Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pluto  Megavip
Geregistreerd op: 21-3-2007 Totaal berichten: 20 Leeftijd: 65 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Martijn12345  Vip Geregistreerd op: 13-6-2015 Totaal berichten: 2 Geslacht: Onbekend |
|
Gelukkig stond je toch niet op winnen . Heel bijzonder, nog niet eerder meegemaakt. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
pluto  Megavip
|
Nu maakt mij de winst nog niet zoveel uit, maar ik zou de partij wel gewonnen hebben volgens mij als ik terug rond zou mogen.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93500 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
pluto schreef: | Nu maakt mij de winst nog niet zoveel uit, maar ik zou de partij wel gewonnen hebben volgens mij als ik terug rond zou mogen.  |
Zie de spelregels: https://www.jijbent.nl/spelregels/tweeeet.php
Quote: | Nieuw landschap
Ligt aan het einde van je zet de voorste landschap rij 3 of minder vakken van je vogel weg, dan worden zoveel nieuwe rijen geplaatst als nodig totdat je vogel 4 vakken vooruit kan kijken. Alle andere vogels zien deze nieuwe rijen ook, dus beide spelers zien altijd hetzelfde landschap. Ook hier heeft elke rij van 9 landschap vakken random 2 water vakken, 4 gras vakken en 3 bos vakken met elk 1 voedselsoort. (Uitzondering: Als het water een barrière van links naar rechts vormt, wordt opnieuw een rij van 9 vakken geloot.)
Zodra 18 landschap rijen zijn geplaatst (4 rijen bij de start en later 14), wordt de broedplaatsenrij geplaatst, welke bestaat uit 5 nestvakken. Het zicht achteruit (naar onder in beeldscherm) is ook 4 vakken ver, en naar de onzichtbare geworden rijen kan je nooit meer terugvliegen. |
_________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
pluto  Megavip
|
Dankjewel.
Ga de partij beëindigen.
Groetjes |