Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
rugstreeppad  Supervip
Geregistreerd op: 14-7-2010 Totaal berichten: 22 Woonplaats: Helmond Leeftijd: 64 Geslacht: Man |
|
Hoi, ik dacht spel 16698911 met zet 21 te hebben gewonnen. Ik zet een vogeltje van de tegenstander zodanig klem dat het geen voedsel noch een broedplaats meer bereiken kon.
Citaat spelregels: Als je niet genoeg energie hebt om voedsel of een broedplaats te bereiken (of als je vogel compleet is omsloten door een waterbarrière), sterft je vogel en verlies je het spel.
Toch stierf het beestje niet, maar bleef zitten en leeft gewoon door na een "zet" die als een soort pas wordt genoteerd : --
Een fout van de computer neem ik aan? Want uit de regels kan ik niet begrijpen wat hier gebeurt. Moet ik dit nu uitspelen ?? Ik vind dat ik gewonnen heb .....
Rugstreeppad |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Risky Geregistreerd op: 24-10-2004 Totaal berichten: 414 Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 36 Geslacht: Man |
|
Onder het kopje "vliegregels" staat:
"Als alle paden naar voedsel of mogelijk nestvak (niet gelimiteerd door je energieniveau) door andere vogels geblokkeerd worden, dan sla je de beurt over (passen)."
Dat is wat er hier gebeurd is. De regel die je aanhaalde is dus niet van toepassing wanneer een vogel geblokkeerd wordt door andere vogeltjes. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|