Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
blahOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 674
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: 23-10-2017, 10:59    Onderwerp: spel telt niet voor je rating na...? Reageer met quote

Hoe zit het ook al weer met die regel dat als je maar een paar zetten hebt gedaan het spel niet telt voor je rating?
Ik heb nu een speler die na een paar zetten boos is op het spel omdat hij geen klinkers krijgt en steeds past terwijl er wel mogelijkheden zijn om medeklinkers kwijt te raken.

Denk ik, kan je toch ook gewoon opgeven, maar herinner ik me vaagjes iets over zon regel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 89591
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: 23-10-2017, 11:07    Onderwerp: Re: spel telt niet voor je rating na...? Reageer met quote

blah schreef:
Hoe zit het ook al weer met die regel dat als je maar een paar zetten hebt gedaan het spel niet telt voor je rating?
Ik heb nu een speler die na een paar zetten boos is op het spel omdat hij geen klinkers krijgt en steeds past terwijl er wel mogelijkheden zijn om medeklinkers kwijt te raken.

Denk ik, kan je toch ook gewoon opgeven, maar herinner ik me vaagjes iets over zon regel.

Dat kan als het spel minder dan 2 zetten is geweest. Dan telt het spel niet mee voor je rating en komt het niet in je historie, wel bij degene die heeft verloren.
blahOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 674
BerichtGeplaatst: 23-10-2017, 11:27    Onderwerp: Reageer met quote

ok, dat is het dan niet.
Nou als hij niet will opgeven ga ik ook maar passen. Een heel spel in je eentje spelen is ook niet echt feestelijk. Laughing
Naar boven
DinandOffline
Totaal berichten: 125
Leeftijd: 90
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: 23-10-2017, 12:57    Onderwerp: Reageer met quote

dat maakt het spel echt blah Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger 

bhagOffline
Totaal berichten: 7
BerichtGeplaatst: 28-10-2017, 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ik mis sowieso de mogelijkheid om mijn beurt op te geven.om.mijn bordje in te ruilen voor zeven nieuwe letters. Ik dacht ooit dat dat zo werkt, maar toen had ik ineens verloren, zonder op te geven...
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 89591
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: 28-10-2017, 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

bhag schreef:
Ik mis sowieso de mogelijkheid om mijn beurt op te geven.om.mijn bordje in te ruilen voor zeven nieuwe letters. Ik dacht ooit dat dat zo werkt, maar toen had ik ineens verloren, zonder op te geven...

Letters ruilen is hier nog nooit mogelijk geweest.
En verliezen .......... zie de spelregels https://www.jijbent.nl/spelregels/woordspel.php of als je het spel nog niet verwijderd hebt een spelnummer.
Als het dit spel geweest is: Spel: 21591947 zet: 15. l14;24 527 460 Resterende letters: 0 dan heb je verloren omdat er geen letters meer op voorraad waren
Quote:
............ Verder is het spel afgelopen als 1 van beide spelers geen enkele letter meer heeft en er ook geen letters meer op voorraad zijn. Op dat moment wordt de eindscore berekend. De eindscore is het totaal aantal punten dat een speler in al zijn beurten heeft gehaald, minus de waarde van de stenen die hij/zij nog in zijn bezit heeft. Degene met het meeste aantal punten wint dit spel. Bij een zelfde aantal punten is het remise.
Ik neem aan dat je tegenspeler dus geen letters meer op zijn/haar plankje had.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: