FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
knorretjeknorOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 43
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Okt 04, 2016 20:10    Onderwerp: onjuiste input ontvangen Reageer met quote

regelmatig komt het voor dat als ik mijn zetten tric trac doe de melding onjuiste input ontvangen krijg. dat is erg lastig. hoe kan dit verholpen worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9861
Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2016 10:11    Onderwerp: Re: onjuiste input ontvangen Reageer met quote

knorretjeknor schreef:
regelmatig komt het voor dat als ik mijn zetten tric trac doe de melding onjuiste input ontvangen krijg. dat is erg lastig. hoe kan dit verholpen worden?

Die melding komt eigenlijk alleen voor als je een zet aan het doen bent op een stelling op het bord die al eerder is gespeeld. Dit kan komen als:
- je ergens nog een oude stelling hebt openstaan die al hebt gespeeld en dan alsnog een zet probeert te doen
- je browser de vorige stelling toont terwijl er al een nieuwe is. Dit mag niet voorkomen, maar als je ergens een instelling niet goed hebt staan waardoor onze cache headers worden genegeerd dan kan dit voorkomen. Misschien alle instellingen nalopen of je wijzigingen hebt gedaan of een andere browser eens proberen.
- het kan ook zijn dat je dubbelklikt op de verstuurknop en dat we je zet 2x krijgen en de 2e keer zeggen onjuiste input.

Dit kan dus niet door ons worden verholpen, het is een veiligheidscheck om te voorkomen dat je een geldige zet doet (voor de huidige stelling) terwijl je de vorige stelling voor je neus had.
knorretjeknorOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 43
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2016 18:54    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor het antwoord. ik denk dat ik dan per ongeluk dubbel klik. maar ja dat ligt aan de muis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: