Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2014 15:43    Onderwerp: Complimenten Reageer met quote

Na het spelen van Strategie/Veldslag de afgelopen 10 jaar realiseerde ik me onlangs wat een geweldig spel dit is. Een variant van stratego maken is niet zo gemakkelijk als het wellicht lijkt. Dus hierbij wou ik degene die dit bedacht heeft een groot compliment geven!

Ik vroeg laatst aan Vinnie of hij het bedacht had, maar gek genoeg wist hij dit niet meer. Dus ik ben ook wel benieuwd of iemand anders van de admins een beter geheugen heeft Laughing . Het lijkt me namelijk wel iets voor Vinnie om dit spel te bedenken...

Dancing Doe ook eens mee aan een stratego toernooi! Dancing
Stratego toernooi informatie:winner www.strategobond.nl bier
Real-time gratis oefenen zonder downloads:Think www.gravon.net Think
Ranking en toernooi uitslagen: zilver www.kleier.net goud
Nu ook de Stratego-Barrage ranking via het Kleier menu! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9978
Leeftijd: 52
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 26, 2014 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet het ook niet meer precies. Ik denk dat Vincent het samen met mij bedacht heeft. Volgens mij wilden we graag stratego, maar
1. Dat mocht toen niet. Het zou nu wel mogen alleen mag de naam stratego niet.
2. Op het originele bord zou het naar ons idee te lang duren. Dus moest het een kleiner bord worden.

Ik weet wel dat Vincent heeft bedacht welke stukken er moesten komen en waar water. Maar we zijn heel dicht bij stratego gebleven. Kortom nu zo opschrijvend denk ik dat Vincent het meeste hieraan heeft bijgedragen.
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Wo Nov 26, 2014 17:03    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
Ik weet het ook niet meer precies. Ik denk dat Vincent het samen met mij bedacht heeft. Volgens mij wilden we graag stratego, maar
1. Dat mocht toen niet. Het zou nu wel mogen alleen mag de naam stratego niet.
2. Op het originele bord zou het naar ons idee te lang duren. Dus moest het een kleiner bord worden.

Ik weet wel dat Vincent heeft bedacht welke stukken er moesten komen en waar water. Maar we zijn heel dicht bij stratego gebleven. Kortom nu zo opschrijvend denk ik dat Vincent het meeste hieraan heeft bijgedragen.

Klinkt heel plausibel. Mijn complimenten dus voor jullie beiden Smile. Stratego zelf was veel te lang geweest voor het concept van deze site. Een gemiddelde partij duurt zo'n 300 zetten en de standaarafwijking is best groot schat ik. Deze versie heeft wat mij betreft een keurig gemiddelde van zo'n 100 zetten per partij.
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2015 2:48    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt heel plausibel. Mijn complimenten dus voor jullie beiden Smile. Stratego zelf was veel te lang geweest voor het concept van deze site. Een gemiddelde partij duurt zo'n 300 zetten en de standaarafwijking is best groot schat ik. Deze versie heeft wat mij betreft een keurig gemiddelde van zo'n 100 zetten per partij.[/quote]

Euhhhh, 100 zetten al???
geven ze bij al zo snel de moed op Ruben??? Razz
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 900
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2015 5:18    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.jijbent.nl/veldslag/veldslag.php

Spellen met de meeste zetten: De nr 10 in de top zit slechts op 102 zetten. Dus ja, dat gemiddelde van 100 om een spel uit te spelen(!) kan wel kloppen. :p
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2015 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

Vipbitch schreef:
http://www.jijbent.nl/veldslag/veldslag.php

Spellen met de meeste zetten: De nr 10 in de top zit slechts op 102 zetten. Dus ja, dat gemiddelde van 100 om een spel uit te spelen(!) kan wel kloppen. :p

zei je iets vippie??? badair

huidige lijst: en dit sijn pending games niet eens afgelopen.......

- Sprinter - extrudha 164 zetten
- markeko - adrie 156 zetten
- andigos - triand 153 zetten
- triand - andigos 152 zetten
- triand - andigos 143 zetten
- thorgal - dirkjankat 140 zetten
- hermanb - extrudha 135 zetten
- extrudha - Hjalmar 129 zetten
- zorkinho - andigos 128 zetten
- rorororo - Serik
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2015 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zei Vipbitch toch ook precies?

De nummer 10 in het lijstje met lopende spellen met de meeste zetten heeft 102 zetten. Ik neem aan dat zij, aangezien ze de link gaf zelf ook de rest van de spellen in de top 10 heeft gezien.

Ruben heeft het over een gemiddelde van 100 zetten, je mag aannemen dat de langste lopende spellen meer zetten hebben dan het gemiddelde potje nodig heeft.
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2015 15:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben heeft het over een gemiddelde van 100 zetten, je mag aannemen dat de langste lopende spellen meer zetten hebben dan het gemiddelde potje nodig heeft.[/quote]

dan zal ik wel de pech vogel zijn waar de partijen heel lang duren en waar veel zetten bij gedaan worden ........ misschien sta ik wel in de top 10 van langste partij spelers Rolling Eyes Laughing Razz
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: