Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ivoSF |
|
een stomme vraag mischien, maar als ik zo de spelregels lees is er geen reden om vlug te zijn?
het lijkt er juist op dat zo traag mogelijk vliegen, door bijvoorbeeld 3 keer een rups te eten die op 1 afstand zijn van elkaar het beste is en dat de strategy neerkomt op die lekkere hapjes fysiek te blokeren voor je tegenstander?
of mis ik iets? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1413 Leeftijd: 62 Geslacht: Man |
|
ik zou zeggen, uitproberen tegen sterke tegenstanders, en dan zien of het ook werkt zoals je het je voorstelt, of dat je inderdaad iets over het hoofd ziet  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
LeoNL
|
ivoSF schreef: | een stomme vraag mischien, maar als ik zo de spelregels lees is er geen reden om vlug te zijn?
of mis ik iets? |
Geen stomme vraag, maar wellicht gebrek aan ervaring.
ivoSF schreef: | het lijkt er juist op dat zo traag mogelijk vliegen, door bijvoorbeeld 3 keer een rups te eten die op 1 afstand zijn van elkaar het beste is |
Je hebt volledig gelijk dat langzaam vliegen voordeliger is dan ver vliegen. En als je de kans krijgt om "3 keer een rups te eten die op 1 afstand zijn" dan moet je dat ook zeker doen.
ivoSF schreef: | en dat de strategy neerkomt op die lekkere hapjes fysiek te blokeren voor je tegenstander? |
En om te zorgen dat je dat kan doen moet je wellicht eens een keer wat verder vliegen?  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ivoSF |
|
als je heel snel bent en als eerste je 2 vogels op een nest krijgt dan kan de andere speller dus gewoon door gaan met vliegen zonder een penalty?
en inderdaad ik vraag dit vanwege gebrek aan ervaring. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
LeoNL
|
ivoSF schreef: | als je heel snel bent en als eerste je 2 vogels op een nest krijgt dan kan de andere speller dus gewoon door gaan met vliegen zonder een penalty?
en inderdaad ik vraag dit vanwege gebrek aan ervaring. |
Het heeft inderdaad geen zin om onnodig snel naar je nest te vliegen.
Om meer inzicht in Tweeeet te krijgen kan je natuurlijk altijd een lopend spel bekijken via http://www.jijbent.nl/tweeeet/tweeeet.php .
Of een afgelopen spel bekijken zoals bijvoorbeeld http://www.jijbent.nl/tweeeet/show.php?gamenumber=18008626 .
Maar de beste manier is natuurlijk om zelf te (gaan) spelen, daar leer je meer van dan proberen het spel te doorgronden via het forum. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|