FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MeeuwieOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 166
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Nov 11, 2017 9:44    Onderwerp: Hoe lang blijft een lid junior? Reageer met quote

Hallo,

Van een nieuw lid kreeg ik de vraag voorgelegd hoe lang hij als nieuw lid van het team junior blijft. Ik heb geen flauw benul, weet iemand dit toevallig?

Groet,

Michiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
diaanOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 29
Leeftijd: 51
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Nov 11, 2017 10:14    Onderwerp: junior Reageer met quote

Hoi Meeuwie
De captain kan dit aanpassen. Die kan een junior veranderen in senior
groetjes diaan
Naar boven
DinandOffline
Totaal berichten: 79
Leeftijd: 87
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Nov 11, 2017 14:02    Onderwerp: Reageer met quote

ik snap deze betiteling ook niet helemaal! het lijkt enkel een classificerende titel zijn waarop enkel de captain invloed op kan uitoefenen.

ik bedoel het is niet afhankelijk van het aantal gespeelde teamspellen, niet afhankelijk van hoelang je lid bent van een team!

het word enkel veranderd als de captain er zin aan heeft of eraan denkt....

van mij mag deze functie er wel uit geknetterd worden Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger 

MeeuwieOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 166
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Nov 11, 2017 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor het antwoord. Lijkt inderdaad een wat overbodige functie. Ach ja programmeurs houden vaak van veel toeters en bellen. Hoe meer features hoe beter en lekker veel knopjes waar je op kan klikken Very Happy
Naar boven
buffalo147Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 114
Leeftijd: 46
Belgium
BerichtGeplaatst: Za Nov 11, 2017 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

Bij ons wordt het voor 2 redenen gebruikt: nieuwe spelers staan een tijdje als junior. Spelers die op geel of rood komen (door lange tijd niet online te komen) worden ook op junior en inactief gezet.

Voordeel is dat die dan allemaal onderaan in de ledenlijst komen. Kun je dus ook makkelijker zien aan wie je aandacht moet schenken.

Spelers die later weer online komen maar toch nog junior staan. Die kunnen we dan zelf eens contacteren of zij ons.
Nieuwe spelers vragen wat meer aandacht.

Deze staan dan mooi gegroepeerd. Eigenlijk is het zelfs vervelend dat enkel de captain dit kan en de plv's niet. Maar goed, het kan zijn nut hebben. het hangt er maar van af hoe je je team organiseert. Hecht je daar geen belang aan, dan is het aan de captain om elk nieuw lid meteen senior te maken.
Heeft niemand er last van dat de inactieve spelers gewoon alfabetisch tussen de actieve staan, dan doe je ook niks. Hecht je er wel belang aan dan heb je die mogelijkheid (de captain dan toch) om die onderaan in de lijst samen te brengen.
Ik ga er van uit dat een captain iemand ook zelf op actief of inactief kan zetten voor het team, maar daar ben ik eigenlijk niet zeker van. Daar zou een captain eens moeten op antwoorden. Wink
Naar boven
LeoNL
Supervip
Supervip

Leeftijd: 6
Malawi
BerichtGeplaatst: Za Nov 11, 2017 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

buffalo147 schreef:

Ik ga er van uit dat een captain iemand ook zelf op actief of inactief kan zetten voor het team, maar daar ben ik eigenlijk niet zeker van. Daar zou een captain eens moeten op antwoorden. Wink

De captain kan junior-spelers ook op inactief zetten. Gebeurt bij ons ook regelmatig als een speler langere tijd niet online is geweest en met (team)spellen door de tijd gaat, hiermee wordt voorkomen dat deze speler(s) nog worden opgesteld voor teamspellen.
De captain moet een senior-speler dus eerst junior maken voordat die door de captain op inactief kan worden gezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
buffalo147Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 114
Leeftijd: 46
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2017 7:39    Onderwerp: Reageer met quote

Aha, oké. Een extra reden dus om bepaalde personen op junior te zetten.
En ook nieuwe leden eerst een tijdje op junior, tot je merkt dat ze idd wel hun spellen mooi op tijd spelen. Razz
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: