FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Patrick87
BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2014 22:32    Onderwerp: .. Reageer met quote

..

Laatst aangepast door Gast op Za Jan 11, 2014 12:05, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Patrick87
BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2014 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

..
Naar boven
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Za Jan 11, 2014 12:21    Onderwerp: Reageer met quote

Dit riekt naar valsspelen. Punten scoor je op het speelbord, niet op het forum.
Naar boven
Patrick87
BerichtGeplaatst: Za Jan 11, 2014 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

..

Laatst aangepast door Gast op Vr Jan 17, 2014 20:29, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Kiribati
BerichtGeplaatst: Za Jan 11, 2014 21:17    Onderwerp: Reageer met quote

p.vdbroek schreef:
Ik heb totaal geen behoefte aan valsspelen. Het enige wat mij opviel is dat mijn tegenstander een aantal keren een zet heeft gedaan die niet logisch was ,waarmee een bom niet te raden was en toch de bom wist te raden.

Ik vroeg me af hoe en wat en zag daarom in de broncode van de pagina een javascript waarin het veld opgesomt staat. Ik heb nogmaals totaal geen behoefte aan valsspelen. Ik vroeg me af of dit mogelijk was en hoe iemand dit dan deed. Ik heb overigens het spel meteen opgegeven en mijn tegenstander de punten gegunt. Omdat hij of zij toch al de bommen kon raden zonder dat ik kon zien aan de vakjes waar ze zouden moeten zitten zag ik het nut niet van verder spelen. Ik speel het spelletje mijnenveger ook niet weer.

Ik speel niet vals en zal dit ook niet doen. Vraag me af hoeveel anderen daar hetzelfde over denken.

Om geen verdere hints te geven aan andere spelers en omdat een andere reactie uitbleef heb ik mijn bericht verwijdert / leeg gehaald.

**De enige intentie van mijn bericht was het kenbaar maken van een constatering wat het waardoor het wellicht mogelijk is voor anderen om vals te spelen. Dit is aan de makers van de website om te onderzoeken (of deze mogelijkheid inderdaad bestaat) **

Het lijkt me dat het veld in de markup staat omdat deze geraden is. Het lijkt me sterk dat een dergelijk makkelijke cheat jarenlang ongemeld blijft. (Ja een hoop aannames aan mijn kant Wink )
Ik denk dat je beter door had kunnen spelen in de hoop dat de speler zo door bleef spelen en nog genoeg punten zou weggeven Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Patrick87
BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 3:48    Onderwerp: Reageer met quote

..

Laatst aangepast door Gast op Vr Jan 17, 2014 20:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9885
Leeftijd: 50
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 13:26    Onderwerp: Reageer met quote

Als je goed kijkt zie je in de javascript alleen dat staan wat jij ook ziet (en dat is ook logisch). Meer zie je niet! Kijk maar eens goed.
W84Me2WinOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 156
BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 17:50    Onderwerp: Reageer met quote

Als je goed kijkt zie je dat die array waar je het oorspronkelijk over had in je eerste bericht (ik had het oorspronkelijke gelezen voordat je het veranderde in puntjes) simpelweg gebruikt wordt om de plaatjes weer te geven van de situatie op dat moment, niet van waar de mijnen verborgen liggen. Javascript wordt wel gebruikt om na iedere klik het plaatje te veranderen in de keuze die je gaat maken. Daarbij wordt de bord array veranderd, maar dat is dus puur visueel.

Jammer dat je dit soort conclusies trekt zonder precies te weten waar je het over hebt en terwijl je blijkbaar het spel nog niet goed begrijpt. Bovendien al na 1 (!!) gespeeld spel, van 14 zetten, tegen een hoge rating, die dus weet waar hij mee bezig is, die ook nog 4x verkeerd heeft gegokt, 3 mijnen heeft gevonden en geen gekke mijnen heeft gekozen, alleen aangrenzend aan een geopend nummer, en alleen maar logische zetten heeft gespeeld.

Zo wordt het spel gespeeld, met gokken en een benodigde dosis geluk. Je wacht nooit totdat je 100% zeker weet dat er een bom ligt ergens, dan verlies je gegarandeerd. Wat jij zo te zien bedoelt met "niet te raden" is dat er 3 open vakjes zijn rondom een getal 1, waardoor de kans 33% is om een bom juist te raden. Dat is je tegenstander bovendien niet eens in 1x gelukt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: