Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
orkidee |
|
Hallo,
Ik zit vast in het spel, kan geen zet doen en kan ook geen stenen wisselen, kan enkel opgeven of zonder zet naar volgende spel gaan... het spel is bijna gedaan en het maakt geen verschil als ik opgeef, maar vind ik maar niks...
Dus : Help aub
groetjes
orkidee |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 92025 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 68 Geslacht: Vrouw |
|
orkidee schreef: | Hallo,
Ik zit vast in het spel, kan geen zet doen en kan ook geen stenen wisselen, kan enkel opgeven of zonder zet naar volgende spel gaan... het spel is bijna gedaan en het maakt geen verschil als ik opgeef, maar vind ik maar niks...
groetjes
orkidee |
Kun je een spelnummer doorgeven? Want je hebt diverse Axiospellen lopen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
orkidee |
|
Marianne schreef: | orkidee schreef: | Hallo,
groetjes
orkidee |
Kun je een spelnummer doorgeven? Want je hebt diverse Axiospellen lopen. |
Ja Spel: 21000111 is dit spel |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 92025 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 68 Geslacht: Vrouw |
|
orkidee schreef: | Marianne schreef: | orkidee schreef: | Hallo,
groetjes
orkidee |
Ik ben even als jou ingelogd, maar ik ondervind geen problemen. Wil je het nog eens proberen? _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
orkidee |
|
Marianne schreef: | orkidee schreef: | Marianne schreef: | orkidee schreef: | Hallo,
groetjes
orkidee |
Ik ben even als jou ingelogd, maar ik ondervind geen problemen. Wil je het nog eens proberen? |
Ik kan toch geen zet doen, heb 4 groen, 1 blauw en 1 oranje, kan echter alleen maar zet doen met rood , paars of geel ... het is toch niet de bedoeling om op te geven ? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
eefisinlove
Geregistreerd op: 28-3-2005 Totaal berichten: 69 Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 35 Geslacht: Vrouw |
|
Kleuren hoeven niet aansluitend te zijn. Je mag elke kleur aanleggen alleen krijg je dan geen punten |
|
Naar boven |
|
 |
 |
orkidee |
|
eefisinlove schreef: | Kleuren hoeven niet aansluitend te zijn. Je mag elke kleur aanleggen alleen krijg je dan geen punten |
Bedankt, dat wist ik niet en ja , tis gelukt, .... weer wat bijgeleerd  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|