Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ladyblue Geregistreerd op: 14-7-2017 Totaal berichten: 5 Geslacht: Vrouw |
|
Ik heb zojuist een spelletje gespeeld (22064143)waarbij mijn tegenstander op het laatst nog een letter kon aanleggen waarna ik tevens ook weer kon aanleggen.
Hierdoor zou ik meer punten hebben gehaald maar toch heeft mijn tegenstander gewonnen. Hoe kan dat? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89991 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
ladyblue schreef: | Ik heb zojuist een spelletje gespeeld (22064143)waarbij mijn tegenstander op het laatst nog een letter kon aanleggen waarna ik tevens ook weer kon aanleggen.
Hierdoor zou ik meer punten hebben gehaald maar toch heeft mijn tegenstander gewonnen. Hoe kan dat? |
Zie de spelregels: Quote: | Einde van het spel
Het spel is afgelopen als er drie keer na elkaar wordt gepast, dat kan op elk moment in het spel zijn (passen in de eerste en tweede beurt telt hiervoor niet mee). Verder is het spel afgelopen als 1 van beide spelers geen enkele letter meer heeft en er ook geen letters meer op voorraad zijn. Op dat moment wordt de eindscore berekend. De eindscore is het totaal aantal punten dat een speler in al zijn beurten heeft gehaald, minus de waarde van de stenen die hij/zij nog in zijn bezit heeft. Degene met het meeste aantal punten wint dit spel. Bij een zelfde aantal punten is het remise. | https://www.jijbent.nl/spelregels/woordspel.php
Het spel is dus op een correcte manier beëindigd. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ladyblue Geregistreerd op: 14-7-2017 Totaal berichten: 5 Geslacht: Vrouw |
|
sorry...verkeerde knopje
Bedankt , Marianne voor de uitleg  |
|
Naar boven |
|