Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
SpacePig  Vip
Geregistreerd op: 11-10-2004 Totaal berichten: 67 Leeftijd: 58 Geslacht: Man |
|
Mijn tegenstander opent met het woord BEKEERD. (Bekeerd met een blanco erachter) op B8. Levert volgens mijn telling 36 punten op, maar ze krijgt 72! Dat is 4 x woordwaarde. Hoe kan dit?
Groetjes, Spacepig |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89591 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
SpacePig schreef: | Mijn tegenstander opent met het woord BEKEERD. (Bekeerd met een blanco erachter) op B8. Levert volgens mijn telling 36 punten op, maar ze krijgt 72! Dat is 4 x woordwaarde. Hoe kan dit?
Groetjes, Spacepig |
Zie de spelregels: Quote: | Als je in 1 beurt alle 8 letters gebruikt, wordt je woordwaarde verdubbeld. |
Bekeerde levert 36 punten op. 18 punten x 2x woordwaarde = 36 omdat het op een roze ligt. Maar omdat alle letters weggelegd zijn is dat een verdubbeling: 36 x2 = 72. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Giolanta  Supervip Geregistreerd op: 29-10-2011 Totaal berichten: 94 Geslacht: Vrouw |
|
Hoi Eric,
Ze legde alle 8 haar letters neer, dus dan wordt je score verdubbeld.
Jammer dat ze die rode niet gebruikte, dan was ze over de 100 heen gegaan  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
SpacePig  Vip
Geregistreerd op: 11-10-2004 Totaal berichten: 67 Leeftijd: 58 Geslacht: Man |
|
Ach ja, natuurlijk!! Had ik kunnen weten na 10.000 spelltjes..... Bedankt!  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bing  Vip Geregistreerd op: 25-9-2006 Totaal berichten: 951 Woonplaats: Leusden Geslacht: Vrouw |
|
in spel 1846063 legt mijn tegenstander in zet 5 b4 en krijgt daar 88 punten voor. Klopt dit wel? Ik kom tot 44 punten. _________________ 7x , 8x , 13x  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ineke53 Geregistreerd op: 25-12-2004 Totaal berichten: 374 Geslacht: Onbekend |
|
als je in een beurt al je letters gebruikt telt het dubbel
dus 44 keer 2 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bing  Vip Geregistreerd op: 25-9-2006 Totaal berichten: 951 Woonplaats: Leusden Geslacht: Vrouw |
|
ja ik zag het te laat, dank je wel. _________________ 7x , 8x , 13x  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
lidaschilder |
|
Hallo,
Spel 18791682 heb ik gewonnen door alle letters kwijt, maar ik krijg geen punten.. Hoe kan dat?
lidaschilder |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89591 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
lidaschilder schreef: | Hallo,
Spel 18791682 heb ik gewonnen door alle letters kwijt, maar ik krijg geen punten.. Hoe kan dat?
lidaschilder |
Je hebt 1 letter weggelegd en daarvoor heb je 18 punten gekregen.
De spelregels zeggen: Quote: | Als je in 1 beurt alle 8 letters gebruikt, wordt je woordwaarde verdubbeld. | http://www.jijbent.nl/spelregels/woordspel.php
Wat betreft je rating:
Zie ook de Help pagina onder het kopje ratings: Quote: | Waarom verandert mijn rating soms niet?
....................
"Het kan ook voorkomen dat je rating niet wijzigt als je gewonnen of verloren hebt. Dit komt b.v. voor als je wint van iemand met een lagere rating (b.v. als jij 1700 hebt en je tegenstander 1500). Ook de andere kant dan op, als je b.v. verliest van iemand met een hogere rating, kan je rating ongewijzigd blijven (als jij b.v. 1300 hebt en je tegenstander 1500)." | http://www.jijbent.nl/help.php _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
smartmermaid
Geregistreerd op: 13-1-2004 Totaal berichten: 593 Woonplaats: enschede Geslacht: Vrouw |
|
Als ik bij woordenmix verlies met 1 punt gaan er soms wel 10 of meer punten van de rating af. Wordt er ook gekeken naar het puntenverschil bij het bepalen van de rating? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
smartmermaid schreef: | Als ik bij woordenmix verlies met 1 punt gaan er soms wel 10 of meer punten van de rating af. Wordt er ook gekeken naar het puntenverschil bij het bepalen van de rating? |
Nee, dat wordt er niet. Alleen naar de rating van je tegenspeler. Zie ook bovenstaand antwoord. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
pietvanhelvoort Geregistreerd op: 21-1-2009 Totaal berichten: 12 Geslacht: Onbekend |
|
In toernooi 84101 krijg ik in de kwartfinale een lagere TPR dan mijn tegenstander, terwijl in de poule mijn laatste wedstrijd nog niet is afgelopen. Deze wedstrijd ga ik zeker winnen. Na deze winst zal mijn TPR hoger zijn dan die van mijn tegenstander in de kwartfinale.
Wordt dit nog gecorrigeerd?
PietvanHelvoort |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1376 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
pietvanhelvoort schreef: | In toernooi 84101 krijg ik in de kwartfinale een lagere TPR dan mijn tegenstander, terwijl in de poule mijn laatste wedstrijd nog niet is afgelopen. Deze wedstrijd ga ik zeker winnen. Na deze winst zal mijn TPR hoger zijn dan die van mijn tegenstander in de kwartfinale.
Wordt dit nog gecorrigeerd?
PietvanHelvoort |
Ja. Toernooi gaat eventueel ook pas door naar halve finale als alle poulewedstrijden zijn afgelopen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HeidiHi  Vip Geregistreerd op: 27-1-2016 Totaal berichten: 9 Geslacht: Onbekend |
|
Hoi,
Vraagje over toernooinummer 87295, 16aprl, 18.44
lk ben de poule geeindigd op de eerste plaats
Nu ben ik voor de kwartfinale als tweede opgesteld
Mijn TPR in de poule is hoger, 2050, dan die van mijn
nieuwe tegenspeler, 1985.
lk heb 10 punten behaald en mijn
nieuwe tegenspeler 8 punten.
lk begin de kwartfinale met 1746 en mijn
nieuwe tegespeler met 1862
Bij de andere kwartfinale gebruikers wordt degene die als eerste
geeindigd is in de poule wel als eerste opgesteld in de kwartfinales.
Klopt dit wel?
Alsvast bedankt voor je antwoord.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
HeidiHi schreef: | Hoi,
Vraagje over toernooinummer 87295, 16aprl, 18.44
lk ben de poule geeindigd op de eerste plaats
Nu ben ik voor de kwartfinale als tweede opgesteld
Mijn TPR in de poule is hoger, 2050, dan die van mijn
nieuwe tegenspeler, 1985.
lk begin de kwartfinale met 1746 en mijn
nieuwe tegespeler met 1862
Bij de andere kwartfinale gebruikers wordt degene die als eerste
geeindigd is in de poule wel als eerste opgesteld in de kwartfinales.
Klopt dit wel?
Alsvast bedankt voor je antwoord.  |
Zie voor de opstelling van de kwartfinales en verder: http://www.jijbent.nl/help.php#toernooien _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|