Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
meeuwsfreddyOffline
Totaal berichten: 1
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: 17-01-2019, 13:27    Onderwerp: Reageer met quote

er is idd een groot verschil tussen het al dan niet gebruiken van woordhulp .ik denk dat de grote meerderheid daar gebruik van maakt , daarom kan je bij je gegevens invullen of je daar gebruik van maakt of als je niet wenst te spelen tegen iemand die daar gebruik van maakt. zodat je niet achteraf gefrusteerd raakt ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ScrabblidooOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 56
Leeftijd: 59
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: 24-03-2019, 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

Ik walg van spelers die een hulpmiddel gebruiken.
Ik noem dat DOPING!
Ik heb ooit eens de vraag gesteld wie er 's avonds recht in de spiegel kan kijken...
Is de check-knop nog niet voldoende???? Zo krijg je een adrenaline kick en leer je nog wat bij!

Gegroet.
Naar boven
AguilaOffline
Totaal berichten: 1
BerichtGeplaatst: 22-02-2020, 13:15    Onderwerp: Reageer met quote

Het is net als stimulerende middelen bij een sportwedstrijd: sommigen hebben er alles voor over om maar te winnen. Erg oneerlijk, maar niet uit te bannen.
Anderzijds is het niet aan te tonen en is het natuurlijk zo dat sommigen meer taal-achtergrond hebben dan anderen. Zelf heb ik altijd erg veel gelezen en dus veel woordenkennis, ook van woorden die je in het dagelijks leven of moderne literatuur nooit tegenkomt. En nogal wat kennis van vakgebieden als scheikunde en natuurkunde, dus tja, die woorden zitten ook in mijn repertoire...
Naar boven
ScrabblidooOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 56
Leeftijd: 59
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: 22-02-2020, 15:17    Onderwerp: Reageer met quote

Aguila schreef:
Het is net als stimulerende middelen bij een sportwedstrijd: sommigen hebben er alles voor over om maar te winnen. Erg oneerlijk, maar niet uit te bannen.
Anderzijds is het niet aan te tonen en is het natuurlijk zo dat sommigen meer taal-achtergrond hebben dan anderen. Zelf heb ik altijd erg veel gelezen en dus veel woordenkennis, ook van woorden die je in het dagelijks leven of moderne literatuur nooit tegenkomt. En nogal wat kennis van vakgebieden als scheikunde en natuurkunde, dus tja, die woorden zitten ook in mijn repertoire...
fijne spelletjes gewenst Aguila! Ik ben eens benieuwd dat je regelmatig niet-alledaagse woorden zal kunnen leggen... Wink
Naar boven
sielennaOffline
Totaal berichten: 7
BerichtGeplaatst: 26-02-2020, 19:06    Onderwerp: Re: Woordhelper gebruik Reageer met quote

contradictie schreef:
Misschien zien woordhelpgebruikers dat wel als een hulpmiddel, en denken ze dat het bij hun intelligentie hoort.
Naar boven
JoopdenBestenOffline
Totaal berichten: 337
BerichtGeplaatst: 29-04-2020, 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn natuurlijk ook wel mensen die op school nooit erg hebben opgelet en daardoor over een zeer beperkte woordenschat beschikken. Het is dan onvermijdelijk dat zij in het spel vaak met hun onbekende woorden worden geconfronteerd. Maar dat hoeft uiteraard niet altijd te betekenen dat de bedenker van die woorden stiekum een woordenboek hanteert. Het enige wat de eerlijke bedenker van moeilijke woorden valt kwalijk te nemen is dat hij vroeger beter heeft opgelet of vaker de krant heeft gelezen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: