Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martine
BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2015 11:28    Onderwerp: Inactieve speler in poulfase tournooi Reageer met quote

Toen het tournooi (Stacko, poul 16) begon was een der spelers op vakantie. Deze is nu een aantal dagen terug van vakantie, maar heeft nog niet gespeeld. Wat gebeurt er nu als zijn bedenktijd over is? (Afgezien van het feit dat ik het vervelend vind Wink )
Naar boven
roy78Offline
Megavip
Megavip

Totaal berichten: 1505
Leeftijd: 43
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Zo Jun 14, 2015 11:29    Onderwerp: Reageer met quote

dan zal die speler zijn spellen verliezen op tijd
streetsoccer(67x), ur(35x), backgammon(18x), dobbelspel(12x), domino(12x), go-moku(10x), safari(6x), trictrac(6x), kat en muis(5x), egelrace(4x), stacko(4x), lost cities(2x), rummy(1x), seasim (1x), sudoku(1x), zeeslag (1x)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
jebentgrappig
BerichtGeplaatst: Zo Nov 01, 2015 2:45    Onderwerp: Reageer met quote

I have a similar 'problem'. In a quarter-final here I am playing against someone, who barely makes a move. I must say, I cannot understand that behaviour, as I see that person registering for more ...and more tournaments and looking into the profile I see so many games, I can hardly scroll them down. Why...register for more, many tournaments and games if you can barely 'answer', play a quarter-final in the given time-limit. Needless to say, it is not only embarassing and deadly boring, having such an opponent, but he also slows down the rest of us. No fun at all. Sad I will avoid in future any tournaments with that player, if I can...and I really wish, he would only take as much games, as he can really PLAY. #notamused
Naar boven
anymous
BerichtGeplaatst: Zo Nov 01, 2015 4:34    Onderwerp: Reageer met quote

ja het zijn altijd spelers die goed betalen voor hun account maar, meestal slecht doorspelen Confused
Naar boven
jebentgrappig
BerichtGeplaatst: Zo Nov 01, 2015 4:40    Onderwerp: Reageer met quote

So sorry to admit; I don't speak Dutch. I would love to understand your posting, but I can only guess.
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 900
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Nov 01, 2015 4:51    Onderwerp: Reageer met quote

Echt waar???

Maar degene waar jij het over hebt speelt over het algemeen lekker door als zijn tegenstander het toelaat. Overigens zijn er meer spellen die wat langer duren dus ik snap je klacht niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
jebentgrappig
BerichtGeplaatst: Zo Nov 01, 2015 14:01    Onderwerp: Reageer met quote

Complaint? Well, let's say, I want to express my irritation. I have no problem with players who generally take their time, may be don't play as often and quick as I do. My point is: this is a multi player. Hundreds of games, always in tournaments. Now why take 5 more tournaments, when you can or want hardly finish the ongoing ones? We are talking about domino. 1 move in a final in 6 days time limit? We could still be playing on Chrismas. I just don't get it.
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Ma Nov 02, 2015 14:07    Onderwerp: Reageer met quote

What exactly do you mean by "barely able to finish"? If they are able to finish within the given time limits then they are well within their right to start more games. Tournament games have a 1 day per move time limit (you get one day back per move that you make up to a max of six), so even if this person takes all possible time he/she still makes one move per day, which seems plenty since this site is turn based.

Laatst aangepast door Gast op Di Nov 03, 2015 18:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
anymous
BerichtGeplaatst: Ma Nov 02, 2015 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

ik snap zijn irritatie wel, ik irriteer mij dan ook mateloos aan mensen die in een toernooi als enigste speler die slechts één of geen enkel spel hebt afgerond terwijl de rest van de poules al volledig uitgespeeld zijn..... en zoals ik al zei het zijn vaak spelers die goed betalen voor hun account maar nauwelijks doorspelen waarschijnlijk door gebrek aan tijd om een degelijke zet te doen door het overvloed aan spellen...

verder jebentgrappig ik ga niet over op engels omdat ik gewoon het idee heb dat je deze eeuwige discussie naar jouw hand wil zetten.

het is helaas niet verboden om slechts 1 zet per dag te doen per spel, zo ik leg mij erbij neer, iets wat we allemaal zullen moeten doen.

ik heb alleen het voordeel dat ik fatsoenlijk de tijd kan gebruiken voor mijn 20 spellen voor een fatsoenlijk uitgedachte zet terwijl deze mensen uiteindelijk verplicht moeten zetten waardoor de concentratie en dus diepgang in het spel verloren gaat.

hoe en wanner ik win maakt me weinig uit als ik maar win Arrow
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Di Nov 03, 2015 14:59    Onderwerp: Reageer met quote

anymous schreef:
hoe en wanner ik win maakt me weinig uit als ik maar win Arrow

Oei! Dat klinkt niet erg gezellig Exclamation
Naar boven
jebentgrappig
BerichtGeplaatst: Di Nov 03, 2015 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

Thank you all for response and critic.
I am quite new here and new as an online player. I admit, I am quick and I get excited, when I get to a quarter-, half-, -FINAL. I can't wait to answer a move, my opponent might make.
BUT...you are right. I made an old mistake. I took myself as mesure. It never works, when you want to understand other people or at least...be tolerant.
So...I will have to work on my patience- and coolness- skills and let others play in their own time and frequence, ((even if it drives me crazy))

Smile

Thanks again for answering, @all

Sophia
Naar boven
Evaliscious
BerichtGeplaatst: Ma Jul 10, 2017 12:18    Onderwerp: Reageer met quote

Wellicht is het een idee om de bedenk tijd voor de kwartfinales te halveren.
Dus ipv 6 dagen terug naar 3 dagen.

Check gewoon dagelijks of er nog spellen zijn waar jij aan de beurt bent.
Het is nou toch echt geen 'rocket science' ..zou je zeggen...
Naar boven
kjavlOffline
Totaal berichten: 413
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Jul 10, 2017 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Slecht idee, juist de latere rondes zijn pittig want je speelt in het algemeen tegen sterkere spelers. Geen goed idee omlaaghalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 900
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2017 3:08    Onderwerp: Reageer met quote

kjavl schreef:
Slecht idee, juist de latere rondes zijn pittig

De wijziging van 6 dagen naar 3 dagen bedenktijd heeft alleen maar invloed op je eerste zet. In plaats van 6 dagen nadenken over je eerste mag je er dan maar 3 dagen over nadenken. Je krijgt er nu eenmaal wel een dag per zet voor terug, net als met een bedenktijd van 6 dagen dus dat maakt geen enkel verschil. Nee, dus ook niet voor de totaalsnelheid van een toernooi. Het komt alleen sneller op gang, en als je echt die volle 6 dagen moet nadenken over je eerste zet en aan die 3 dagen niet genoeg hebt kun je denk ik beter andere spelletjes gaan spelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: