Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BeAgeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 32
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Jun 16, 2020 17:16    Onderwerp: Aanmelden Teamtoernooi Safari Reageer met quote

Beste spelers,

Een aantal jaar geleden zijn er kampioenschappen georganiseerd voor teams. Na het Backgammon-toernooi is dit helaas stil komen te liggen.

Ik had het idee opgevat om dit weer nieuw leven in te blazen. Daarom open ik bij deze een topic waarin teams zich kunnen aanmelden voor een teamtoernooi Safari.

Ik heb vooralsnog niet de intentie om er een compleet kampioenschap van te maken (dus voor alle spellen een toernooi).
Ik heb gekozen voor Safari omdat het een relatief populair én kort spel is. Mocht het toernooi een succes worden, dan zal ik kijken of er eventueel ook voor andere spellen een toernooi opgezet kan worden.

Opzet
• Het is een teamtoernooi, dus je speelt met je team tegen een ander team.
• De wedstrijden zijn zoals gebruikelijk bij teamspellen; 6 spelers van het ene team tegen 6 spelers van het andere team.
• De opzet van het toernooi is afhankelijk van het aantal deelnemende teams. Ik wil wel voorkomen dat teams na 1 wedstrijd al weer klaar zijn. Mijn insteek zal daarom zijn om te beginnen met een poulefase met poules van 3 á 4 teams, waarin ieder team eenmaal tegen de andere poulegenoten speelt. In de vervolgronden (kwartfinales etc.) spelen de teams 2x tegen elkaar. Indien er minder dan 6 teams deelnemen, wil ik het in een competitievorm gieten.
• Ieder ‘individueel’ punt zal meetellen (in de poulefase). Een 12-0 zege levert dus 12 punten op.
• Er zijn geen regels aan de opstellingen. Het is gebruikelijk om de spelers op basis van rating van hoog naar laag in te delen, maar aangezien ik dit niet kan afdwingen én niet met terugwerkende kracht kan controleren, is dit niet verplicht.
Alle spelers die op het moment dat een wedstrijd begint deel uitmaken van het team mogen worden opgesteld. Dus ook spelers die op het moment dat het toernooi begon nog geen lid waren.
• De teams zijn zelf verantwoordelijk voor het opstarten van de spellen (net als bij andere gebruikerstoernooien gebeurt dit niet automatisch). Als een uitdaging wordt geweigerd, zal dit tellen als een 12-0 nederlaag.
• Er worden geen 'bekertjes' toegekend aan de winnaar zoals bij individuele gebruikerstoernooien.

Aanmelden
• De aanmeldingen sluiten op 24 juni 2020 om 19:00 uur.
• Het is een teamtoernooi. Als je geen lid bent van een team, kun je helaas niet meedoen.
• Aanmelden kan door in dit topic te posten of door mij een PB te sturen.
• Het aanmelden van een team mag alleen door een (PLV) Captain. Dit om te voorkomen dat er enthousiaste leden teams aanmelden die eigenlijk niet in staat zijn om mee te doen.
De (PLV) captains hebben inzicht in of er genoeg spelers zijn, of er genoeg beschikbare spellen vrij zijn, of er überhaupt 6 spelers zijn die het spel spelen, etc.
Aanmeldingen door non-captains neem ik niet mee. Mocht je geen captain zijn en wel mee willen doen met je team, zoek dan even contact met (een van) je captains en wijs hem of haar op dit topic.
• Geef bij het aanmelden een naam door van een speler die als aanspreekpunt voor het betreffende team fungeert (2 of 3 namen mag ook, om zo bijv. aankomende vakanties op te vangen). Dit maakt het voor mij wat makkelijker om vragen, opmerkingen of wat dan ook gericht te kunnen sturen. Mijn advies is om hier een (PLV) captain voor te ‘gebruiken’, maar dat is niet verplicht. Als er geen speler wordt doorgegeven, zal ik de Captain van het betreffende team als eerste aanspreekpunt gebruiken.
• Het minimale deelnemersaantal is 4 teams. Als er, als de inschrijving is gesloten, minder dan 4 aanmeldingen zijn zal het toernooi niet doorgaan.
• De aanmeldingen worden bijgehouden onderin deze post.

Dat gezegd hebbende zie ik jullie aanmeldingen graag tegemoet. Vragen, opmerking of suggesties zijn zeer welkom!
Tenslotte nog even credits naar Sanctuary voor het originele idee.

-------------------------------------------------

Aanmeldingen:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
BeAgeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 32
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas niet de animo waar ik op had gehoopt, hier mag een slotje op Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: