Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Madhouse  Vip Geregistreerd op: 26-1-2008 Totaal berichten: 36 Woonplaats: Zaandam Leeftijd: 40 Geslacht: Man |
|
Beste Jijbent-ers,
Op zondag 27 november wordt het Nederlands Kampioenschap Rummikub georganiseerd in Winkelcentrum Walburg in Zwijndrecht.
Na 30 jaar in Wijk aan Zee een weekend lang Rummikub spelen is er voor de 31e editie van het NK Rummikub gekozen voor een andere opzet en locatie. De kans om Nederlands Kampioen te worden was nog nooit zo groot !
De strijd begint om 13.00 uur en rond 17.00 uur is de nieuwe Nederlands kampioen bekend. Er worden 2 rondes van 4 spelletjes Rummikub gespeeld. De 8 spelers met de hoogste scores uit de voorronde spelen de finale van 4 potjes Rummikub. De finale wordt gespeeld rond 16.00 uur.
Iedereen vanaf 12 jaar kan GRATIS deelnemen aan het NK Rummikub.
Prijzen :
1e prijs: €300,- in VVV-bonnen en de titel Nederlands Kampioen Rummikub 2016
2e prijs: €200,- in VVV-bonnen
3e prijs: €100,- in VVV-bonnen
Daarnaast wordt er een aantal Goliath spellen pakketten verdeeld onder de deelnemers.
Het NK Rummikub vindt plaats in Winkelcentrum Walburg in Zwijndrecht. Het adres van het winkelcentrum is Hof van Holland 33, Zwijndrecht. Parkeerplaatsen zijn overal ruimschoots aanwezig. GRATIS parkeren rondom het winkelcentrum.
Winkelcentrum Walburg is gemakkelijk te bereiken op 10 minuten loopafstand van het Centraal Station in Zwijndrecht.
Er wordt gespeeld volgens het officiële NK Rummikub reglement.
Inschrijven kan via onderstaande link. Hier vind je ook meer informatie over het evenement.
http://www.goliathgames.nl/nkrummikub/
Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik deze graag !
Madhouse |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ingridagnes  Supervip
Geregistreerd op: 1-9-2005 Totaal berichten: 120 Woonplaats: Eindhoven Leeftijd: 62 Geslacht: Vrouw |
|
Geweldig!!!!
Wat jammer dat ik in Lanzarote ben en er niet aan kan deelnemen.
Voor alle anderen..... GA. Dit wordt vast een heel leuk evenement! _________________ Groetjes ingridagnes
Teamcaptain De_Smarties |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marleen112  Vip Geregistreerd op: 27-8-2009 Totaal berichten: 208 Geslacht: Onbekend |
|
Lijkt me ontzettend leuk om mee te doen eigenlijk... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Madhouse  Vip Geregistreerd op: 26-1-2008 Totaal berichten: 36 Woonplaats: Zaandam Leeftijd: 40 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|