FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gilano
BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 18:19    Onderwerp: Reageer met quote

Wishmaster schreef:
Bram heeft wel eens gezegd dat als je twijfelt aan de eerlijkheid van hoe het gebeurt dat je gerust bij hem langs mag komen en de code mag bekijken en eventuele voorstellen kan doen om het eerlijker te maken.

ben te lang {5 jaar} admin bij xxxxxxx geweest...... ik weet gelukkig beter, maar ga daar niet met jullie in conclaaf dat begrijp jij toch ook wel hahaha.... Cool
Naam website weggehaald.
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1307
Leeftijd: 58
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 18:27    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

gilano schreef:
Wanneer ben jij admin hier......

Sorry, wist niet dat dit alleen voor admins was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
gilano
BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 18:39    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
gilano schreef:
Wanneer ben jij admin hier......

nemen je het niet kwalijk, jouw tyd komt mss nog wel..... surprise
Naar boven
HolbewonerOffline
Totaal berichten: 1843
Leeftijd: 39
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 21:00    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

gilano schreef:
maarruhhh ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik 8 dubbels in 1 party krijg en zeker 8 bij 13 zetten....

en nu net weer een party die ik normaal vet zou winnen krijgt mijn tegenstander 3 dubbels op rij{ 6-6,5-5,6-6 hahahaha sure}

De kans op 8 dubbels uit 13 zetten is 1 op 3247. Ik denk dat er dagelijks wel meer dan 3247 series van 13 zetten BG worden gespeeld hier, dus dan mag je ook wel elke dag zo'n serie verwachten.

De kans op 3 dubbels op rij is 1 op 216. Kun je nagaan hoevaak dat wel niet elke dag op jijbent.nl voor komt. Als al die tegenstanders op het forum daarover zouden klagen, zou het topic binnen de kortste keren het langste topic zijn.
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 83363
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 22:19    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

hoofdpijn schreef:
Niet vergeten de spelen waarbij jij veel geluk hebt ook even te melden Laughing
Btw je mocht 3 keer zetten, opde 1e en 4e zet, en toen je opgaf Wink
gilano schreef:
wanneer ben jij admin hier......
hoofdpijn schreef:

Een vriendelijke verzoek: Graag ondanks al je frustraties, evengoed de fatsoensregels/-normen in acht nemen.

Je plaatst een bericht in een voor ieder toegankelijk forum waarin dus ook een ieder vrij reageren mag.

Als je wilt dat alleen admins reageren dan stuur je een pb naar een admin of je stuurt een bericht naar de admins d.m.v. het contactformulier.
Ik hoop dat je dit goed begrepen hebt.
gilano
BerichtGeplaatst: Wo Jan 18, 2012 16:26    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

Holbewoner schreef:
gilano schreef:
maarruhhh ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik 8 dubbels in 1 party krijg en zeker 8 bij 13 zetten....

en nu net weer een party die ik normaal vet zou winnen krijgt mijn tegenstander 3 dubbels op rij{ 6-6,5-5,6-6 hahahaha sure}

De kans op 8 dubbels uit 13 zetten is 1 op 3247. Ik denk dat er dagelijks wel meer dan 3247 series van 13 zetten BG worden gespeeld hier, dus dan mag je ook wel elke dag zo'n serie verwachten.

De kans op 3 dubbels op rij is 1 op 216. Kun je nagaan hoevaak dat wel niet elke dag op jijbent.nl voor komt. Als al die tegenstanders op het forum daarover zouden klagen, zou het topic binnen de kortste keren het langste topic zijn.

als ik het zo bekijk hier wordt er toch wel door zeer veel mensen geklaagd.... pagina 9..hmmmmmtsjahhhhhh
Naar boven
gilano
BerichtGeplaatst: Wo Jan 18, 2012 16:33    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

Marianne schreef:
hoofdpijn schreef:
Niet vergeten de spelen waarbij jij veel geluk hebt ook even te melden Laughing
Btw je mocht 3 keer zetten, opde 1e en 4e zet, en toen je opgaf Wink
gilano schreef:
wanneer ben jij admin hier......
hoofdpijn schreef:

Een vriendelijke verzoek: Graag ondanks al je frustraties, evengoed de fatsoensregels/-normen in acht nemen.

Je plaatst een bericht in een voor ieder toegankelijk forum waarin dus ook een ieder vrij reageren mag.

Als je wilt dat alleen admins reageren dan stuur je een pb naar een admin of je stuurt een bericht naar de admins d.m.v. het contactformulier.
Ik hoop dat je dit goed begrepen hebt.

beste marian..... ik vind het leuk dat je reageerd, maar ik beledig hier niemand ik constateer alleen maar iets, en je mag dan wel 2 0f 3 jaar ouder zijn dan mij, wil ik toch niet door jou afgesnauwd te worden met jou laatste regel die toch wel erg met een vingertje gewezen wordt naar mij.
ennuh ik weet als me wat dwars ligt over de admins ik het wel prive formuleer dan hier op het forum. Sad
Naar boven
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 36
Kiribati
BerichtGeplaatst: Wo Jan 18, 2012 19:36    Onderwerp: Reageer met quote

Vertellen dat je erg lang admin bent geweest en vragen aan iemand wanneer die persoon admin is geweest is niet beledigend, maar je zet er wel een bepaalde toon mee in je reacties Rolling Eyes
Naar boven
BalladeerOffline
Totaal berichten: 152
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jan 18, 2012 22:43    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

gilano schreef:

als ik het zo bekijk hier wordt er toch wel door zeer veel mensen geklaagd.... pagina 9..hmmmmmtsjahhhhhh

Daar is dan ook wel bijna 8 jaar voor nodig...
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Jan 19, 2012 9:46    Onderwerp: Reageer met quote

Je zet jezelf echt voor gek hier, sorry dat ik het zo zeg.

Je blijft maar hameren op dat je admin geweest bent, maar wat heeft dat hier nou weer mee te maken? We hoeven hier als admins gelukkig niet zelf te dobbelen voor alle potjes, dat gebeurd door de programmacode en daar komen admins niet eens bij in de buurt.

Ik zou niet weten hoe het op jijbent werkt, maar ik ben programmeur en als ik ga nadenken over hoe ik het zou doen dan kan ik me geen eenvoudige manier bedenken om te doen wat je kennelijk verwacht dat er op alle sites gebeurd. Niet alleen dat, ik kan er ook geen motief voor bedenken. Random (althans voor iedere niet-wiskundige zo goed als random) is verreweg het makkelijkst dus om iets ingewikkelders te maken moet je een goede reden hebben. Zeg jij het maar.

Als er echt op zulke grote schaal samengezworen wordt om ervoor te zorgen dat jij je potjes verliest dan vraag ik me echt af wie daar wat mee wint.

Reageer ook eens op de kansberekening van Holbewoner, die rekent netjes voor je uit dat de dingen die jij ongeloofwaardig vind een vrij grote kans hebben om op te treden bij een random verdeling.

Als je serieus genomen wilt worden dan zul je op z'n minst alle dubbels in al je potjes moeten tellen (ook de potjes die je wint) en aantonen dat dit op een statistisch relevante manier afwijkt van een random verdeling.

Oh, en zoals je zelf al zei is Hoofdpijn geen admin en Holbewoner is dat ook niet, dit is dus niet een kwestie van admins die dit in de doofpot stoppen.
Naar boven
gilano
BerichtGeplaatst: Do Jan 19, 2012 18:51    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:

Je blijft maar hameren op dat je admin geweest bent, maar wat heeft dat hier nou weer mee te maken? We hoeven hier als admins gelukkig niet zelf te dobbelen voor alle potjes, dat gebeurd door de programmacode en daar komen admins niet eens bij in de buurt.

