Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HallarNuttarOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 56
Geslacht: Onbekend
Nepal
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2018 17:44    Onderwerp: Foutieve indeling kampioenschap? Reageer met quote

Is er iemand die kan mij vertellen wie de overgang naar een volgende ronde in kampioenschappen regelt? Het lijkt erop dat er iets is mis gegaan met de indeling van de poules in ronde 4.
Ik speel namelijk mee in het kampioenschap woordspel 2018 en zou op basis van mijn TPR door hebben moeten gaan naar ronde 4. Tot mijn verbazing is deze ronde al begonnen maar niet met de beste 7 (van de 21) nrs. 3.
In ronde 3 ben ik als gedeeld vijfde geŽindigd; de nummer twee uit die 21 spelers is ook gepasseerd. Nu spelen er dus twee spelers in ronde 4 die als achtste en negende geplaatst zijn.

Ergo, wie kan deze fout rechtzetten en op basis van de regels de juiste spelers in de poules in ronde 4 indelen?
Met vriendelijke groet, HallarNuttar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90149
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2018 18:21    Onderwerp: Re: Foutieve indeling kampioenschap? Reageer met quote

HallarNuttar schreef:
Is er iemand die kan mij vertellen wie de overgang naar een volgende ronde in kampioenschappen regelt? Het lijkt erop dat er iets is mis gegaan met de indeling van de poules in ronde 4.
Ik speel namelijk mee in het kampioenschap woordspel 2018 en zou op basis van mijn TPR door hebben moeten gaan naar ronde 4. Tot mijn verbazing is deze ronde al begonnen maar niet met de beste 7 (van de 21) nrs. 3.
In ronde 3 ben ik als gedeeld vijfde geŽindigd; de nummer twee uit die 21 spelers is ook gepasseerd. Nu spelen er dus twee spelers in ronde 4 die als achtste en negende geplaatst zijn.

Ergo, wie kan deze fout rechtzetten en op basis van de regels de juiste spelers in de poules in ronde 4 indelen?
Met vriendelijke groet, HallarNuttar.

https://www.jijbent.nl/kampioen.php?kampioen=706&rondeshow=3#18
In ronde 3 ben je als 3e geŽindigd in poule 18 met 6 punten en een TPR van 2140.
De regels zeggen:
Quote:
Bij gelijk aantal punten is de Tournament Performance Rating (TPR) de bepalende factor (hoe hoger hoe beter), als die gelijk is, wordt er gekeken naar de individuele normale rating (hoe lager hoe beter).

Quote:
Na afloop van een ronde gaan in ieder geval de nummers 1 en 2 van een poule door naar de volgende ronde (soms ook lager geplaatste spelers om de poules vol te krijgen).

De beste 3e gaan door. Er zijn veel meer spelers met meer punten dan jouw 6. Daarom ben jij niet door naar de volgende ronde.
HallarNuttarOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 56
Geslacht: Onbekend
Nepal
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2018 4:46    Onderwerp: Reageer met quote

Oja, natuurlijk, zo gaat dat Embarassed .
Dank voor de uitleg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: