Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gareOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 571
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Jul 26, 2014 1:08    Onderwerp: Toch nog steeds een verkeerd nummer... Reageer met quote

Hoi,
Sinds kort speel ik sudoku en heb ik al een paar een probleem gehad met een verkeerd cijfer. De laatste keer in spel 17787594, ik moet een 2 plaatsen, die zet ik op een juiste plaats en er word aangegeven dat er een 5 is gezet - wat op die plaats niet kon. Nu las ik dat dit probleem al vaker is gesignaleerd in het verleden maar blijkbaar kon er niets aan worden gedaan. Is dit nog steeds zo? Hebben anderen dit ook? Ik moet eerlijk zeggen dat er dan weinig lol aan is om te spelen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 764
Leeftijd: 46
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Za Jul 26, 2014 9:23    Onderwerp: Re: Toch nog steeds een verkeerd nummer... Reageer met quote

gare schreef:
Hoi,
Sinds kort speel ik sudoku en heb ik al een paar een probleem gehad met een verkeerd cijfer. De laatste keer in spel 17787594, ik moet een 2 plaatsen, die zet ik op een juiste plaats en er word aangegeven dat er een 5 is gezet - wat op die plaats niet kon. Nu las ik dat dit probleem al vaker is gesignaleerd in het verleden maar blijkbaar kon er niets aan worden gedaan. Is dit nog steeds zo? Hebben anderen dit ook? Ik moet eerlijk zeggen dat er dan weinig lol aan is om te spelen....

Tijdelijke bestanden en cookies al verwijderd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
sannie74Offline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 353
Leeftijd: 47
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Jul 26, 2014 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dit probleem ook nog steeds.
En ja, tijdelijke bestanden en cookies verwijder ik elke dag.
Daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Naar boven
gareOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Za Jul 26, 2014 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

Tijdelijke bestanden en cookies verwijder ik regelmatig. Heb het weer gedaan, maar lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit probleem hierdoor wordt veroorzaakt. Zie ook opmerking van Sahari..
Naar boven
bestevrouwtjeOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 81
Leeftijd: 54
BerichtGeplaatst: Za Jul 26, 2014 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Mij gebeurt het ook wel eens. Je moet gewoon goed opletten voordat je op DOE ZET klikt.
1x kampioen Mijnenveger 2018
Naar boven
gareOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Za Jul 26, 2014 23:54    Onderwerp: Reageer met quote

Bestevrouwtje, ik lèt goed op!
En ik kan 100 keer opletten voor ik op DOE ZET druk, maar als er een ander cijfer wordt aangegeven dan er wordt geplaatst heeft dat geen nut.

Ik speel sudoku al jaren op andere sites, maar dit heb ik nog nergens meegemaakt. Hoewel ik sudoku op jijbent nog niet zó lang speel heb ik het nu al een aantal keren meegemaakt. In eerste instantie denk je dan dat je iets over het hoofd hebt gezien, maar als het daarna weer gebeurt ligt het toch echt aan iets anders....
En ja, alles weer eens opgeschoond maar het probleem deed zich vlak daarna al weer voor!
Naar boven
FidesOffline

Totaal berichten: 8
Leeftijd: 38
Flevoland
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2014 3:35    Onderwerp: Reageer met quote

Hier gebeurt het ook wel eens, net nog, maar gek genoeg alleen bij de 2 en 5
Naar boven
gareOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2014 12:24    Onderwerp: Reageer met quote

Sinds een weekje heb ik er geen last meer van.... Afkloppen!
Naar boven
gareOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Ma Jun 15, 2015 15:23    Onderwerp: Weer fouten... Reageer met quote

En ja hoor, het feest is weer begonnen! Al een paar keer weer een ander cijfer geplaatst dan aangegeven....
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90573
Leeftijd: 67
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jun 15, 2015 16:55    Onderwerp: Re: Weer fouten... Reageer met quote

gare schreef:
En ja hoor, het feest is weer begonnen! Al een paar keer weer een ander cijfer geplaatst dan aangegeven....

Zie ook: http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=384484#384484
Bram heeft eerder al eens geantwoord:
Quote:
\"Het lijkt heel af en toe op te treden als een browserbug. Gooi regelmatig je tijdelijke bestanden weg, dat lijkt te helpen.\"

gareOffline
Vip
Vip
BerichtGeplaatst: Ma Jun 15, 2015 19:05    Onderwerp: Re: Weer fouten... Reageer met quote

Marianne schreef:
gare schreef:

Zie ook: http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=384484#384484
Bram heeft eerder al eens geantwoord:
Quote:
\"Het lijkt heel af en toe op te treden als een browserbug. Gooi regelmatig je tijdelijke bestanden weg, dat lijkt te helpen.\"

Dat doe ik dus al regelmatig.
Het heeft indertijd ook geholpen, een hele tijd zelfs! Ik heb de indruk dat het dus niet alleen daaraan ligt. De ''geschiedenis'' wordt ook al een maal per week verwijderd.
Ik kan hooguit bedenken dat ik elke dag de tijdelijke bestanden moet weggooien, maar dat vind ik toch wel een beetje ver gaan. We zullen ermee moeten leren leven... Laughing of geen sudoku meer spelen....
Bedankt voor je reactie Marianne!
Naar boven
vitamientjeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 514
BerichtGeplaatst: Di Nov 24, 2015 19:58    Onderwerp: Fout cijfer Reageer met quote

Spelnr. 19428581: Ik krijg een 2 en plaats deze op D1. Dan krijg ik een foutmelding voor het plaatsen van een 4. Hopeloos en waardeloos. Sad
Naar boven
Montoya
BerichtGeplaatst: Wo Nov 25, 2015 9:54    Onderwerp: Reageer met quote

Het ligt waarschijnlijk aan de browser. Het doet me denken aan het vershijnsel dat als je al eerder de lopende spellen van iemand hebt bekeken, je dat oude overzicht weer krijgt als je kort daarna nog een keer kijkt. Refreshen helpt dan

BRON: Archief Jijbent
Naar boven
anymous
BerichtGeplaatst: Za Nov 28, 2015 2:06    Onderwerp: Reageer met quote

grappig, ik ben dus om die reden gestopt met sudoku hier op jijbent.

ik dacht dus dat het in eerste instantie aan mij lag tegen beter weten in. nu ik dit lees ligt het dus feitelijk gewoon aan het spel en niet aan mij Mad
Naar boven
Ylorea
BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2015 11:30    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, het ligt aan de instellingen van je browser of de instellingen van de proxy server.

Dan ziet je browsers of je proxyserver dat je exact dezelfde URL twee keer opvraagt. Gevolg is dat je browser of de proxyserver je de pagina uit de cache toont.

Web email clients hebben dat probleem ook nog wel eens.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: