Assie heeft 11 ballen binnen en Garfield 7. Ik dacht dus dat ik dan gewonnen zou hebben maar dat blijkt dus niet zo. Kan jij uitleggen hoe dat nou zit?
Groetjes Assie |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Groeneveld  Vip
Geregistreerd op: 3-6-2003 Totaal berichten: 3358 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
beste Assie,je moet op zet 50 alle stenen uit
je thuisvak hebben,
hoe ongelukkig ook die steen op g2 nekt je
ipv 50 c8-d9,had je bvb kunnen/moeten spelen g2-g8,dan waren al je
stenen eruit,en had Garfield om dezelfde reden verloren,
nu was je de eerste,die NA zet 50,nog stenen in zijn thuisvak had,
zie de regels Halma
Groeneveld |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Groeneveld gaf inderdaad de juiste reden waarom je verloren hebt... _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
assie |
|
Hmmm dat is dus opletten, want Garfield had maar liefst nog 4 stenen thuis. Maar omdat ik dus de eerste ben verlies ik. Beetje ingewikkeld maar we gaan wel verder oefenen
Bedankt in ieder geval voor de snelle reactie!
Groetjes Assie |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Groeneveld  Vip
Geregistreerd op: 3-6-2003 Totaal berichten: 3358 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
zodra je er maar voor zorgt,op zet 50 alle stenen uit je thuisvak
te hebben is er niks aan de hand,
je kan proberen om je tegenstander vast te zetten,zodat deze
er niet in slaagt al zijn stenen op zet 50 buiten te hebben,
maar nog veel leuker is om gewoon te winnen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Space_NL Geregistreerd op: 2-4-2004 Totaal berichten: 36 Geslacht: Man |
|
Ik weet niet hoeveel code werk dit is,
maar als beide partijen elkaar klemzetten, of beide partijen simpelweg te traag zijn, dan lijkt het me dus dat het na 50 zetten remise zou moeten wezen, toch ?
als je namelijk allebei de ander vastzet weet je nu van te voren al wie er gaat verliezen, lijkt me niet 100% eerlijk ..
is dit aan te passen ?
groet!
alwin (die zich afvraagt of bram nog een baan cq een leven heeft náást jijbent.nl, of dat vips genoeg betalen om te kunnen overleven  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Space_NL schreef: | Ik weet niet hoeveel code werk dit is,
maar als beide partijen elkaar klemzetten, of beide partijen simpelweg te traag zijn, dan lijkt het me dus dat het na 50 zetten remise zou moeten wezen, toch ?
als je namelijk allebei de ander vastzet weet je nu van te voren al wie er gaat verliezen, lijkt me niet 100% eerlijk ..
is dit aan te passen ?
groet!
alwin (die zich afvraagt of bram nog een baan cq een leven heeft náást jijbent.nl, of dat vips genoeg betalen om te kunnen overleven  |
Ik ga er wel eens naar kijken.
en ja ik heb een gewone baan er naast... (niet meer fulltime trouwens, maar 32 uur in de week). En helaas ik kan er nog niet van leven.. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
[quote="bram] Ik ga er wel eens naar kijken.
en ja ik heb een gewone baan er naast... (niet meer fulltime trouwens, maar 32 uur in de week). En helaas ik kan er nog niet van leven..[/quote]
Hmm, hopelijk heb je dan een baan die het toelaat dat je script terwijl je werkt
in elk geval bedankt !
Groet
alwin |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
nee helaas... is een heel andere baan, waarbij ik niet programmeer...  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
das toch voordeel ?
ik bedoel .. stel je werkt bij een beveiligings bedrijf .. je rijdt 2 rondjes langs 10 objecten .. pakt laptop en gaat fijn in baas zijn tijd coden aan jijbent.nl . ideaal toch ?
naja, twas maar idee
groet
alwin |
|
Naar boven |
|
 |
 |
motions1984 |
|
bram schreef: | Space_NL schreef: | Ik weet niet hoeveel code werk dit is,
is dit aan te passen ?
groet!
Ik ga er wel eens naar kijken.
en ja ik heb een gewone baan er naast... (niet meer fulltime trouwens, maar 32 uur in de week). En helaas ik kan er nog niet van leven.. |
32 uur hoort gewoon nog bij fulltime naar mijn idee hoor |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
motions1984 schreef: | 32 uur hoort gewoon nog bij fulltime naar mijn idee hoor |
Eigenlijk wel... maar die ene dag die ik echt aan JIjbent.nl kan besteden is echt nodig..  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
redparrot |
|
nodig waarvoor?
rust? programmeren aan jijbent.nl? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
redparrot schreef: | nodig waarvoor?
rust? programmeren aan jijbent.nl? |
rust niet... dat heb ik niet meer sinds Jijbent.nl...
nodig voor:
- administratie en belasting
- gebruikerssupport
- admins tevreden houden
- verder ontwikkelen van de site
- ..... _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jordyladder |