Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
de-ik--ki-ed  Vip
|
Mahjong is een tof nieuw spel. Ziet er goed uit.
toch heb ik al het eerste verzoekje:
Zou in de zettenlijst kunnen worden aangegeven welke soort steen is gepakt? dus, 6b of 6w ipv alleen 6.
Edit: Ik mis ook een link naar de regels op de spelpagina. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
BeAge  Vip Geregistreerd op: 3-9-2011 Totaal berichten: 34 Geslacht: Onbekend |
|
Kleinigheidje; als ik een spel bekijk (waar ik zelf niet aan deelneem) kan ik het scorebord onder het speelveld niet zien. Ik zie het zwarte en het witte 'bolletje' maar er staan geen getallen bij. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9949 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
de-ik--ki-ed schreef: |
Zou in de zettenlijst kunnen worden aangegeven welke soort steen is gepakt? dus, 6b of 6w ipv alleen 6.
|
Nee dat vind ik juist niet fijn. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9949 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
BeAge schreef: | Kleinigheidje; als ik een spel bekijk (waar ik zelf niet aan deelneem) kan ik het scorebord onder het speelveld niet zien. Ik zie het zwarte en het witte 'bolletje' maar er staan geen getallen bij. |
Ga ik naar kijken. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
de-ik--ki-ed schreef: | Ik mis ook een link naar de regels op de spelpagina. |
toegevoegd. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
de-ik--ki-ed  Vip
|
bram schreef: | de-ik--ki-ed schreef: |
|
Nee dat vind ik juist niet fijn. |
Hmm, nu loop ik er tegenaan dat ik terug moet in de zettenlijst om te zien welke stenen ik moet afstrepen. Bij de eerste zet is het zelfs helemaal puzzelen omdat je het startbord niet ziet.
Alternatief: Wat als je met je muis over de score kan gaan om te zien welke stenen iemand gepakt heeft? Liefst met een kader om de laatst gepakte steen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
kjavl Geregistreerd op: 19-12-2010 Totaal berichten: 413 Geslacht: Onbekend |
|
Ik ben als tweede aan de beurt en het lukt me niet om het startscherm van het spel te zien. Ik kan dus met geen mogelijkheid uitvinden welke eerste zet mijn tegenstander heeft gedaan. Is er een manier om dit wel te kunnen inzien?
Met andere woorden hoe ga ik terug naar zet 0 ? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Freethinker  Vip
Geregistreerd op: 24-9-2007 Totaal berichten: 143 Leeftijd: 59 Geslacht: Man |
|
Het zou leuker zijn als er tijdsdruk op je zet komt te staan, dus dat je niet alle tijd hebt om je zet te doen. Weet niet of het technisch mogelijk is, maar dat als je bijv. je spel opent een klok gaat lopen ofzo. Is natuurlijk ook lastig omdat je je partij erbuiten kunt analyseren. Maar is misschien ook op te lossen dat partijen niet te bekijken zijn, anders dan het te spelen. Maar dit gaat waarschijnlijk de scripts te boven? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
Freethinker schreef: | Het zou leuker zijn als er tijdsdruk op je zet komt te staan, dus dat je niet alle tijd hebt om je zet te doen. Weet niet of het technisch mogelijk is, maar dat als je bijv. je spel opent een klok gaat lopen ofzo. Is natuurlijk ook lastig omdat je je partij erbuiten kunt analyseren. Maar is misschien ook op te lossen dat partijen niet te bekijken zijn, anders dan het te spelen. Maar dit gaat waarschijnlijk de scripts te boven? |
ja dat is onmogelijk _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
kjavl schreef: | Ik ben als tweede aan de beurt en het lukt me niet om het startscherm van het spel te zien. Ik kan dus met geen mogelijkheid uitvinden welke eerste zet mijn tegenstander heeft gedaan. Is er een manier om dit wel te kunnen inzien?
Met andere woorden hoe ga ik terug naar zet 0 ? |
Dat gaat niet, gaat bij geen enkel spel bij ons. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
de-ik--ki-ed schreef: | Wat als je met je muis over de score kan gaan om te zien welke stenen iemand gepakt heeft? Liefst met een kader om de laatst gepakte steen. |
De zettenlijst (vanaf zetten die nu worden gedaan) toont de steen die is gepakt. Is dat beter? _________________ www.jijbent.nl
Laatst aangepast door bram op 17-04-2020, 10:26, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
kjavl schreef: | Ik kan dus met geen mogelijkheid uitvinden welke eerste zet mijn tegenstander heeft gedaan. Is er een manier om dit wel te kunnen inzien? |
De zettenlijst toont nu de gepakte stenen grafisch. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
de-ik--ki-ed  Vip
|
Super dat er een oplossing is! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch  Vip
|
Eerlijk gezegd mag het van mij iets beter te zien zijn. Misschien iets ruimte tussen de stenen of het bord gewoon iets groter?
Ik kom net van buiten en dan lijkt het of ze in elkaar over gaan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
Vipbitch schreef: | Eerlijk gezegd mag het van mij iets beter te zien zijn. Misschien iets ruimte tussen de stenen of het bord gewoon iets groter?
Ik kom net van buiten en dan lijkt het of ze in elkaar over gaan. |
Daar is geen plek voor. Dit is het. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|