Ik zou niet weten hoe het op jijbent werkt, maar ik ben programmeur en als ik ga nadenken over hoe ik het zou doen dan kan ik me geen eenvoudige manier bedenken om te doen wat je kennelijk verwacht dat er op alle sites gebeurd. Niet alleen dat, ik kan er ook geen motief voor bedenken. Random (althans voor iedere niet-wiskundige zo goed als random) is verreweg het makkelijkst dus om iets ingewikkelders te maken moet je een goede reden hebben. Zeg jij het maar.

Als er echt op zulke grote schaal samengezworen wordt om ervoor te zorgen dat jij je potjes verliest dan vraag ik me echt af wie daar wat mee wint.

Reageer ook eens op de kansberekening van Holbewoner, die rekent netjes voor je uit dat de dingen die jij ongeloofwaardig vind een vrij grote kans hebben om op te treden bij een random verdeling.

Als je serieus genomen wilt worden dan zul je op z'n minst alle dubbels in al je potjes moeten tellen (ook de potjes die je wint) en aantonen dat dit op een statistisch relevante manier afwijkt van een random verdeling.

Oh, en zoals je zelf al zei is Hoofdpijn geen admin en Holbewoner is dat ook niet, dit is dus niet een kwestie van admins die dit in de doofpot stoppen.

ik ben blij dat ik dat niet zeg tegen mensen hier.....krijg ik gelijk een waarschuwing lol....tochhhh marian...
maargoed jullie hebben allemaal gelijk ok en de mensen die ik hier heb gesproken en het zelfde zeggen als ik hebben het allemaal fout!!... zo dat was het wel weer gegroet alle en een prettige avond nog Cool
Naar boven
gelinaOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 65
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 0:37    Onderwerp: Reageer met quote

Meneer, ik vind u tenenkrommend ergerlijk.
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 852
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 1:20    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

gilano schreef:
beste marian..... ik vind het leuk dat je reageerd, maar ik beledig hier niemand ik constateer alleen maar iets, en je mag dan wel 2 0f 3 jaar ouder zijn dan mij, wil ik toch niet door jou afgesnauwd te worden met jou laatste regel die toch wel erg met een vingertje gewezen wordt naar mij.

Om te beginnen heet ze géén marian maar Marianne, heb tenminste het fatsoen om een naam goed te schrijven. Verder 'snauwt' ze hier niet maar wijst ze in keurige taal netjes op de regels. Iets wat juist Ú als voormalig admin(?) zou moeten begrijpen??
Quote:
ennuh ik weet als me wat dwars ligt over de admins ik het wel prive formuleer dan hier op het forum. Sad

Ja dat blijkt wel.....

Gilano, u constateert niet u doet aannames. Als u inderdaad maar een paar jaar jonger bent dan Marianne hebt u toch een aardig onvolwassen manier van reageren, in de meeste gevallen slaan uw opmerkingen nergens op en is het slechts een armzalige poging tot het redden van uw eigen gezicht..

Mogelijk bent u jaren lang admin geweest bij een site die corrupt of in ieder geval niet eerlijk was. Dat is echter uw probleem en scheer niet alle spelsites over de enige kam die u hebt leren kennen.
Voor een goed oordeel, speelt u eens wat vaker een potje tric-trac thuis of bij een correcte site zoals bijvoorbeeld jijbent, tel alle worpen, mogelijkheden en vaststellingen bij elkaar op en dan zult u enkel kunnen concluderen dat 8 dubbels in 1 spelletje of 3 dubbels op rij een gezonde situatie is.
gilano
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2012 15:39    Onderwerp: geen dobbelspel maar dubbelspel Reageer met quote

begin spel nummer spel: 14499571 met sluipwest de eerste 5 gooien 4 dubbels d2,d5,d5,d2,
maar verders valt het allemaal wel mee met de DUBBELS.....tsjahhhhh
maargoed ik hoor alleen maar meer mensen erover klagen...en de hogere hand zegt maar neuuu dat valt wel mee hahaha het is allemaal random sure.... Rolling Eyes Think
Naar boven
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 36
Kiribati
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2012 15:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ah, heb je na een paar honderd potjes weer een voorbeeld gevonden!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11

Ga naar: