Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ladyblueOffline
Totaal berichten: 5
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2018 11:54    Onderwerp: puntentelling eind woordspel Reageer met quote

Ik heb zojuist een spelletje gespeeld (22064143)waarbij mijn tegenstander op het laatst nog een letter kon aanleggen waarna ik tevens ook weer kon aanleggen.
Hierdoor zou ik meer punten hebben gehaald maar toch heeft mijn tegenstander gewonnen. Hoe kan dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90137
Leeftijd: 67
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2018 12:01    Onderwerp: Re: puntentelling eind woordspel Reageer met quote

ladyblue schreef:
Ik heb zojuist een spelletje gespeeld (22064143)waarbij mijn tegenstander op het laatst nog een letter kon aanleggen waarna ik tevens ook weer kon aanleggen.
Hierdoor zou ik meer punten hebben gehaald maar toch heeft mijn tegenstander gewonnen. Hoe kan dat?

Zie de spelregels:
Quote:
Einde van het spel
Het spel is afgelopen als er drie keer na elkaar wordt gepast, dat kan op elk moment in het spel zijn (passen in de eerste en tweede beurt telt hiervoor niet mee). Verder is het spel afgelopen als 1 van beide spelers geen enkele letter meer heeft en er ook geen letters meer op voorraad zijn. Op dat moment wordt de eindscore berekend. De eindscore is het totaal aantal punten dat een speler in al zijn beurten heeft gehaald, minus de waarde van de stenen die hij/zij nog in zijn bezit heeft. Degene met het meeste aantal punten wint dit spel. Bij een zelfde aantal punten is het remise.
https://www.jijbent.nl/spelregels/woordspel.php
Het spel is dus op een correcte manier beëindigd.
ladyblueOffline
Totaal berichten: 5
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2018 12:54    Onderwerp: Reageer met quote

sorry...verkeerde knopje Embarassed

Bedankt , Marianne voor de uitleg Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1